1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Pff, ik wilde nu dus op je post reageren Matrix, om uit te leggen wat exact de motivatie van Loki was om aarde aan te vallen met het leger... maar ik kan het eigenlijk niet bedenken. 8)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    True.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach Thanos in deel 2.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dit eerste Avengers deel draaide toch ook meer om hoe het team gevormd word. Veel echte tegenstand is er nog eigenlijk niet.

Alleen Hulk en Thor zou wel genoeg zijn om Loki en zn legertje tegen te houden (als ze niet midden in Manhatten binnen zouden vallen maar ergens in een onbevolkt gebied :+)

Film draaide meer om het aan elkaar knopen van al het voorafgaande en de oprichting van the Avengers , zeg maar een origin story waarin de basis gelegd word voor de volgende delen.

Desondanks blijf ik het een extreem vermakelijke film vinden, die Joss Whedon heeft een bepaalde stijl van schrijven die ik heel erg aangenaam vind. Er gebeuren best wel 'heftige'dingen maar het blijft altijd luchtig met ruimte voor een knipoog. Net als in Firefly en Serenity.

Ideaal popcorn vermaak wat mij betreft

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond dat wel meevallen eigenlijk. Ze kende elkaar bijna allemaal al.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ze kennen elkaar wel maar de hele film draait er toch zo'n beetje om hoe ze een team worden. Van samengeraapt zooitje ruziemakers tot samenwerkend superhelden team.

Een betere villain met meer diepgang was beter geweest maar imho is dat niet waar dit deel om draait/ voor bedoeld is.

De echte tegenstand moet nog komen.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En de reden dat ze een team worden vond ik ook een beetje meh eigenlijk. :)
    Toffe film maar hij had beter gekund imo. Zeker verhaal technisch en character ontwikkeling. Maar dat is wel moeilijk met zoveel characters natuurlijk. :)

Laatst bewerkt: 22 aug 2012
  8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Denk ik ook, vond dat die balans in ieder geval wel aardig was. Met name goed gedaan dat ze Hawkeye nog een belangrijke rol hebben weten te geven in dit deel.

Hoe ze dat in de volgende delen gaan doen vraag ik me af, want zo interessant is hij als personage niet en dat pijl en boog schieten is leuk maar tegen Thanos voegt het niet zoveel toe denk ik. (zelfde geld voor captain america, black widow en in mindere mate Iron Man natuurlijk).

Maar iedereen krijgt in dit deel genoeg screen-time om in ieder geval niet overbodig te zijn

Benieuwd of ze nou tussen dit deel en de volgende ook nog nieuwe avengers gaan toevoegen (die dan eerst weer hun eigen film krijgen)

Ik meen dat ik ergens gelezen heb dat zelfs Ant-man zn eigen film krijgt?

Die reden dat ze uiteindelijk een team vormden was wel een beetje lame idd, die motivatie klopt ook lang niet voor alle personages. Wat zou het Banner bijv moeten schelen? (Denk daarom ook dat er op dat vlak in de DC nog wel wat meer uitgelegd gaat worden, dat hoop ik althans)

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Er komt inderdaad een Ant-Man film.

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Nieuwe trailer Lawless:

Haal Shia eruit aub, of dit wordt weer net zo'n gevalletje van Kirsten Dunst met Snow White.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit lijkt me nog steeds een toffe film. Lijkt een beetje op Southland de series.
    Vind het camerawerk ook tof.

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Shia doet zijn best te ontsnappen aan dat Transformers-imago. Geef hem een kans.

13. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik snap die haat jegens Shia niet zo. Constantine, A Guide to Recognizing Your Saints, Disturbia, The Greatest Game Ever Played..

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
  15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

Heb daar één scene van gezien op YT....Was wel vet! Ga hem even zoeken :cool:

16. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Disturbia _O_

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die haat komt allemaal door Transformers denk ik. En Indiana Jones (al was dat fiasco niet ZIJN schuld)

Maar hij kan echt wel leuk acteren als hij de kans krijgt

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    The Hunger Games

Vond hem wel leuk. Snap niet dat sommige mensen het helemaal niks vinden. Komt dat alleen omdat het eigenlijk een tienerboek is? Film doet sommige dingen beter dan dat ik in bepaalde "normale" films zie eigenlijk. Hoofdpersoon was goed, werd nooit echt overdreven actie was heel volwasssen.
    Tuurlijk zijn er ook wel een paar minpunten. Zoals dat groepjes vormen. Tijd dat eigenlijk The Hunger Games bezig zijn, en dat sponsor gedoe dat er eigenlijk nooit komt en de iets te korte finale. Maar ja dat heeft iedere film wel.

7.3/10

Laatst bewerkt: 22 aug 2012
  19. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    *Kristen Stewart

20. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Motivatie is dat hij zich gekleineerd voelt en in de schaduw van zijn broer voelt staan. Hij wil vereerd worden omdat hij die bevestiging nodig heeft. De aarde staat onder de hoede van Thor dus hij kan twee vliegen in 1 klap slaan door zowel zijn broer te irriteren als de macht krijgen over een volk zodat hij vereerd kan worden om zijn minderwaardigheidscomplex te compenseren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina