1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    To Rome With Love gezien van Woody Allen. Prima comedy met leuke verhaallijntjes. Jammer van het pretentieuze gebrabbel van Allen af en toe. 7.

2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Eyes Wide Shut gezien, echt een hele aparte film. Weet nou niet wat ik er van moet denken.

3. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Nadat hier zo veel werd gesproken over Cabin in the woods heb ik me er ook aan gewaagd.
    Wat een vreselijke film zeg en dat zeg ik niet omdat het een horror is. Er kloppen gewoon dingen niet en het verhaal slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik denk dat ik vaker heb zitten lachen omdat het zo slecht was dan dat ik echt ben geschrokken.
    Ik begrijp dan ook echt niet dat mensen hier enthousiast van worden en de film zelfs een 7,2 krijgt op Imdb. Van mij krijgt hij een 5 omdat het begin nog wel te pruimen was.

4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Dat had ik ook. Heel apart, misschien zelfs vreemd, maar toch intrigerend.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    The Cabin In The Woods.

Great Scott, wat een kutfilm.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Eerst Battle Royale, dan The Hunger Games. Battle Royale I en II op DVD gehad. Ik moet zeggen dat ik Battle Royale II beter vond, omdat de jonge acteurs volwassener acteren en als je naar het verhaal kijkt komt dat beter over, veel beter op sommige momenten. Er is een stukje waarin ze een Saving Private Ryan achtige scene hebben. Dat hele stuk is gewoon kneiterhard, maar fucking briljant. _O_

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    The Cabin in the Woods
    Gisterenavond gekeken ... was dit nou echt een horror? Ik weet het nog niet. Origineel vond ik hem daarintegen wel! Vond hem erg vermakelijk en er zaten wat lachwekkende momenten in.

I'm on speakerphone, aren't I!? :lol:

Lekkere vlotte film en leuk bedacht!

7.5/10

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vandaag denk ik voor de vierde keer The Prestige gekeken.

Omdat ik de film inmiddels zo goed als uit m'n hoofd ken, heb ik dit maal extra op details gelet. Met name het gedrag van Fallon. En wauw, wat hebben de makers hier een aandacht aan besteed! _O_ Voor de mensen die de film gezien hebben:

Elke scène dat Fallon eigenlijk Alfred Borden speelt, kan je precies zien dat hij 't is. Hij is toch net wat anders dan de echte Alfred. Kleine bewegingen, blik, woorden en intonatie. Echt zo tof. Ik vond hierdoor de impact van de zelfmoord van Sarah veel groter dan voorheen. Geniaal.

Topper van een film, voor elke filmliefhebber een aanrader denk ik.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    By far mijn favoriet van Nolan. _O_

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oh en dit:

[yt]-yRNXFhboBI[/yt]

:D :D

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vanavond met broer naar The Expendables 2 geweest. Man wat een supervette film, het is al eerder gezegd..je gaat niet naar een Rambo film kijken voor het verhaal en dat gaat natuurlijk ook op voor deze film. De eerste vond ik al geweldig door de brute actie, humor en gewoon al die actie helden in één fucking film. Nu nog meer actie helden in deeltje 2, waarvan ik me niet eens gestoord heb aan Chuck Norris (wat ik wel had gedacht) en Arnie was ook gewoon echt lachen. Ze passen er allemaal gewoon prima in. Vond hem zelf nog toffer dan het eerste deel.

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Deeltje 1 moet ik binnenkort nog eens zien, deel 2 lijkt me nu al vetter trouwens :lol:

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind deel 1 juist veel beter. Niet vanwege het acteerwerk uiteraard , dat is standaard overdreven japanse tiener gedoe. Maar in 2 gaan ze er allemaal dingen bij verzinnen terwijl het plot van deel 1 gewoon goed was.

Het gegeven van de battle royale is genoeg , daar hadden ze gewoon af moeten blijven of beter nog , gewoon geen uitmelk-sequel bij hoeven maken

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat vond ik ook joh! In deel 2 zat ook meer humor volgens mij. En het was ook leuk dat Bruce Willis en Arnold nu een grotere rol hadden. En die grap over "terminated" was ook goed. :D En die over "I'll be back" ook.

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    I Saw The Devil

Uitstekende film, maar vind hem door de lengte en de soms wat herhalende opvulling toch wat te langdradig. Voor dit plot, de voorspelbare twist en het einde was geen 2,5 uur nodig imo. Maar absoluut een film die vermaakt, zij het op een soms erg confronterende manier.

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wat is er confronterend aan die film? :eek:

IK vind het ook een prima film, maar inderdaad aan de lange kant.

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nou ja, met een slagwapen iemand op z'n schedel rossen tot het bloed en hersenvocht er uit spuit, afgehakte rollende hoofden, steekwapens in achillespezen steken om hem er vervolgens door het peesje weer uit te trekken, en dat dan allemaal glorieus in beeld gebracht, vind ik vrij confronterend.

't Is geen Antichrist nee, maar toch wel erg expliciete beelden.

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ah, bij confronterend denk ik meer aan gedrag dat confronteren is voor jezelf, dat je aan het denken zet over hoe je jezelf gedraagt enzo.

Expliciet is de film zeker ja... 8)

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nee, ik heb zelf nooit zo de behoefte om jonge meisjes uit het niets met een hamer de schedel in te klieven.

Tot op heden, uiteraard.

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hahaha jonge. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina