[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

WTFFFF...mijn oprechte excuses want zo heb ik het absoluut niet bedoeld. Lol wtf x100000 gewoon 8)8)8)

Ik was wel net wakker(flinke filmavond/nacht gehad) dus misschien ligt het daar aan. Ik bedoelde natuurlijk 'zoals zovelen' . Ik ken je niet eens, laat staan of ik weet dat je man/vrouw bent. Heb het wel eens vaker dat ik met iemand aan het lullen ben op MSN en tegelijkertijd ook hele andere dingen doe online en dan ineens het helemaal verkeerd verwoord of volledig verpest.

Again...mijn excuses.

Laatst bewerkt: 27 aug 2012
  2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Reality hits you hard bro :cool:

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Tja ik wilde het altijd al zeggen maar ben blij dat Kabuto eens het ijs breekt.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    'T is wel hilarisch, maar serieus ook gewoon een domme fout :D

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik kan me niet herinneren dat ik verder ben gekomen dan een aflevering, en ik durf eigenlijk niet eens met zekerheid te zeggen dat ik die heb uitgezeten :+

Close Encounters Of The Third Kind (Spielberg, 1977)

Iedere kijkbeurt weer grandioos. Qua indruk die de film op me heeft gemaakt, vooral als kind, kan ie met gemak in m'n top tien.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En heel vet op Bluray.

8. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    The Watch

Na het naar mijn mening leuke 21 jumpstreet, is dit een comedie die wel een beetje dezelfde stijl heeft. Slechte en foute humor net zoals in 21, maar toch heb ik de gehele film wel zitten grinniken. Leuke en onderhoudende comedy als je van dit soort films houdt, het is zo absurd en plat op sommige momenten, tja, ik vond het best leuk.

7 (Als je net zoals ik met een groepje gaat is hij echter wel een 7.5 waard)

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat ook.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zit nu ook toevallig the Wire te kijken en kon de eerste 2 seizoenen echt niet stoppen.

Ben nu in seizoen 3 en nu begint het wat te vervelen. Wat ik zo leuk aan de eerste seizoenen vond was dat ondanks dat vrijwel elk personage een beetje stereotiep is (sommige zelfs echt overdreven.. De hard-ass politiechef, de dronken detective met huwelijksproblemen, de zakelijke drugsdealer die verder kijkt dan alleen drugs verkopen op de straathoek) het verhaal toch blijft boeien omdat de aandacht echt verdeeld word over politie, dealers en junks en je het dus de hele tijd van alle kanten volgt.

En eigenlijk is dat stereotiepe ook nog wel een sterk punt van de serie omdat de personages allemaal een beetje overdreven zijn en stiekem ietwat oppervlakkig worden gebracht kun je gewoon lekker het verhaaltje volgen.

Daarbij kun je wel merken dat ze volgens mij het hele plot van in ieder geval de eerste seizoenen klaar hadden voordat ze begonnen zijn met filmen, soms heb je wel eens van die series waarbij je bijna het gevoel krijgt dat ze per week een aflevering schrijven. Kleine dingetjes uit seizoen 1 komen weer terug in seizoen 3 bijvoorbeeld en ik heb echt het idee dat er eigenlijk gewoon 1 groot verhaal word verteld in plaats van maar wat losse flodders. Dat maakt het ook een ideale serie om achter elkaar aan te kijken.

Maar als ik heel eerlijk ben snap ik wel dat deze serie veel fans heeft maar dat het op IMDB ZO enorm hoog staat aangeschreven snap ik dan niet helemaal.

Ik vind bijv de Sopranos nog wel duidelijk een tandje beter, omdat daar wel personages met echt veel diepgang in zitten

11. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Wat ik niet snap is dat er geen Bluray van is.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het sterke aan de serie dat ze in de 5 seizoen alle aspecten van Baltimore laten zien met de rode draad. Drugs, Politie, dealers, scholen, Politiek en ook het normale werk naast de drugswereld. Samen met veel hele goede characters die gewoon 5 seizoenen lang onwtwikkeld worden. Bodie is daar het perfecte voorbeeld van. En dat ze het gewoon rauw laten zien. Niks is overdreven.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat laatste ben ik niet met je eens, neem bijvoorbeeld het personage van Omar. Vind nou niet echt dat die nou een hele realistische verhaallijn heeft.

Voegt zeker wel wat toe en is een tof personage maar zo rauw en echt vind ik het eigenlijk niet. Ik bedoel dat niet als kritiekpunt maar ik heb nooit het idee dat ik naar echte mensen zit te kijken, daar zijn de personages te plat en soms te overdreven voor.

Maar het plot maakt dat wat mij betreft allemaal weer goed, gaat juist wel goed samen

Dat is eigenlijk ook de reden dat ik die serie nu pas kijk. Had niet zoveel zin in mindere kwaliteit. Maar kan na een paar seizoen wel zeggen dat het eigenlijk niet veel uitmaakt. Het is zo duidelijk nog voor 4:3 opgenomen dat er volgens mij niet echt een fatsoenlijke 16: 9 van te croppen is en het is allemaal qua kleur vrij grauw waardoor je niet heel veel mist in SD voor mijn gevoel.

Heb een setje van mkv's van volgens mij zo'n 900mb per ep, zeg maar zo degelijk mogelijke DVDrips en die volstaan prima

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat is er mis met Omar dan? Hij zelfs gebaseerd op bestaand iemand.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Serieus?

Ik weet het niet maar naast het feit dat hij overal mee weg komt en ondanks zijn extreme geweldadige 'werk' nog steeds vriendjes is met Mc Nulty en co maakt dat hij voor mij in ieder geval het minst geloofwaardige personage in de serie.

Het is toch eigenlijk een soort losgeslagen seriemoordenaar die continue zeer gewelddadige overvallen pleegt. Lijkt met niet dat het feit dat hij alleen maar drugsdealers overvalt dat vergoeilijkt?

16. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Homo With a Shotgun.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    In latere seizoenen komt die ook wel meer in de problemen en vertellen ze ook wat die allemaal gedaan heeft. Daarom zeg ik ook steeds dat je alle 5 seizoenen ook als een geheel moet zien om een goed beeld te hebben. Vriendjes is wel een groot woord btw. :)

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ga het ook zeker wel afkijken, maar de drang om te kijken is wel wat minder nu dan bij de eerste 2 seizoenen.

Net Cabin in the woods gekeken en ik moet zeggen dat ik hem wel aardig vind. De twist is best leuk bedacht. Maakt het bijna meer een soort fantasy horror dan echte slasher flick en dat beviel wel. En een beetje zelfspot in dit genre doet het bij mij altijd goed

Moet wel zeggen dat ik er erg weinig over gelezen had dus vrijwel alles was voor mij nog een verassing. Creature effects waren ook leuk gedaan
    was wel blij toen het echt op gang kwam en er wat meer in beeld kwam dan alleen die redneck zombies. Dat eerste deel was nog volledig volgens het cliche dus ook niet boeiend. Maar dat maakt de 'payoff' wel de moeite waard

Leuk filmpje voor tussendoor

19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]-DjqR6OucBc[/yt]
    Restrepo
    Ik kijk de laatste tijd bijna alleen nog docu's, maar deze was maar matig vond ik. De Bomb Patrol (serie) geeft een betere blik van hoe het er aan toe gaat, ik bedoel daarmee dat dit nogal wat macho gehalte had. 6/10

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina