1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    thanks ik ga ze kijken! :)

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    The Dictator
    Destijds alleen een klein stuk van een trailer gezien, typisch zo'n film waar in alles waarschijnlijk te zien is in de trailers. Enorm flauw, ondanks de slechte poep en pieshumor op sommige momenten toch wel geinig. Aantal geweldige momenten zoals met die terrorist game voor Wii en in de helikopter, maar daarnaast ook te veel crap. Muziek was overigens geweldig, remix van van Next Episode :lol:. Vind Borat en Ali G overigens nog wel beter, Bruno nooit gezien, lijkt me niks. 6.5

The Five-Year Engagement
    Jason Segal-fan, dus moest mijn lijstje weer up to date maken waarin hij speelt. Dacht dat het voornamelijk een komedie was, maar draait toch uiteindelijk meer richting romantiek op. Zowel Segal als Emily Blunt spelen een geweldige duo, met hier en daar een aantal komische stukken. Begint lekker, maar richting het middenstuk ontspoort de film behoorlijk en vroeg me steeds maar af of het wel echt was. Gelukkig stijgt het niveau tegen het einde wel weer een beetje, maar overall is het nergens echt bijzonder. Leuke bijrol van Alison Brie (Community) overigens. 6

3. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Houden zo 8)

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat zijn nog een beetje leuke comedies? Ik ben nooit een megagrote fan geweest van comedies, maar de laatste tijd kan ik ze wel waarderen. Wat ik gezien heb, van wat ik me nog kan herinneren:

Dumb & Dumber
    Knocked Up
    Easy A
    The hangover I en II
    Friends with benefits
    Superbad(ga ik zo verder kijken)
    Hitch

Ongetwijfeld nog wel meer,maar kom ik er even niet op. Wat zijn echt leuke comedies om te checken?

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dubio: Bruno of Brokeback Mountain? :+

Voor de liefhebbers, met de Captain Anderson acteur, bekend van Mass Effect:

Laatst bewerkt: 28 aug 2012
  6. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Captain Anderson is reden genoeg voor mij om die film maar eens te gaan kijken als hij uitkomt.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Gisteren The Avengers gekeken...

Echt 3x niks voor mij haha. Ik zal nu wel flinke reacties krijgen, maar Captain America vind ik het leukste. Al heb ik Iron Man 2 nooit gezien.

8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Film geeft juist een perfect beeld van het Amerikaanse leger. Amerikanen schreeuwen zowieso al. Film geeft goed beeld van het Amerikaanse leger. Veel domme mensen (zelfs in de top) met aan aantal mensen die er duidelijk niet thuis zitten met meer brains.

Erg beschamend vond ik ook dat stukje dat ze maar ff een koe op de BBQ gooien van een lokale boer, die iets van 1 of 2 koeien had, met als excuus dat ie in het prikkeldraad zat 8) Ze hadden gewoon zin in een stukie vlees. Zo'n oude boer leeft daar van en zij schieten hem even af zodat ze een bbq kunnen hebben. En de leidinggevende die staat er met zn rotsmoel beetje naar te lachen. :{

Als je Restrepo met bv Armadillo van de Denen vergelijkt, zie je meteen de cultuurverschillen. En het verschil in IQ niveau's in beide legers.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Volgens mij verwar je IQ met cultuur... Staat ook niet echt bijster snugger.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    In de top zijn ze wel slim hoor. Maar voor de rest is het Amerikaanse leger meer kwantiteit dan kwaliteit. Nederlands leger is eigenlijk veel professioneler.
    De "gewone" soldaten komen idd niet echt snugger over soms in de docu. Maar het is moeilijk in te leven. Ik heb nooit 12 maanden in zo hel gezeten en ze hebben soms wel een uitlaatklep nodig. Dan wordt het al snel kinderachtig, seksistisch en overdreven.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dan nog zijn die gasten 'above retarded'. Ik vind het nogal een kansloze en domme opmerking.

Plus, zulk gedrag heeft 0,0 te maken met je IQ, dat staat daar compleet los van.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind Captain America ook prima, maar niet de leukste.

En hoezo vind je The Avengers niets aan? Niet eens leuk? :eek:

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Het voelde een beetje als steen-papier-schaar zonder dat iemand de regels had uitgelegd van te voren.

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    O.

Leg nog eens uit? 8)

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    _O_
    Wat een perfecte samenvatting.
    Gave actie, scherpe dialogen, maar de hele tijd 'Wtf, waarom?'.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    F.. me, geniaal Tyrant. :D

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: wacht, 'een beetje', ja dan snap ik hem beter.

18. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Net 'The Big Lebowski' gekeken. Had goede recensies op IMDB, en het was mij dit weekend aangeraden door een hippy met een flatcap in een bahama t-shirt. Het was best vermakelijk, maar meer niet, een 6.

Conclusie: vertrouw die hipsters in bahama t-shirts en flatcaps nooit en te nimmer!

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Motorway
    Een film uit 2012, maar wel grappig dat ze nog opnamen met videobanden maken bij de achtervolgingen. Anyway, vermakelijke achtervolgingsfilm en stuk beter te pruimen dan neppe Fast & Furious (laatste 2 delen vond ik zo overdreven nep en slecht). Verder niet heel speciaal.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Deze film wordt met elke kijkbeurt beter!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina