1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814

    _O_
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Heerlijk gevecht! :D

    Ik dacht dat hij het nu moeilijker zou krijgen, maar hij ramde hem zo weg haha! Ik zat ook te springen toen Brandon van Koba won! Echt een toffe film, had ook medelijden met die pa.

    Had trouwens helemaal niet door welke acteurs er in zaten, maar in het begin dacht ik Bane te horen. Maar dat was dus wel logisch :+
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Net Avengers gekeken. Mis de bios toch wel. Het speciale is er af. Maar het blijft een toffe film.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Bully 2001


    Na constant door hem misbruikt te zijn besluit Marty dat hij het gedrag van zijn beste vriend Bobby zat is. Samen met zijn vriendin, ook slachtoffer van de wrede gewoonten van Bobby, en enkele andere vrijwilligers besluit hij Bobby te vermoorden. Tijdens het maken van de plannen bedenken ze zich wat de gevolgen van hun actie zouden kunnen zijn.


    De scenes die schokkend moesten zijn deden hun werk opzich wel. Maar verder vond ik er niet heel veel aan. Het groepje jonge mensen zijn echt verschrikkelijk dom en vreselijk irritant en als dit gebaseerd is op een echte gebeurtenis....oh my fucking god dat er zulke mensen zijn. Geen moment kon ik sympathiseren met iemand van het groepje, ze hadden echt nul komma nul zelf respect en noemen elkaar niet eens normaal bij de naam, nee 'bitch' was genoeg. Slecht acteerwerk is het niet te noemen, want de acteurs/actrices doen hun werk wel, maar er was gewoon echt geen enkel personage waar ik een beetje medelijden mee kon hebben.

    Van mijn part hadden ze het hele groepje uit mogen moorden wat mij betreft.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2012
  5. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Vond je the exorcist serieus eng? Ik heb me echt kapot gelachen :D

    FUCK ME FUCK ME
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister The Bourne Identity en The Bourne Supremacy gekeken. Eindelijk actiefilms die ik wel kan waarderen. Perfecte balans tussen actie en toch een (hoewel niet al te diep) verhaal. Daarnaast ook geloofwaardig. Niet zoals Taken waar een of andere ex-CIA man 100 mensen in elkaar slaat, maar een wat betere verklaring. Waarbij ook nog wat mysterie en intrige komt kijken, niet alles wordt expliciet uitgelegd. Je komt op subtiele wijze steeds meer te weten over wat er gaande is, en sommige dingen moet je (nog?) zelf invullen. Heb me er zeker mee vermaakt.

    Benieuwd naar The Bourne Ultimatum vanavond.
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Van de week twee 'slechte' films gekeken, ik post gelijk maar de trailer dat verteld de hele film. :+ (dus geen spoiler, want de films hebben geen spoilers!) Dit zijn geen films die je wil kijken, believe me!

    [yt]-JXnv9YZrcY[/yt]
    Lovely Molly

    [yt]uJ1v6oFHefc[/yt]
    Red State
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Echt geweldige films inderdaad. Maar ik twijfel nog steeds erg over The Bourne Legacy. Matt Damon besloot al gelijk om niet meer mee te doen, en ik lees nu op zowel Metacritic (maar dat zegt niet heel veel vind ik) maar ook Moviemeter slechte dingen over de film. Misschien toch niet bios waardig....
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Bizar, budget maar 100miljoen.
     
  11. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    The Departed gekeken. Leuke film! Ik vond het vanaf het begin tot eind leuk om te kijken. Aparte manier van filmen, maar het zat op die manier leuk in elkaar. Verhaal zat ook erg goed in elkaar, alleen het eind was...onverwachts. Beetje een gaar einde eigenlijk, maar toch wel iets wat bij de film past. Als het had afgelopen zoals het leek af te lopen, dan had het een beetje te voor de hand liggend geweest. Maar ik denk dat deze film gewoon zo'n eind nodig had.

    Voor de mensen die de film al hebben gezien, maar het eind niet voor zich kunnen halen:

    Iedereen wordt door hun kop geknald. :+

    Ik vond het gewoon een goede film met veel onverwachte wendingen. 8.
     
  12. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    De trilogy was top, de trailer van het nieuwste deel kon mij niet bekoren.
     
  13. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Red State is fantastisch!
     
  14. pieteralberts

    pieteralberts Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Die eerste ziet er nog niet eens zo slecht uit, ik heb erger gezien?
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Heb 'm net ook gekeken. Toch een vette film idd. Hoezo werd de Hulk door iemand anders gespeeld trouwens?
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De vorige acteur vond dat hij niet genoeg centjes en screentime kreeg. ;)
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ace Ventura: When Nature Calls
    Nu dan ook maar dit deel. Best geinige film. Lang geleden en stukken kan je nog wel herinneren. Jim Carrey blijft een mafkees in deze films. :+
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Lame =(, dat stukje dat the hulk Loki heen en weer smijt op de grond. Ik ging stuk van het lachen man
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2012
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat en dat stukje met Hulk en Thor zijn helaas die enige 2 dingen die grappig waren.
    Vond Stark ontzettend tegenvallen in deze film qua humor.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Shoarma opmerking was wel tof, voor de rest niet echt heel bijzonder nee. Hoe dan ook blijft Downey als Stark echt geweldig, benieuwd naar I3, hopelijk beter dan I2.

    Let the games begin! Wil blu-ray versie. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina