1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Die staf die Loki bij zich heeft, beïnvloed mensen. De scene waar iedereen in dat "lab" staat tussen Tony Stark en Bruce Banner en op elkaar staat te bitchen maakte het toch vrij duidelijk? De camera zet de wereld op z'n kop en Banner heeft ineens de staf vast. Vat je hem? Een ongecontroleerde Hulk-out t.o.v de gecontroleerde aan het eind.

Over Prometheus en The Dark Knight Rises ben ik het zwaar met je eens. Ben rete benieuwd ...

2. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    I love you Francine. If you were with me, you wouldn't be here in this strip club, shaking it for dollar bills!

[yt]FylueQ7ti18[/yt]

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

The Adventures of Buckaroo Banzai Across the 8th Dimension
    Een film met zo'n titel heeft eigenlijk geen beschrijving nodig, ware het niet dat de film uit de jaren 80 is en geschreven is door iemand die duidelijk teveel van iets gerookt had. Je mond valt steeds weer open tijdens de film en dan helemaal als je meerdere bekende mensen erin ziet spelen in apen pakjes. De hoofdpersonage vertolkt door die gast die ook Robocop speelt is een wetenschapper/chirurg/popster en testpiloot in 1 :+ die 1 of andere invasie van een dimensie moet voorkomen. De film is super vaag, maar toch best wel funny omdat de film :F: WTF denk je tijdens de hele film. WTF is dat nou weer! :lol:
    9,5/10 op de WTF meter.
    6/10 op de niet WTF meter

4. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Praktisch vraagje. Ik ga morgen met 3 mensen naar pathe arena om Avengers in IMAX te zien. De derde persoon is er later bijgekomen dus we moeten nog een extra stoel regelen. We weten wel welke 2 stoelen we al hebben. Welke rij en stoelnrs dus, maar niet waar die staan op de plattegrond. Weet iemand hier dus hoe dat wordt gerekend? Dus als je rij 8 met stoelnr 10 hebt, of die rij vanaf de voor of achterkant van de zaal wordt gerekend. Bij de stoelnummers neem ik aan dat ze bij nr 1 beginnen vanaf het (rechter)gangpad.
    Iemand hier die dat precies weet? Thanks in advance

5. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt aan de bioscoop, maar bij Arena loopt de telling vanaf de achterkant van de zaal.

Vandaag toevallig ook naar The Avengers geweest, IMAX. <3
    Awesome! :)

6. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg bedankt. Zelfs de klantenservice kon me dat niet vertellen.

7. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stoelnummers trouwens dus van rechts naar links?

8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    2 dagen geleden op aanraden van een maat van mij The Grey ( Liam Neeson ). Gaat over een aantal mensen op een vliegtuig die een crash overleven, ze zijn beland op Alaska. Liam Neeson die zich opstelt als leider van de groep heeft het meeste ervaring met overleven etc. Hiervoor werkten deze mensen op een olie plantage. Liam zorgde er voor dat er geen wolven zouden komen en jaagden er dus op.

Eenmaal gecrashed, overlevenden gevonden komen ze erachter dat ze niet alleen zijn en je raad het al, een groep wolven. Het verhaal gaat er verder om hoe ze overleven.

Vond het een vermakelijke film om te zien, goed acteerwerk en het verliep allemaal vlot. Het enige wat ik tegen vond vallen was dat het íets te voorspelbaar was. ( op het einde na dan, damn ).

Leuke aanrader! 7/10

10. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    American Beauty

Echt zo'n titel die ik al jaren op mijn watchlist had staan maar dat er toch ergens wat weerstand zat om hem aan te zetten. Eeuwig zonde want hij is echt geniaal. Lester is een man van middelbare leeftijd en zit midden in zijn midlife crisis. Op zijn werk heeft hij het niet naar zijn zin, relatie met zijn vrouw stelt niks voor en zijn dochter deelt geen woord met hem. Dan ziet ie het licht: wordt verliefd op een vriendin van zijn dochter, blackmailt zijn baas en begint te smoken. Lekker zwarte humor en echt een WTF-einde.

8/10

11. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Echt een bazenfilm. Die bed-scene. Geweldig.

12. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
  13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Lijkt me best tof. Zeker ook hoe het gefilmd is. :)

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Omg, komt een nieuwe Piranha, Piranha 3DD.
    Vorige was flauw, maar met wat maten in de bios wel een keer geinig.
    De nieuwe slaat echt nergens op, als ik de trailer zo bekijk.
    Piranhas in een zwempark, door je waterleidingen etc.
    Volgens mij moet je dan echt kneiterslam zijn om hem nog leuk te vinden.

Ted lijkt me wel een geinige film, maar is nog even wachten tot die uit is.

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    De trailer van 3DD is ook echt geniaal. :p

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Gisteren The Avengers in Imax 3D gezien.

Was mijn eerste keer dat ik Imax zag (in Belgie is er geen Imax :'-() en ik was zeer tevreden over de kwaliteit, zelfs het 3D vond ik goed al ligt dat mogelijk aan de film zelf. De film zelf was ook top al vond ik de soms wat geforceerde humor wat minder. De 2 en half uur zijn echter voorbij gevlogen.

Een ander minpunt is dat ze de derde trailer (ik wist niet eens dat die er was) van The Dark Knight Rises ervoor draaide met als gevolg dat ik helemaal opgehyped was en eigenlijk meer zin had om Batman te zien :+. Ik raad de derde trailer trouwens niet aan, zie je nogal vrij veel dingen jammer genoeg.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    WORDT DE BESTE FILM OOOIT IK ZEG HET JE!!
    Ik ga Avengers morgen zie, flip ik m sowieso bij die The Dark Knight Rises trailer. Zo ontiegelijk veel zin in die flick.
    Edit: fking kutzooi! draait ie tm vandaag in IMAX in de arena! Wilde er morgen in IMAX heen :emo:

Laatst bewerkt: 9 mei 2012
  19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat slik jij de laatste tijd?

20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Hetzelfde wat jij slikt ... de laatste tijd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina