1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ja, maar hij heeft nu al rond de 130,000 stemmen, zoveel fans? Absurd dit..enfin, verder hebben jullie gelijk maar een film is ook pas echt goed imo als ie de hoge verwachtingen (door het publiek gecreeerd of niet) waarmaakt. Bijvoorbeeld bij Inception. Iedereen was helemaal lyrisch erover en was ook gewoon terecht imo. Bij The Avengers had ik dat toch wat minder.

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vond het wel de betere, zo niet de beste Marvel film die ik ooit had gezien.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    130.000 is nog weinig. Hoeveel mensen denk je dat er in de US alleen de comics hebben gelezen?

En Avatar en The Dark Knight trokken in Nederland alleen al ongeveer 500.000 bezoekers.

En je moet bedenken dat de meeste mensen die stemmen op IMDB in de eerste paar weken fans én haters zijn. Die een neurotische dwang hebben om te stemmen. Pas later wanneer de vaste IMDB-mensen die hun lijst met films af gaan aankomen bij The Avengers, wordt het cijfer meer gebalanceerd.

Nu heb ik sowieso het idee dat IMDB steeds minder een goed beeld geeft van de kwaliteit van films, gelet op de user rating. Er komen steeds vaker niet écht bijzondere moderne films in de top 250 te staan.

Neem bijvoorbeeld Inception en The Dark Knight. Dat zijn echt héél goede films, maar allebei in de top 15. 8)

4. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Hmm, ik weet het niet. Veelal met goeie films beginnen ze gewoon erg sterk op Imdb, zakken ze wel wat af, maar blijven ze toch vaak op een goed cijfer hangen. Denk dat The Avengers uiteindelijk een 8,3 wordt ofzo. Anyway, het laatste deel van de film deed me te erg aan deel 3 van Transformers denken..jullie ook?

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee, ik vond the Avengers veel vermakelijker. Maar ik heb daar ook veel meer mee dan met Transformers.

Denk dat de Avengers vooral zo goed beoordeeld word omdat alle personages aardig uit de verf komen. Ja het verhaal is flinterdun maar dat zijn de verhaaltjes in die comics ook, daar zit nu eenmaal minder in dan in bijv the Dark Knight returns of Sandman , Preacher of Watchmen

Ik vond het bijna perfect popcorn-vermaak en het had een stuk minder gekund.

Is het een film die je echt bijblijft en die echt wat te melden heeft? Absoluut niet. Maar je krijgt wel een paar uur top vermaak voor je neus en dat is bij dit soort films voor mij het belangrijkste.

En die rankings op IMDB moet je niet teveel naar kijken. Films zijn veel te divers om allemaal op 1 grote hoop te rangschikken. Je gaat de boeken van bijv Stephen King toch ook niet met Dostojevsky op 1 ranglijst zetten,..

Die cijfers zijn niet meer dan een indicatie van hoe enthousiast het door de doelgroep word ontvangen

6. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ik zeg niet dat T3 vermakelijker was dan Avengers. Ik zeg alleen dat het laatste deel me heel erg aan T3 deed denken om:
    Die poort naar de ruimte in Avengers/de maak van een nieuwe planeet voor Transformers. En dat hele leger waarbij die slang in The Avengers ook erg leek op die grote spaceships in Transformers 3 en het hele gedoe eromheen.

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Gisteren Beauty and the Beast gekeken met me vriendin. Wat een klassiekers heeft Disney toch ook gemaakt _O_ Goede oude tijd. Binnenkort Jungle Book weer is kijken, die heb ik vroeger echt 3000x gekeken 8)

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat zou ik niet weten want zo goed heb ik tijdens T3 niet opgelet :+

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Zaterdag Cabin in the Woods gezien, een aanrader voor mensen die van goede horror (originele) films houden.

10. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Wtf, kom er net achter dat Hawkeye ook gewoon in Thor zit. Nog nooit opgevallen. 8)

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Klopt , hij bewaakt Mjolnir.

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mij ook niet tot ik The Avengers trailers zag. :+

13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946

Lijkt me wel tof. Goeie cast ook.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanavond naar The Avengers, ik heb alleen de Hulk en Iron Man-films gezien en verder weet ik helemaal niets van de personages. Moet ik me daar nog in verdiepen of is het gewoon makkelijk te volgen allemaal?

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik zou even kort inlezen hoe het zit met Capt America en Thor, anders snap je straks niet eens wie Loki is en waarom hij zo doet bijvoorbeeld.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Cpt America en Thor zijn wel belangrijk. Meer dan Iron Man. :)

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Thor en Loki:

Twee zoons van Odin uit Asgard, waarbij Thor door het verbreken van een wapenstilstand met Laufey naar de aarde wordt verbannen en Loki op verraderlijke wijze Laufey probeert te vernietigen (waarvan hij de natuurlijke zoon is) en Thor probeert te assassinaten via de Destroyer. Uiteindelijk komt het tot een episch gevecht in Asgard waarbij Loki in een abyss valt en Thor het weer goedmaakt met Odin en zich nog niet klaar acht om koning te worden.
    Cpt. America:

Is een super-experiment uit de tijd van de WOII, destijds op jacht naar Schmidt en zijn Tesseractartifact (welke mysterieuze krachten heeft). In het eindgevecht gebruikt Schmidt de artifact en lost hij op in het niets, waarna Cpt. America met het vliegtuig crasht en 70 jaar later wakker wordt.

Weet ik zo genoeg?

18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ja. + Capt. America faalt.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wie is die gast zonder baard? :+

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nice, Shaun of the Dead en Hot Fuzz blijven samen met Snatch mijn favoriete komedies. _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina