1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    The Grey
    Aardig matig ontvangen hier volgens mij, vond het wel een lekkere wegkijker. Heel anders dan de trailers, en vind de film een stuk beter uit de verf komen dan verwacht. Toffe acteer- en camera-werk met heerlijke shots in de sneeuw. Kat en muis spel waar iedereen doodgaat hebben we al zo vaak gezien, maar The Grey deed het op een of andere manier toch een stuk beter. Bleef me toch wel boeien en daardoor spannend. Einde vond ik echt nice, gewoon afsluiten op een mooi stuk waardoor het niet te cheesy zou worden. 7

Iemand One Life trouwens gezien, meteen zin gekregen in een natuur docu. Zag hem toevallig van de week liggen, met stem van Daniel Craig. Waarom is er geen natuur docu met voice over van Liam Neeson! :mad:

Laatst bewerkt: 12 mei 2012
  2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Varg Veum
    Noorse misdaad film. Beetje zelfde idee als de Millennium trilogie. Oorspronkelijke boekenserie bestaat uit 6 boeken, waarvan deze is verfilmt. Zelfde tempo, zelfde detective sfeer als de Millennium trilogie, dus als je de oorspronkelijke films daarvan goed vond, dan is dit ook een aanrader.
    8/10

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    The Grey

Wat een geweldige film zeg, soms aardig spannend maar ook zit er heel veel emotie in. Prachtig! 8,5/10

Edit: ah lees hierboven ook al wat mensen die hem hebben gezien. :)

Laatst bewerkt: 13 mei 2012
  4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Vond em wel oke! Humor was niet echt mijn ding, maar de decors, aankleding en opmaak/sfx waren erg goed!

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    The Avengers ✓

Ik vond 'm geweldig. Van begin tot einde zitten glimlachen. Heerlijk. :)

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946

Dat Thor lacht om 1:19 zat ook niet in de film volgens mij hoor..:+

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Gebeurt vaak dat scene's uit een trailer de uiteindelijke theatrical cut niet halen en pas later bij de extra features of extended cut op de dvd te zien zijn

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Gisteren The Avengers gezien. :cool: Had niet verwacht dat de film zó leuk zou zijn. Die 2,5 uur vlogen voorbij, wauw. Echt super.

Het is nu F1, zal straks wat meer typen. :+

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    [yt]ea2tcWC2k0c[/yt]

Hmm, binnenkort misschien maar eens kijken.

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dus... The Avengers!

Eerst: bruut! Echt een heel gave film. De tijd vloog voorbij, ik heb genoten.

De manier waarop de personages bij elkaar gebracht worden vind ik goed. Ik vind het ook knap dat er meerdere verhaallijnen en lagen zijn die meerdere keren naar voren komen in de film, zonder dat het een rommeltje wordt, én die allemaal met de rode draad te maken hebben:

Broederstrijd Thor en Loki. De geheime plannen van SHIELD. De geheime plannen van SHIELD met oog op dreigingen uit het universum. En dus ook de Tessarect. Tessarect en Loki. De Chitauri en hun plannen. En blijkbaar ook nog de heersers van de Chitauri die plannen hebben.
    Verder zit er veel humor in de film, heb echt gelachen.

Wat ik minder vind is dat de film wel heel snel 'start'. We krijgen een introductie en METEEN zit er vaart in de film. Ik denk niet dat de regisseur veel andere mogelijkheden had, maar dit ging me iets te vlot. Ook mis ik uitleg over de spreuk van Loki:

Hoezo ontwaken Selvig en Barton na een bepaalde tijd uit de spreuk? Ik vermoed omdat ze lang niet in de buurt van de staf zijn geweest, maar dat had van mij wel uitgelegd mogen worden. En ik vond dat de daadwerkelijke oorlog met de Chitauri wel erg vlug ging. Was gauw voorbij. Had van mij nog iets langer mogen duren.
    k vind het ook erg slecht dat de dood van Coulson een motivator is. Er zijn daarvoor al 80 mensen omgekomen, die tellen niet mee? 8)

In ieder geval petje af voor de schrijvers en de regisseurs. Verder vind ik dat iedereen goed/prima speelt. Ik heb me nergens aan gestoord! Toppertje. 8/10

PS: Pepper Potts. <3

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Om je 2 kritiekpunten te beantwoorden:

Volgens mij kregen zowel Selvig als Barton een goede klap op hun kop ,waardoor de spell niet meer werkte.

En over Coulson, tja dat is toch menselijk. Zie je overal en altijd. Bomaanslag in afrika met 100 mensen boeit weinig, maar gaan er hier 10 mensen dood door een aanslag dan is alles in rep en roer. Als iets je treft in je omgeving raakt het je toch altijd meer.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Barton werd in ieder geval flink gesmacked door Natasha Romanoff. Die spell stelt dan ook niet echt veel voor als je na een klap er alweer uit bent, maar goed.

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hhhmmm. Ja, máár:

Ik vind het enkel voor Iron Man een goede reden was. Hij kende Coulson goed. Wat zou het Banner of Thor uitmaken? Ik vond dit niet dé 'assemble factor' die ik verwacht had.

Precies haha, dat was mijn idee dus ook een beetje.

Maar eigenlijk wil ik niet zeuren over deze twee puntjes, het zijn ook echt de enige twee punten die me een beetje stoorden. Super vette film verder.

14. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waar gaat het verhaal over?

15. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Zal proberen niet te spoilen. Maar in het kort gaat het over een Noors bewapeningsbedrijf Armakon, zij maken wapens en slaan die op etc. Raadsleden van Armakon komen 1 voor 1 op twijfelachtige manier om het leven. Een privedetective krijgt informatie binnen en gaat hiermee verder. En dan ontvouwt het verhaal zich.

Zag dat er een hele serie van is gemaakt.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Was gisteren op Canvas toch?

17. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Klopt

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Doodslag

Ouderwetse Nederlandse bagger. Mijn god.

4/10

Volgende week wel Black Out op Ned 3. :D

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    TT Closer to the edge
    Film / documentaire over de Isle of Man TT.
    Met eng subtitles gekeken, anders was het accent van Guy Martin niet te verstaan. 8)
    Interessant en vermakelijk.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wow nu al?
    Dat is toch die Snatch. parodie?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina