1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Aliens (James Cameron, 1986)

Het perfecte vervolg op de eerste film.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    erg goede film, begrijpelijk dat de film een oscar in de wacht heeft gesleept.

Eergisteren in slaap gevallen tijdens Festen :x Te lange werkweek gehad.

3. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Potje bier er bij en lachen maar, al duurt het mij te lang dat de party uit de klauwen gelopen is. 7/10

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Tot wanneer draait MiB3 in IMAX 3D? Ik wil daar eigenlijk wel naartoe, maar ik heb komende week nog geen tijd. En ik wil hem wel in IMAX zien.

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Hij draait 2 weken IMAX sinds de release, dus reken maar uit.

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Piranha 3DD
    Na het zien van de trailer dacht ik dat het een enorme boutfilm zou worden. Eerste was wel grappig met wat maten in de bios, maar het vervolg. Zag vanavond al goede rips, verassend snel al. Dus toch maar een poging gewaagd. Bier erbij en me prima vermaakt. Kort (70 min), maar vermakelijk fout.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    WTF DIE ENE SCENE IN BED

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, zaten de nodige wtf momenten in, maar die ene. 8)

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Project X

Ik ben een enorme fan van tienersexkomedies (American Pie, Superbad) maar Project X kon me maar niet boeien. Deze mix van American Pie, Superbad en elke andere komedie op het gebied van tieten, neuken, zuipen en partyen is amper een film te noemen. 3 nogal falende jongens op de middelbare school (waaronder onze lookalike van Jonah Hill, die totaal niet grappig was) organiseren een party ter ere van de verjaardag van 1 van de jongens. Omwille het feit dat de boys denken dat er niemand op de party komt, doen ze extra hun best (met name 'Jonah Hill') om iedereen uit te nodigen. En dat was te merken.

Er kwam, geheel overdreven, maar liefst ongeveer 2000 man op de party af, in alle soorten en maten, inclusief geile chicks. Wat toen volgde was een uit de kluit gewassen muziekvideoclip, met bouncende tetten en andere gekke partybezigheden (die, ondanks dat ik enorm van partyfilms hou, mij te ver gingen).

Al snel merkte ik dat ik deze film dankzij deze beelden niet zo serieus moest nemen. Maar helaas lukte me het niet. Het moment dat de hele partygang xtc voorgeschoteld kreeg (sorry voor sommigen die dit een spoiler vinden, maar de gehele film is amper een spoiler te noemen), waaronder de 3 boys, vond ik het toppunt. 'Oooh, XTC!!' En iedereen raapte het van de grond en stopte het massaal in hun mond. :emo: Waaronder dus ook de 3 boys, die er stoned van werden. Stoned ja. Dit alles werd gefilmd vanuit een handcamera van de vierde boy, die je om deze reden amper te zien kreeg. Nu heb ik in het verleden maar 1 handycamfilm gezien, en dat was Cloverfield. Ik vind het enorm storend, en ook om te zien hoe sommige 'sexscenes' op voyeurachtige wijze werden gefilmd was op z'n zachts gezegd triest te noemen.

De ongeloofwaardigheid bereikte verder zijn hoogtepunt toen er een een of andere psycho met een vlammenwerper kwam opdagen om de hele party in de fik te steken, gevolgd door de ME. Al met al was het een wereldparty, waardoor de 2 boys eindelijk erkenning kregen op hun school. Eind goed al goed. Een mooi voorbeeld voor alle hedendaagse middelbare scholieren in Amerika.

De enige pluspunten die ik kan bedenken, en dit zijn dan ook meteen de 2 punten die ik voor de film geef, waren de tetten.

2/10

Laatst bewerkt: 4 jun 2012
  10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik krijg een ingeving. Ga de film niet kijken (denk ik), maar ik vermoed dat 't zo loopt:

In die scène in bad zwemt een piranha die vrouw in ( :lol: ). Later in bed ligt ze te batsen met een kerel en dan slaat die piranha toe ( :lol: :lol: )? 8)

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Jup en eindigt met afgehakte bratwurst8)

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Whahahaha, geniaaaaaaaaaaaaaal. _O_ Had de trailer gezien en toen las ik je post hier.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

14. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Hier ben ik het volledig mee eens. Ik begrijp ook niet hoe mensen hier een 7+ aan kunnen geven. Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
    Waar ik me het meest aan heb gestoord is Costa met zijn geschreeuw en totaal niet grappige opmerkingen. Als ik terug denk was eigenlijk de hele film totaal niet grappig en kan ik me ook niet herinneren dat ik echt een keer flink heb moeten lachen. De film leek dan ook veel langer te duren dan de krappe 90 min.

15. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ook eens. Kutfilm.

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Prometheus

Goed, ben gisteren met wat vrienden naar Prometheus geweest. Heb nog steeds het gevoel dat ... ik gigantisch door Scott getroleld ben.

Leuk allemaal dat ze naar de origine van de mens gaan zoeken, als je de eerste 10 minuten met een BEETJE aandacht bekijkt begrijp je al gelijk waar ze heen willen. Sterker nog, snap je de eerste 10 minuten, begrijp je de gehele film. Goed, deze film zou niks met de film Alien te maken hebben. Toch bekruipt je constant het gevoel dat dat wel zo is. De gangen waar de "crew" in loopt, de lijken van de "Engineers" die gechestburst zijn, de protoform aliens die je af en toe ziet... vanaf dit punt word de film ook leuk en boeiend. Ineens lijkt het alsof er 30 minuten uit de film geknipt zijn, denk aan Planet Terror ( waar een "reel" mist ) ... maar dan erger. Kan het echt niet uitleggen, maar er miste een behoorlijk stuk film. Uiteindelijk heeft de film niks met Alien / Aliens te maken behalve de laatste 5 minuten. Wat zo-zo geforceerd aanvoelde dat het niet leuk meer was. Al met al had ik meer het gevoel dat ik naar een Discovery Channel uitzending aan het kijken was. Enige wat ontbrak was de stem van David Attenbourough. Totaal geen spanning of enige verassingen.

Tjah, dat was het wel. /end rant.
    Ga niet naar Prometheus in de hoop dat je een Alien Prequel te zien krijgt ... want dan kom je flink bescheten thuis. Zie het als een spin-off op de Alien franchise ... nee, doe ook maar niet. Doe maar ...

WAAR THE FUCK HEB IK NAAR ZITTEN KIJKEN!?

5/10

17. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94

Ik vond de film dus wel supergoed!!
    het is zoals het is, je hebt haters en lover
    en ik ben een lover O-)

Je blijft zitten met nog een hoop vragen enzo maar zoals niet iedereen hier weet is dat de Prequel uit 2 delen zou bestaan..
    dus het vervolg op Prometheus zal direct aansluiten op het begin van Alien...

daar zal je dus ook de Space Jockey in zijn stoel zien zitten zoals je ziet in de eerste Alien film..

voor mij was dit een top film, maar je blijft natuurlijk op je honger zitten..
    als dit een film op zich was zou ik ook ni tevreden zijn, maar wetende dat er een vervolg komt is het allemaal goed voor mij :)
    :thumbs:

18. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Morgen schijnt Chernobyl Diaries in de sneak preview te komen, lijkt me wel een vette film!

[yt]Pp9xuquibQc[/yt]

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hoe vet die trailer ook is ... hij is fan-made :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.