[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Het was maar een grapje hur!

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    HOMOFOOB!

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Flikker.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zeg ik toch ook niet? Ik zeg alleen dat de film niet geschikt is voor de homofobe filmliefhebber omdat er expliciete gay sex in zit (man en vrouw btw). Dat er daarnaast misschien nog andere mensen zijn die de film niet willen zien op basis van welke eigenschap van de film dan ook zeg ik niks over.

edit: en maar weer on-topic

5. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Laatste eindelijk eens This is Engeland gezien.

"Mooie" film, goed acteerwerk! De film schetst een bijzonder beeld van zulke arme wijken in Engeland in die jaren! En natuurlijk de muziek van Ludovico Einaudi die de film helemaal een bijzondere sfeer meegeeft!

Zeker een aanrader!

8/10

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat jochie! _O_

Beste scène is denk ik dat hij uitvliegt tegen Combo. Kippenvel.

7. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
  8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ah zo, beetje te snel gelezen.

9. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Basekettball gezien. Film met Trey Parker en Matt Stone, gemaakt door een maker van de Naked gun films. Film is een parodie op de Amerikaanse sportwereld. Maar wat een baggerfilm. Een enkele keer ergens om kunnen lachen.
    3/10

10. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Pathe kan maar beter die trilogie ook maar gaan draaien. :cool:

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik ga maar niet naar die trilogie, dan ben ik helemaal duf als Rises begint.

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Me too.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind dat ook altijd een beetje nutteloos idd. Kan je het beter thuis gewoon even kijken een week van tevoren.

14. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ach, het lijkt me wel leuk om een keer meegemaakt te hebben. Die Harry Potter 24h-marathon was mij ook een beetje overkill, al had ik het bijna alleen om de prijs gedaan (50 euro voor 8 films + 2 maaltijden is niks), en met die PotC-marathon kon ik niet. Dus maar eens kijken of dit wat wordt :+

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Film draaien ze ook echt in IMAX IMAX, overtreffende trap van IMAX ofzo? Kijk BB nog wel een keer voor dat ik naar TDR ga, TDK ondertussen te vaak gezien.

16. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog heel even nagedacht om naar die marathon te gaan, maar ik denk dat ik dat toch niet trek. De eerste twee toch al te vaak gezien en ze duren ook nog aardig lang. Voordat Rises begint lig ik waarschijnlijk al te pitten.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vandaag naar Snowhite and the Huntsmen geweest. Best aardige film, al was het maar om de in mijn ogen supergoede rol van Charlize Theron. Het is ook eigenlijks de enige die haar rol echt goed doet. Twilight tutje is niet al te best, vooral niet op het moment dat ze een speech geeft in de film.

Er speelt geloof ik ook nog een 300, Troy acteur in, maar je moet hem zien om te weten of het hem wel is of niet. Zal zo even IMDB nakijken.

Spektakel is er genoeg en ik vind de speciale en visuele effecten gewoon goed. Film loopt best wel traag en er missen naar mijn idee gewoon stukken waarvan ik denk dat ze later komen of gewoon niet gemaakt zijn. Is niet per definitie negatief, maar daarvoor moet je de film hebben gezien.

Zou hem toch een 7/10 willen geven.

O en: NIET IN 3D!!! \o/\o/\o/

Deze acteur van 300 en Troy:
    http://www.imdb.com/name/nm0716490/

Laatst bewerkt: 17 jun 2012
  18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Net Intouchables gezien. Wat een prachtige film. Vaak ook in een scheur gelegen. Heel sterk gedaan allemaal en de soundtrack maakt het helemaal af. Ben dan ook wel een fan van Ludovico Einaudi, dus dat was een mooie bonus.

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nummer zeven is toffer. :cool:

"I don't know who you are. I don't know what you want. If you are looking for ransom, I can tell you I don't have money. But what I do have are a very particular set of skills; skills I have acquired over a very long career. Skills that make me a nightmare for people like you. If you let my daughter go now, that'll be the end of it. I will not look for you, I will not pursue you. But if you don't, I will look for you, I will find you, and I will kill you."

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina