1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dan hebben ze dus toch nog iets verbeterd. Je zou de Hero blu-ray eens moeten checken van ze. :lol:

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ken de verhalen van hun eerste jaren ja, daar ga ik me maar niet aan wagen. :+

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Weet niet of ik het hier juist neer zet, maar anders mag het verplaatst worden.

Ik zoek de muziek van Lord of the rings (Einde) Van Minas Tirith waarbij Frodo en zijn maatjes gehuldigd worden. Weet iemand deze titel Muziek? b.v.d ! \o/

4. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Gisteren X-men First class gekeken.
    Aardige film alleen stoor ik me altijd aan die momenten dat je een paar mensen met superkrachten bij elkaar zet dat ze dan om de beurt hun krachten laten zien...
    "hey kijk wat ik kan, nee kijk wat ik kan" waarom moet dat allemaal in 1 scene gepropt worden zodat het er zo cheesy uit ziet? Laat dat lekker in het verhaal mengen.
    Voor de rest erg leuke film, had er veel minder van verwacht.
    7.5/10

5. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ik denk dat dat track nr. 17 is : The Return of the King

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    The Mummy Returns
    Gister toevallig op teevee. De meest epische en nostalgische flick die er maar kan zijn. Als tien jarig jochie had ik die shit wel 10x gezien en hij blijft nu nog steeds bruut.
    8/10

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij is dat wel juist wat mensen in zo'n situatie zouden doen. :9

Bedoel, als je zulke gaven hebt en je komt andere mensen tegen die dat ook hebben, dan ben je toch super super super super benieuwd naar wat die anderen kunnen? En natuurlijk patsen met je eigen skills. :cool:

Ik vond het erg leuk gedaan.

8. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    [yt]vFZ2eQ0PpW4[/yt]

Vet:D!!

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Beckinsale is wel baas zeg. :cool:
    Alleen jammer van de 3 tieten chick. Typisch Hollywood om weer niet te laten zien.

10. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Recht uit the Matrix; 00:41-00:46. Ook het worden vastgezet in die stoel, het echt/nep-verhaal. Het ziet er goed uit, maar het voelt een beetje als een mengelmoesje van andere films ipv een eigen stijl.. Ik zie wat I, Robot, Bourne en hoor wat Inception.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je wat dat het een remake is van TR uit 1990? ;)

12. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Volgens mij gaat deze film wel bruut worden hoor. De wederopstanding van Colin. Total Recall was ook echt een boutfilm hoor hey. Alleen het idee was super, maar de rest was zo verschrikkelijk slecht uitgewerkt. Heel die set was van karton gemaakt en dan heb ik het nog niet eens over Arnie.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Pff praat niet meer met jou.
    :+

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Pillars of the Earth - aflevering 2 t/m 5

Okeu, de eerste viel me wat tegen, maar gisteren meteen vier afleveringen achter elkaar gekeken. :+

Waar de eerste aflevering nog een beetje saai was en ik me stoorde aan de cast, heb ik daar nauwelijks last van gehad in deze vier afleveringen. Verhaal gaat vlotter, cast speelt wat beter en komt wat losser (en je raakt er natuurlijk ook een beetje aan gewend). Het verhaal kent intrige en strijd en het is erg boeiend om te zien hoe een priorij de bouw van een mega kathedraal bekostigd. :9

Alleen twee liefdesverhalen die er door lopen boeien me niet zo.

Heb me er prima mee vermaakt. Dus een 8,1.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Beschikbaar. :)

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zit nu 21 Jump street te kijken, had er helemaal niks van verwacht maar vanaf het moment dat Ice Cube in beeld kwam vermaak ik me prima :+

Dumb fun

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lockout

Je standaard verhaal en ontwikkelingen en sommige dingen gaat te snel zoals altijd. Maar verder is die gewoon tof. Leuke actie, goede futuristische beelden en Guy Pearce is echt heerlijk droog. Prima 90 min vermaak.

7/10

Dit zijn de eerste 5 min. Droog. :p

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    American Pie: American Reunion
    Genoeg bier erbij en kijken maar. Eerste gedeelte was leuk en ging toen hard door m'n bier. Wat meer gehaald, maar het einde was niet meer zo boeiend en nog maar half gezien. Lang geen AP meer gezien en heb ze ook niet allemaal gezien. Begon erg vermakelijk, maar laatste stukje heb ik weinig meer van meegekregen.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Enige reden waarom ik de film op mijn mediaspeler heb staan. Zag hem in de trailer, en lijkt me wel lachen. Binnenkort maar eens checken.

Zelf American Reunion vanavond bekeken. Al echt jaren terug dat ik de eerste drie heb gezien, dus kan me niet veel meer herinneren. Al zijn uiteindelijk alle oude gezichten toch wel weer leuk om te zien. Gewoon simpel vermaak, einde met Stifler was ook weer geweldig. Ergerde me alleen aan Alyson Hannigan, begin me echt te irriteren aan haar als Lily in HIMYM en hier lijkt ze daar teveel op qua personage. 6.5

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina