1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Gister The Amazing Spider-Man gezien. Vond em wel nice! Werd ook helemaal uit m'n stoel geblazen in IMAX 3D. Garfield is een tien keer betere Spidey dan fucking Maguire, Stone is crazy hot en Ifans is een baas.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, want als ik This Means War leuk vind en Layer Cake totaal niet bijzonder vond dan is dat een drama.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Boeiend idd. Ligt eraan waar je ook zin in hebt op een dag.

4. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb hem vanmorgen maar afgezet na een minuut idd.

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ik kijk hem wel. Ik heb toch al de halve film gezien na al die tv spots geloof ik. 8) Ben op de helft. Zoveel verklapt het nou ook weer niet..
    edit: kijk maar niet. 8)

Laatst bewerkt: 8 jul 2012
  7. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb em vanmiddag gezien, en wat een vette film man! Prachtige CGI en acteerwerk ook dik in orde. Ik dacht eerst dat het een zaadfilm zou zijn maar ik kom daar volledig op terug. Het is een mix van Star Wars/Avatar maar daar stoor ik me totaal niet aan. Ook die CGI beesten schitterend, Woola is the bomb!! _O_

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Staat voor vanavond op de planning. :)

9. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Zet 'm ook maar op mn lijstje.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    John Carter

Best een leuke film idd. Verhaal is natuurlijk een beetje zoetsappig soms maar het idee erachter is wel leuk. Verder ziet het er gewoon goed uit en is de actie leuk. Maar snap wel dat het niet een heel groot succes is geworden. Zoals ik al zei hij is leuk maar verder doet het niks speciaals. Zeker voor zo groot budget.
    Woola was wel awesome btw. :D

7.3/10

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    John Carter is inderdaad ook een vermakelijke film! Ben waarschijnlijk niet de enige; maar zat tijdens het einde echt in m'n stoel van :"Godver! Komt het nog goed? Lame dit!" Heeft hij zoveel bereikt, gebeurd dat INEENS. Echt pure frustratie :+

The Amazing Spiderman

Ondanks de zwakke trailers en promotie van deze film heb ik er echt van genoten! Heb wel sterk het gevoel dat er aardig wat geknipt is uit de film. Sommige dingen worden opgepakt maar later niet meer uitgelegd. Vreemd!

De chemie tussen Andrew Garfield ( Peter Parker / Spiderman ) en Emma Stone ( Gwen Stacy ) is trouwens perfect! Is ook een leukere dame om naar te kijken dan Kirsten Dunst.

Goed, deze Spiderman voelt voor mij meer Spiderman dan de drie "voorgangers". Om het kort te houden... Vette film! Laat deel 2 maar komen! Venom en Carnage aub!

8,5/10

Laatst bewerkt: 9 jul 2012
  12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    The Transporter
    Vette film, leuke achtervolgingen en toffe gevechten. Flink over the top en sommige dingen kloppen geen reet van, maar verstand op 0 en lekker kijken.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Werkt Spidey in TAS eigenlijk al bij de Daily Bugle? J.K. Simmons was zo'n ongelofelijke baas als Jameson in de eerste drie films. _O_

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Gisteren Colors gekeken In mijn beleving vond ik de film toen ik 11 was heel vet, kan het me echt niet voorstellen. Film is heel traag, de personages worden amper tot niet uitgewerkt en er zit geen enkele spanning in de film. En die zogenaamde bendes...Die kwamen op mij over als een stel nonnen, fucking watjes. Als ik in real life een Crisp of een Blood was geweest, dan zou ik me kapot schamen. Oh, had ik al gezegd dat ik het laatste half uur niet afgekeken heb? Dus of er moet nog een magische laatste half uur zijn, zoniet, dan krijgt de film een dikke 4,5

Laatst bewerkt: 9 jul 2012
  15. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Gistrer uit verveling Lockout gekeken. Guy Pearce speelde heerlijk droog. Sarcasme overal. De film zelf ga ik waarschijnlijk snel vergeten. Simpele actiefilm die best aardig is.

16. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Nee, je ziet wel in 1 scene dat ie The Lizard probeert te fotograferen maar that's it. Onduidelijk is dan ook in die film of ie er voor werkt. En die Jameson is idd echt een held:

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vern Schillinger :cool:

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden: