1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En laten we dan ook meteen Caine en Hardy er ook in doen.

2. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ie 't zo goed gedaan heeft met Prometheus? Dat was voor mij wel de domper van het jaar tot nu toe.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Meer omdat Deus Ex enorm qua sfeer en beelden op Blade Runner lijkt. Deus Ex als film lijkt me in ieder geval geweldig. Rechten bij CBS Films, kut films zoals ik zie op Wiki. Adrian Askarieh (Hitman, Kane & Lynch verfilming) en Roy Lee (stuk beter) produceren de film in ieder geval. Komt Kane & Lynch eigenlijk nog uit?

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Tsja, love it or hate it.... Prometheus vond ik zeker niet teleurstellen en het is een beetje zwaar om het als domper van het jaar te noemen ( natuurlijk, het is persoonlijk) echter lag het waarschijnlijk aan je verwachting. Ik heb me reuze vermaakt met Prometheus. Opbouw is voor sommige misschien niet zo flitsend en snel, maar voor mij precies genoeg dat het in de setting past. Fassbender steelt de show met Noomi Rapace en Charlize hoeft nooit moeite te doen.

Tuurlijk, er zijn wat min puntjes, maar ik concentreer me liever op de positieve punten en die waren er voor mij ruim aanwezig

8/10

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Het heeft je wel tegen gevallen , want je had moty verwachtingen Anubis;). Die komen niet terug uit je beide 'reviews'.

6. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
  7. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Het is me zeker niet tegengevallen, nu ik hen voor de 2e keer heb gezien ( Pathé arena) was ik veel rustiger en kon ik me meer concentreren op camerawerk, pace, acteerwerk van fassbender en ga zo maar door.

Ik ben niet teleurgesteld, maar kan me indenken dat sommige mensen JUIST door de marketing, social media etc torenhoge verwachtingen hadden, net zoals toen met Scott's Robin Hood. Prometheus vind ik uitstekend! Heb gewoon geen zin in uitgebreid "diep" over de film te lullen "duke" ;-)

Instant blu-ray aankoop voor mij, maar ben misschien ook bevooroordeeld omdat Scott mijn favoriete regisseur is ;-)

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gotham's Reckoning _O_

21 Jump Street
    Thanks voor vele reacties hier, geweldige comedy. Enorm droog, maar enorm vaak gelachen. Hill en Tatum waren overigens ook wel een awesome duo samen. En daarnaast was Ice Cube uiteraard een baas. Net zoals een kleine bijrol van
    Johnny Depp en die andere dude uit de serie, haha geweldig stuk :lol:
    7,5

Laatst bewerkt: 10 jul 2012
  9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het vreemd dat zoveel mensen hem echt leuk vonden. Hij was redelijk grappig maar dat was het wel. Verder wat het een beetje rommelig ook. Dacht dat ik de enige was die een beetje negatief was totdat me broer zei dat die laatst een enorme kut film had gezien. Hij bedoeld deze film hehe.

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Gisteren naar Snow White and the Huntsman geweest.

Goed: kostuums, sets, CGI, bad guys (Charlize Theron _O_ ), verhaal an sich
    Matig: Kirsten Stewart, Chris Hemsworth, verloop van het verhaal
    Slecht: megakorte dialogen, ongeloofwaardige 'epic speech' van Kirsten Stewart :p

Cijfer: 6,7

In ander nieuws:

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik irriteerde me echt dood aan Kristen Stewart . Allereerst omdat Sneeuwwitje knap hoort te zijn, maar zij eruit ziet als een een bleke rioolrat.. Sure smaken verschillen , maar je gaat gewoon geen Sneeuwwitje casten met FLAPOREN.

Verder staart ze te vaak heel dom 'in het niets' en was die speech werkelijk tenenkrommend.

Gisteren trouwens Carnage gezien.

Korte film (80 min) over 2 stellen die bij elkaar komen nadat de zoon van 1 stel de ander zijn tanden eruit heeft geslagen met een stok na een ruzie. Beide stellen zijn compleet anders (ene stel is rijk, succesvol en ongeinteresseerd en de ander gewoon modaal , maar 'overgeinteresseerd' in hun kind). In het begin is er alleen lichte irritatie , waarna dingen enorm escaleren. Hele film speelt zich af in 1 huis. Film heeft verder niet echt een verhaal , maar gaat er gewoon over hoe 4 ogenschijnlijke nette mensen al hun problemen eruit laten als dingen niet volgens het plan gaan. Leuk (en soms enorm irritant, maar dat is dan ook de bedoeling van Polanski) om naar te kijken.

Goede cast overigens ook (Foster, Waltz , Winslet en Reilly). 7.5

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Heb je nog kramp nu?

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ¿Que?

14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Van je krommende tenen..

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
  16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  17. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Hahaha lol.....

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb me reuze vermaakt met die film!

Al had ik totaal geen verwachtingen alleen is Kirsten Stewart zo heerlijk passief en zit er totaal geen actie in. Die speech tsja... waar waren de Greyjoy's?

19. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Wat een wanstaltige kutfilm was dat zeg. En ik vind Kirsten Stewart dus wel leuk en knap, alleen jammer dat ze zo'n slechte actrice is. 8)

Maar goed, ik heb me echt dood zitten ergeren aan het acteerwerk in het algemeen, en aan 't feit dat de film echt teveel geleend heeft van andere fantasyfilms. Best jammer, want het begin was best veelbelovend.

20. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Gasten ik ben echt in-sane gehyped door The Dark Knight Rises. Echt nog nooit zoveel zin gehad in een film/om een film te zien. Deze trailer is gewoon zo geniaal. Ik kijk die shit minimaal 10x per dag. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina