1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Nee gek, wit.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zwarte vind ik ook mooier.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Eergister 21 Jump Street gekeken. Leuke film en bij een paar momenten echt keihard gelachen. 8/10

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654

Net eindelijk Serbuan Maut (2011) gezien. Keiharde actie film uit Indonesië met ontzettend strakke vechtscenes. Verhaal is matig maar de actie maakt dat meer dan goed.

8/10

5. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
  6. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    damn 150+ plus minuten? Dat wordt een lange zit voor mij dan aangezien ik naar de batman Marathon ga in de bios....eerst Batman Begins, dan The Dark Knight en san de nieuwe..._O_

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha ja daarom ga ik niet naarde marathon, DKR begint dan om 02:30 volgens mij 8)

@Servantes : Ik vond The Raven goed!

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hier in de buurt begint de marathon pas om 0:01 dus met pauzes en al zal de DKR niet voor 04:30 ofzo beginnen 8)

Laatst bewerkt: 14 jul 2012
  9. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Zou graag zo'n marathon doen. Maar volgens mij trekt mijn spanningsboog dat echt niet 8)

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Precies.

Dan nog liever eerst Rises en daarna de andere twee in volgorde, kan ik altijd weglopen als ik het beu ben. :+

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Of gewoon relaxed thuis alles kijken, eergisteren BB en gisteren TDK gekeken. Deze week nog even de oude films en dan klaar voor Rises. :cool:

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Goed idee! Maar ik kan de films ook wel dromen tbh.

Sent from my TITAN X310e using Board Express

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dat sowieso, maar blijft leuk om te zien. Al was dit de eerste keer dat ik Begins beter vond dan TDK. Sowieso was Rachel Dawes in TDK eigenlijk verschrikkelijk irritant. :+

_O_

14. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
  15. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ja. Vond hem wel vermakelijk. Niet een onwijze fan van Wes Anderson en vond dit ook zeker niet z'n beste. Een beetje te geforceerd of zo.

16. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Das mooi vandaag denk ik even kyken ! :)

17. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Marketa Lazarová (Frantisek Vlacil, 1967)

Film uit voornamelijk Tsjecho-Slowakije die gezien wordt als een 'vergeten klassieker'. Die titel verdient het inderdaad, want de film is audiovisueel gezien echt een pareltje. Het verhaal verloopt voornamelijk in het begin erg moeizaam maar is aardig te volgen (kort gezegd gaat het over een christelijke nederzetting die wordt aangevallen door een groep heidenen/paganisten. De film wordt hier en daar vergeleken met Zerkalo (van Tarkovsky), maar die snap ik niet helemaal. De film ook is opgedeeld in fragmenten (maar veel letterlijker) en heeft verder een vrij duidelijk te volgen narratief. Inhoudelijk niet heel interessant (waardoor de film eigenlijk een uur te lang duurt), maar de vorm is fantastisch, zeker ook binnen de context waarin het gemaakt is.
    [8/10]

De Rouille et d'Os (Jacques Audiard, 2012)
    [yt]GNcOZ7aeCKc[/yt]
    Aardig drama met sterk acteerwerk van Schoenaerts en Cotillard, waarvan de eerste een herkenbaar personage speelt (Rundskop). Het tempo lag aan het begin van de film wat mij betreft te hoog, net als aan het einde. Het middenstuk was meer dan prima maar met het einde van de film vervalt regisseur Jacques Audiard wat mij betreft toch in onnodig sentiment. Jammer.

Verder moet ik toch noemen dat de soundtrack me enorm stoorde. Leuk dat Bon Iver wordt gebruikt in een film, maar wat mij betreft is dit geen muziek die ondersteunend is omdat het te veel op zichzelf staat. Net als het gebruik van het nummer Fireworks van Katy Perry bij de scene waarbij Cotillard op het dak staat. Doe maar niet.
    [6.7/10]

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Saturday’s Hall H panel for Marvel at Comic-Con was billed as Iron Man 3, but from previous experience we all knew to expect more goodies from Marvel Studios than just IM3. We were right, as the studio announced full, intriguing titles for Thor 2 and Captain America 2, confirmed Guardians of the Galaxy (including which characters will appear), and revealed test footage for Ant-Man with a surprise appearance by Edgar Wright.

• Iron Man 3 May 3, 2013
    • Thor: The Dark World November 8, 2013
    • Captain America: The Winter Soldier April 4, 2014
    • Guardians of the Galaxy August 1, 2014

En Deadpool en Fantastic Four krijgen een reboot. Genoeg superhelden shit dus in de toekomst. :+

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    A Clockwork Orange

Wat de fuck. Expliciet, pervers, soms ranzig, extreem gewelddadig in een soort van surrealistische Britse setting. Dit alles gefilmd op een artistieke wijze met unieke dialogen (soms had ik geen idee wat er bedoeld werd, vooral de woordenschat van Alexander DeLarge was bizar) en bizarre muziekkeuzes. Kubrick zet daarnaast een mooi filosofisch statement neer over mind manipulation van criminelen en neemt de overheid ook flink op de hak. Na de film voelde ik me wat leeg, ik heb dus niet het idee dat het me volledig heeft geraakt. Wat dat betreft had ik er meer van verwacht.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    The Dark World
    The Winter Soldier

.....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina