1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Gast, het is woensdag. 8)

En daarbij, je hebt toch wel genoeg andere dingen te doen dan wachten op die film? :p

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Nee?

Ja tuurlijk wel, maar heb gewoon zin in die shit. Kan toch? 8)

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Maandag maar gaan kijken in imax.

4. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Hoelaat ga je? Denk dat ik dan ook ga wss.

5. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ga woensdag pas :'-( Njaaargh wil 'm zieen!

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Geen idee , niks gepland.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hugo

Prachtige beelden, magisch sfeertje en een hommage aan de historie van film-making (George Melies). Verder een beetje langdradig, soms tegen het saaie aan en de hoofdpersoon deed me weinig.

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Net Serenity gezien.

De film is een vervolg op de awesome serie Firefly. Wat me stoort aan de film is dat het tempo veel hoger ligt. Met name in het begin is álles sneller: de camera, de dialogen, de snelheid waarin gebeurtenissen elkaar opvolgen. En zo gaat dat de hele film eigenlijk, waardoor ik er erg aan moest wennen.

Ook merk je dat de film (logischerwijs) met andere apparatuur is opgenomen. De personages zien er nét iets anders uit en klinken ook wat anders. Ook daar moest ik aan wennen.

Het goede is wel dat het verhaal prima is, al zij het een beetje cliché. De dialogen en (on)balans tussen de personages is super, net zoals in The Avengers bijna, een film van dezelfde regisseur.

De CGI is een stuk beter dan de serie, wat ook te verwachten viel. Dat is top. Ik vind dat de acteurs goed spelen, hoewel ik ze wel allemaal iets anders vond dan in de serie. Het voelde een beetje 'verkeerd'. Moest er (alweer) aan wennen. Oh, en:

Beetje gaar dat er main characters doodgaan. Heb in de IMDB trivia gelezen waarom, maar toch zonde.
    Uiteindelijk een prima film. Maar ik zou liever en vervolg op de serie zien. :'-(

Cijfer: 7,8

9. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Dat vervolg komt er niet. Dus ben al blij genoeg dat ze het verhaal met zo'n awesome film hebben afgesloten :+

I.t.t. Heroes, wat gewoon midden in het verhaal ermee gekapt is :mad: Nog steeds ongelooflijk.

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    JE WEET MAAR NOOIT.

En daarbij, dat verandert toch niets aan dat ik liever een serieverolg zou zien dan een filmvervolg? :'-(

Vind de film toch een beetje afbreuk doen aan de serie, omdat er zo veel anders is.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Bevat de 6-pack van Avengers op blu-ray nog iets extra of zijn het de zes films in een box en klaar. Twijfel tussen de box die pas midden september komt of voor €23 de 3D + 2D versie op blu-ray bij Bol die eind augustus komt. Box is opzich wel tof, maar duurt veel langer. Of Bol heeft de release gewoon fout...

Zaterdag TDK Rises, tickets al binnen, muhwawawa.

12. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    REC 3 Genesis 2012 DVDRip XviD-NYDIC

Eerste 2 delen nooit helemaal gezien ga ik nu maar is aan beginnen nu het 3de deel er ook is :)

13. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    REC 1 = _O_
    REC 2 = :)
    REC 3 = :'-(

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een rare titel heeft die film.

15. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    Deel 4 gaat ook al komen zie ik nu.

[yt]tfiXK7rzL6Q[/yt]

16. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Is dat niet gewoon een fake?
    Lijkt namelijk op het einde van REC 2 zonder ook maar iets toe te voegen.
    Kan het ook mis hebben hoor, is al weer even geleden dat ik die heb gezien maar toch

17. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    ohh zou best wel kunnen hoor. heb ze verder nog niet gezien zelf ging aleen zoeken en kwam die tegen. want op imdb stond bij rec3 ook al iets over rec4 apocalypse.

EDIT dit stuk:

The action now takes place miles away from the original location and partly in broad daylight, giving the film an entirely fresh yet disturbing new reality. The infection has left the building. In a clever twist that draws together the plots of the first two movies, this third part of the saga also works as a decoder to uncover information hidden in the first two films and leaves the door open for the final installment, the future '[REC] 4 Apocalypse.' Written by www.dreadcentral.com

Laatst bewerkt: 19 jul 2012
  18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
  19. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Fargo

Vreselijke film. Personages zijn irritant, het accent is om te huilen en totaal niet grappig. Het verhaal was saai en de sfeer kwam niet over. Ik snap de hoge rating die de film krijgt dus echt niet.

20. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    :eek: Ik vond Fargo echt fantastisch. Juist mede door de bijzondere sfeer die er hangt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina