1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Intens genoten, vond hem zelf de beste van de 3 en wat is Bane een bad-ass.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En dan ook gewoon quoten zodat anderen dit ook wordt 'aangedaan'?

:F:

3. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ik denk dat het voor mij ook de beste is. Qua actie, spanning en verhaal wint ie het van TDK. Bane is een baas, maar hij wint het niet van de Joker.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heerlijke film het verhaal van the dark knight is nu Full Circle en heel veel knip oogjes naar de strips :)

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    geen spoiler maar een grappig plaatje mbt film covers :9

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    edit: dubbel

Laatst bewerkt: 21 jul 2012
  7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ook erg genoten van the Dark Knight Rises. Ben niet zo heel bekend met Batman en kende Bayne dus ook helemaal niet voor de film. Leek me een beetje een saaie standaard held in de trailers, maar hij is erg vet neer gezet. Sowieso hoe ze die bad guys introduceren in the Dark Knight en Rises is erg cool. Enige wat ik minder vond

is het einde. Ten eerste dat Batman het overleeft vond ik toch wat minder, maar ook dat Robin in één keer geïntroduceerd wordt. Vind dat zo'n gaar karakter en snap niet hoezo ze die nog op het einde van de film zouden willen laten zien. Neem aan dat er niet nog een nieuwe Robin film komt toch?

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Fuck wat ben ik benieuwd naar de film

Blij dat hij ook erg goed ontvangen wordt.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ga er vandaag ook heen. Zin in :)

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Vanavond ga ik ook. Ga op een gewoon bioscoopscherm kijken (geen IMAX) maar wel met D-Box. Eens kijken hoe dat is. :)

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Maandag lekker weer..

Dan maar dinsdag.

12. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0

Ik zie het niet als een introductie van Robin maar meer als een flinke knipoog richting de comics ;) Die agent heet toevallig gewoon Robin..

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nooo de spoilers

Zal niet klikken.

14. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    The Dark Knight Rises

Ik zal geen spoilers gebruiken. Simpelweg een fantastische film. Een heerlijk rustige opbouw, een interessant midden en een spannend einde. Bane was veel toffer dan ik verwacht had en Catwoman vond ik ook erg goed. Ook nog een speciale vermelding voor de muziek, dat "Hie-hie Ha-ha! Hie-hie Ha-ha!"-gedoe gaf me echt kippenvel.

Het is wel sterk aan te raden om Batman Begins en The Dark Knight vers in je geheugen te hebben. Rises grijpt vaak terug op personages en gebeurtenissen uit die films. Het was voor mij al zeker een jaar geleden dat ik die twee films voor het laatst gezien had en als ik ze deze week niet nogmaals bekeken had, had ik Rises waarschijnlijk minder tof gevonden. Het is echt een afsluiting van een trilogie.

Over een paar dingen zou ik nog wel kunnen zeuren (een flauw filmcliché gebruiken om spanning op te wekken, paar gebeurtenissen zag ik al van verre aankomen, paar onlogische of flauwe dingetjes), maar de gehele ervaring van de film was gewoon fantastisch. Gaat dit kijken!

5/5

Mocht er in je bioscoop geen plaspauze zijn: de film duurt (inclusief reclame) zo'n drie uur, dus zorg ervoor dat je je blaas van te voren geleegd hebt. Ik moest aan het einde echt ontzettend nodig plassen.

Edit: Oh, en ik vond de film trouwens een stuk toffer dan ik op basis van de trailers verwacht had!

15. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb gister The Dark Knight Rises gezien maar de acteurs, het verhaal, de special effects, alles voelde gewoon enorm goed aan, en Bane was toch wel een bad-ass. Ik vind dit zelf 1 van de beste films die ik gezien heb, of misschien wel de beste film ooit gezien, beter dan The Dark Knight in ieder geval!. :)

Ze hebben de film ook erg goed afgesloten, ik kom in ieder geval met geen vragen wat veel voorkomt bij een einde van een trilogy, maar ze lieten duidelijk weten dat Batman gewoon niet meer terugkomt maar blijkbaar komt Robin zelf wel met iets, wat enorm tof zou wezen.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    The Dark Knight Rises
    Badmotherfuckinghell. Onwijs genoten, overall gewoon weer een sublieme film en prachtige afsluiter van de trilogie. Veel meningen gelezen die de film afzeiken omdat Bane niet zo awesome is als The Joker, maar zelf niet aan geërgerd. De film is op andere gedeeltes bijvoorbeeld veel beter dan TDK. En daarnaast is Tom Hardy als Bane hoe dan ook geweldig, een badass buffed mastermind. Selina Kyle zorgde overigens voor de nodige humor, erg tof gedaan. Mindfucks waren super! _O_

Enige wat Nolan niet is gelukt is, is om Gotham een eigen sfeer te geven. In Batman Begins was Gotham en vooral de Narrows echt geweldig gedaan, maar een eigen sfeer en plaatje geven in TDK en Rises was toch niet echt gelukt. Ik zat al steeds te zoeken wanneer Spidey langs kwam, gezien het gewoon NY was. 8,5 en voor de trilogie een 9. Uiteindelijk geen favoriet, alle drie hebben ze hun eigen pluspunten en specifieke gedeeltes waarom ze top zijn.

Goddamn, gevecht tussen Bane en Bat was echt episch. Zaten echt van daaaaaaaaaaamn toen Bane uiteindelijk de rug brak van Batman. En dan uiteindelijk de mindfucks van Talia en Robin, damn. Vond het al raar dat Bane zogenaamd ze zoon was van Ra's. :+

17. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Maar trouwens wat vond je van Talia toen ze doodging?, ik vond dat eigenlijk wel heel erg slecht geacteerd voor zo'n awesome film :+.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dat was inderdaad wel behoorlijk dramatisch ja. Zo zijn er wel meer kleinere dingen waarvan ik denk dat het beter kon. Bruce die maanden in zijn put zit en uiteindelijk opeens weet dat de bom binnen een aantal uur ontploft, en daarna is hij opeens weer in Gotham. Niemand komt Gotham in of uit, maar Bruce staat opeens relaxed voor de neus van Selina. :+ Maar goed, dat zijn kleine dingen waarvan ze niet onderdoen voor de gehele film imo.

19. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Aaargh 8) Must... not... read... spoilers...

Woensdag :'-(

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    John Carter
    Gisteravond aan begonnen, vanmiddag afgekeken. Begon wat vreemd en vaag, en wist nog niet erg wat ik er van moest denken. Vanmiddag dan tweede stuk gezien en me er toch nog wel goed mee vermaakt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina