1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Morgen naar Batman, zin in! Kan ik weer in dit topic komen. :p

Sent from my TITAN X310e using Board Express

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ohh sorry man. :):
    Ik heb ook zo ziek veel zin in die film. Heb me nog nooit meer sinds een lange tijd zo enorm erg verheugd op een film (laatste keer LOTR denk ik). Blij idd dat ie goed wordt ontvangen, maar had ook niks anders verwacht. Christopher Nolan FTW. Ga je maandag nog Dyonko?

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ook al ben ik niet echt een Superman fan. Toch kijk ik hier al een tijdje naar uit.
    Snyder met Nolan. Mijn persoonlijke dream team

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee denk dinsdag ofzo, maandag is nog lekker weer.

6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Volgens mij moet ie voor jou wel tegenvallen :+ jij hebt jezelf al maanden zitten hypen voor deze film.

7. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Mwa denk het niet.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Waarom ben je er eigenlijk nog niet geweest. Met al dat gehype van je de laatste maanden had ik je eigenlijk bij de midnight release verwacht :+

Net terug van de film en moet zeggen dat het al met al meer dan een waardige afsluiter voor de trilogie was maar toch een stuk minder dan The Dark Knight. Zo vond ik het begin vrij traag op gang komen en Bane echt een heel stuk minder boeiend dan de Joker. Tweede helft van de film was wel weer episch. Al met al zou ik deze film een 8 geven wat hetzelfde cijfer is wat in de trilogie zou geven (Begins een 7, TDK een 9)

9. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ja dude. Je moet ook niet weten hoe ik me voel. Ik ga niet in mn uppie daarheen. Moet hele weekend werken en mn maten ook + zijn op vakantie en shit. Ik kan vnaaf wel heen, maar dat is in de kutbioscoop in de buurt hier. Sta eigelijk erop om nu te gaan, maar toch wacht ik, omdat ik die shit gewoon in IMAX wil zien.

10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    The Dark Knight Rises (awaiting 5 votes) op imdb. http://www.imdb.com/title/tt1345836/
    Misschien wachten ze er nu gewoon ff mee, vorige keer stond ie al op gemiddeld een 9.6 (weet niet meer zeker of dat zelfs voor de premiere was)

11. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga donderdag weer naar the dark knight rises....moet hem nog een keer zien!!!!

12. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren ook naar The Dark Knight Rises geweest. Inderdaad een ERG goede film! Bane was ook ERG goed, een zeer interessant karakter! En nog genoeg verrassingen in de film ook! :)

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Awesome. _O_ Ik twijfel enorm of ik TDK of deze beter moet vinden. De Joker was simpelweg ongeëvenaard als character en briljant gespeeld, maar dit hele verhaal, het verloop ervan, alles. Moeilijk. Verder was D-Box een aanrader; als je bios het heeft dan zou ik het zeker een keer proberen.

14. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Wat is D-Box? :eek:

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    In een bioscoop dus. ;)

16. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Oh aha. Naja niet in Amsterdam dus, jammer :+

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vond het begin juist wel tof, meteen keihard Gotham's Reckoning. Sowieso was de soundtrack weer bombastisch geweldig. Niet zo'n classic als het begin van TDK met de bank robbery, maar wel met een smile zitten kijken. Voornamelijk ook door een kleine rol van Aidan Gillen. :cool:

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Net terug van The Dark Knight Rises en tja...genoten gewoon. Fantastische film en ik vind hem gewoon beter dan The Dark Knight, vooral qua verhaal. Qua villain blijf ik Joker de beste vinden, niet dat Bane niet fucking bruut was. Prima afsluiter van een trilogie.

Maar....

Dat einde...Robin? Ik weet dat dit het einde van Nolan's Batman is...maar moeten we hier iets achter zoeken?

Laatst bewerkt: 22 jul 2012
  19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Knipoog van Nolan, maar JGL (mochten ze überhaupt verder gaan met het verhaal in een nieuwe film met een andere regisseur en acteurs) moet gewoon een nieuwe Batman voorstellen. Dat zijn echte naam Robin is, is geinig maar niks meer dan dat. De Robin's heten bijvoorbeeld ook niet echt Robin, dus dat maakt niks uit. In TDK Rises laten ze juist zien dat Batman een icoon/symbool is geworden, en het niet gaat om de man in het pak. Bruce stopt ermee en geeft alles aan JGL die je dus ook ziet in de cave op het laatst. Daarnaast geeft Bruce ook aan dat JGL een masker op moet doen. Dat hij misschien niet zo goed is als Bruce (die een training heeft gehad van Ra's) maakt niet veel uit, gezien het niet om de kracht gaat, maar om je wil wat JGL daadwerkelijk heeft gezien hij de hele film als een soort van side-kick Batman mee helpt. Denk dat ze sowieso niet verder gaan (Nolan in ieder geval niet), en dan moet je gewoon denken dat JGL een nieuwe Batman is, klaar. Mooie afsluiter, imo.

20. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    The Dark Knight Rises

Vond hem een beetje tegenvallen, serieus. M'n eerste gedachte toen ik de bios uit kwam; niet zo goed als the Dark Knight. Ik vond hem rommelig, van de hak op de tak. Catwoman vond ik een leuk toevoeging, snelle actie en sexy zonder dat het Megan-Fox-in-Transformers-sletterig werd. Bane was vet omdat hij als een echt bad-ass overkwam en elk moment iemand kon wurgen. Maar waarom weer die kutstem? Sowieso hadden ze hem wat minder mogelijk laten zeggen, hij had wat mysterieuzer mogen blijven. Die speeches vond ik echt niet indrukwekkend. Er zaten te weinig echte Batman-stukken in, het hele middendeel zat 'ie weg te rotten. Dat hele verhaal met de rechtszaal waar elke keer vierhonderd man zat om iemand te veroordelen het ijs op te gaan.. Dat boeide me niet. Ik vond het sowieso niet echt top dat de aanloop naar het grote slot was dat hij en al die agenten vijf maanden vast zaten. Nadat 'ie z'n rug heeft gebroken op zeven plekken en een beetje push-ups heeft gedaan in de gevangenis kan 'ie Bane opeens aan? Die agenten zaten allemaal vijf maanden vast op water en brood en gaan dan Bane en z'n mannnen (met Tumblers) te lijf? Het slot vond ik bovendien een beetje te veel Bond/Mission Impossible worden met een tijdbom en de slechte vrouw met buitenlands accent die half dood haar laatste woorden uitblaast. Catwoman schiet uiteindelijk van buiten beeld de bad guy dood met een slechte one-liner over het gebruiken van kogels, het was een beetje geforceerd en het werd gewoon een James Bond-achtige actiefilm zonder Batman-gadgets. Wat heeft 'ie nou gebruikt? De Bat vond ik geen heel leuke toevoeging en tegen Bane was alles hand-to-hand. Steek gewoon een mes in z'n arm.

Ok, niet alles was slecht. Zeker niet. De openingsscene was geweldig, de muziek was top en tijdens de gevechten met Bane had je wel echt het gevoel dat het hard tegen hard ging. Maar ik had er gewoon echt meer van verwacht en ik vond the Dark Knight als film beter in elkaar zitten. Elk stuk had gewoon met het verhaal te maken, de mind games van the Joker (ferry, het omwisselen van waar zit Dent/die chick, de gegijzelden en gijzelaars omdraaien) waren gaaf, de Batman-gadgets (Tumbler, motor, sonar) waren interessanter en de genietmomentjes (TADAAAA) waren leuker. Na the Dark Knight (we'll hunt him, because he can take it) dacht ik; wow. Na the Dark Knight Rises dacht ik; ok, het is afgelopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina