1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dat begreep ik. Maar eigenlijk hadden ze er gewoon in gemoeten, dan was het compleet (Oh, en Ellen Page :+).

Zaterdagavond deze maar eens kijken, heb hem al een tijd liggen:

[yt]RAJI-UQ4Tak[/yt]

Schijnt een erg goede spaghetti western te zijn. Die muziek van Morricone vanaf 1:42. _O_

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ellen Page als Batgirl!
    In Super had ze al een geniale rol als superheld. :lol:

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Dark Knight Rises ook gezien vanavond, en wat een fantastische superhero film. Geweldig hoe vermakelijk deze film is met al z'n toffe scenes. Echt top, de soundtrack, de sfeer, de epische badguy, the pit, the bat, the bomb. Ook echt een bioscoop film, heerlijk. Cijfer: 9

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Net Kingdom of Heaven: The Director's Cut gekeken. Eén van mijn nieuwe blu-ray aanwinsten na een fijne actie op frs.nl.

Ik had de film al eerder gezien. En wat is hij goed! _O_ De verschillende verhalen zijn perfect gebalanceerd en de subplots voelen niet geforceerd aan. Het is tevens een héél boeiende geschiedenisles. Wel één van drie uur, dus je moet er even voor gaan zitten.

Orlando Bloom speelt goed, de gehele support cast beter (o.a. Jeremy Irons en Liam Neeson). De muziek is mooi en past goed bij de hele sfeer. De kostuums, decors en alle details zijn subliem.

Topper! Cijfer: 8,7

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Helemaal met je eens over deze film.

Over The Dark Knight Rises:
    Gisteren met mijn broertje naar The Dark Knight Rises geweest. Tegenvaller, vooral het verhaal. Vond het vooral een momentje van: Wat moet ik hier nu mee? Vooral dat kreng uit Inception vond ik een WTF en ik heb alle drie de films gezien. Batplane was helemaal een dieptepunt verder, in een serie die vrij realistisch overkomt. Ik zeg vrij, niet helemaal. Actie was zeker goed, maar stoorde me ook mateloos aan Blake, die dan weer Robin heet en imo gewoon op zijn plaats gezet had moeten worden, maar meneer mag zijn gang gaan.

Bane is de grote bad guy, maar krijgt in eens een plots klap en is ook meteen dood en boem, laatste scene Bane was dat.

Batman's rug gebroken? Stelde geen rug voor, recht hem even en je kan weer muren klimmen en keiharde klappen ontvangen. Zelfs voor een tijdsbestek van maximaal 5 maanden in de film is dat al totaal onmogelijk, trust me. Ken zelf een persoon die haar rug gebroken heeft, en die zit voor de rest van haar leven invalide in een stoel.

En dan die scene met die atoombom en dat hele gedoe daarvoor. Batman is dood, punt, zelfs die scene waarin Alfred dan nog even Bruce ziet kon je verwachten, maar reken maar dat die dood is. Die scene was imo niet nodig, want het kon de film echt niet redden.

The Dark Knight vond ik alleen het einde en een paar andere scenes, evenals in Batman Begins een paar kleine dingetjes overdreven, maar ik ben hier mede door de verwachtingen naar toe gegaan en gaan opletten. Helaas een tegenvaller, dus een 6.5/10 vind ik voldoende. Moet ook eens een keer streng zijn. =(

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Een vriend van me had zijn rug ook gebroken, en zat 6 maanden in een soort van mutella om z'n middel. Dus het kan zeker wel. Trust me.
    En over Bruce:
    HIJ IS NIET DOOOOOOD

Laatst bewerkt: 27 jul 2012
  7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoezo stoorde jij je aan Blake , Yellow? Toch een prima personage?

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Guys, zijn rug is niet gebroken..... ;)

9. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat gezeur over zijn rug dit en dat kan niet, HET IS OOK EEN FILM!!! geen real life!!!!! |:- zo kun je in 100000000 films dingen gaan zoeken dit kan niet dat kan niet

blake ging zijn gang niet echt zoals ik het gezien heb had Gordon hem toch wel erg onder zijn hoede en gaf hem opdrachtjes etc

10. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Vond deze film juist echt drama :) zie je maar weer dat smaken enorm verschillen! Zou ook geen cijfer kunnen geven omdat ik de film niet eens heb uitgekeken maar als ik dat wel had gedaan was die vast niet hoog geweest!

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel de DC versie kijken scheelt heel veel. De gewone versie mist zoveel toffe en belangrijke dingen.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat was er eigenlijk precies gebeurd? :+

Iets met een wervel ofzo?

13. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ja een wervel stak uit z'n lichaam en die werdt er ook weer terug in geduwd op een gegeven moment

Ook naar The Dark Knight Rises geweest. Meeste over de film is hier al gezegd. Ik geef de film een 9 en oh ja, Bane is awesome!

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Een uitstekende wervel, indien er geen fractuur is, hoef je daar geen blijvende schade aan over te houden. De wervel terugmeppen is natuurlijk onzin......maar na een aantal maanden weer alles kunnen doen is niet uitzonderlijk.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat verhaal van de zoon van Eva Green's personage vond ik dus heel erg sterk en die broer en zus relatie van haar personage met de Melaatse Koning ook. Ook het slechte van die Templar was goed gedaan, maar die miste imo nog wel een beetje. Templars waren lang niet allemaal slecht en deze film is niet 100% correct, maar dat heb je met bijna alle historisch aangelegde films.

Het mooiste vond ik misschien nog wel de extra scenes met Saladin. Die acteur speelt het echt freaky goed.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ook dat begin met zijn vrouw. Met de gewone cut heeft die opeens die smid in de fik gezet en rijdt die achter Irons aan. Maar de reden is best belangrijk. Nu denk je ook opeens huh waarom staat dat ding in de fik. De gewone cut is meer een rommeltje.

17. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Yep ik heb er ook van genoten (tegen mijn verwachting in ).
    Mooie locaties en idd Saladin :)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het is Neeson btw, Irons ziet die pas in Jeruzalem.

Maar ik geef je gelijk, die scene is ook goed gedaan.

Toen ik een paar jaar geleden de DC kocht, was I like WTF, 45 minuten aan extra scenes. Eat shit Lord of the Rings. :+

Het heeft de film zeker goed gedaan en imo hadden ze die bij de bioscoopversie in moeten doen, dat had ze in het 1e jaar veel meer opgeleverd.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Hoezo eat shit LOTR? LOTR heeft per film zo'n 50 minuten aan extra scenes. :+

20. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Deze zin van Bane en dan de manier waarop ie 't laatste woordje uitspreekt en Batman te grazen neemt, in één woord: episch. :D
    Bane: [Batman shuts off the lights] Ah you think darkness is your ally? You merely adopted the dark. I was born in it, molded by it. I didn't see the light until I was already a man, by then it was nothing to me but blinding!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina