Eindelijk mogen zien: CLICK ALL THE SPOILERS!
Met heel veel dingen ben ik het er mee eens, vooral de vergelijking met The Dark Knight. Dat komt later ook terug in Matrix zijn spoiler, waar hij zegt dat de eerste twee films meer aanvoelen als een Batman film. Voor mij was het misschien wel de minste film uit de trilogie, maar dat wil niet zeggen dat het geen toffe film was natuurlijk.
De voorspelbaarheid van Bane ligt ook aan het verhaal. Het is misschien te simpel. Ik steel een bom en houd de stad gegijzeld. Hoe onvoorspelbaar kan je dan nog zijn? Daar lag de kracht van Bane ook niet. Bane gaf je angst, iets wat The Joker en Two Face minder deden.
Helemaal mee eens. Ik heb echt rare dingen gezien. Als je toch gaat aanvallen, doe het dan slim?
Ik leg nu pas dit puzzelstukje op zijn plaats. Thanks
Weet je wat ik vreemd vond? Hoe niemand anders dat zag. Vooral Selina met haar powerfull friend. Na 8 jaar laat Bruce Wayne zich weer zien en na 8 jaar is Batman ineens terug? Little weird no?
Dit vond ik zo'n gruwelijk harde scene. Dat handje ook. FAAAK.
Kippenvel momentje
Je slaat de spijker op zijn kop. De hele sfeer is anders door de bezetting van Gotham en daarom krijg je niet het gevoel dat je naar een superheldenfilm zit te kijken. Voor mij daarom ook misschien wel de minste van de trilogie.
Het gaat voor mij tussen Begins en Rises, maar op dit moment ben ik het er mee eens.
Ik zat me al op te vreten bij de gasten die dit dachten. Er werd toch duidelijk gezegd dat het een wervel was?
Goed opgevangen. Is mij totaal ontgaan.