1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 26]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik heb Lawless nog niet gezien, maar Looper is een geinige actiefilm. Zitten wat bijzondere dingen in en Joseph Gordon-Levitt speelt Bruce Willis goed na. Ik vond het een leuke film. Gewoon degelijk. Dus als het verhaal je wat lijkt, dan zal het niet tegenvallen.

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Vanavond ga ik het beleven:D

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Prometheus
    Volgens mij ooit wel eens Alien gezien, maar kan me daar echt niks van herinneren. Dus geen verwachtingen voor mij tijdens het bekijk van de film. Eventueel verwijzingen dus ook niet opgepikt behalve de bekende vagina beesten en de laatste scene. Film in 3D gezien en is op dat gebied erg sterk, aantal mooie beelden tevoorschijn getoverd. Voor de rest aardige zit, spanning is wel oké en verhaal ook. Buiten dat die Charley echt een kloon is van Tom Hardy is de rest wel tof, vooral Fassbender. Surgery gedeelte was overigens echt nasty, goddamn. 8) 7

Wil nu de Alien-films bekijken, zijn op blu-ray echt fantastisch volgens mij. Allemaal checken of niet? Gezien het volgens mij behoorlijk crap werd op een gegeven moment.

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Skyfall

Beste Bond die ik ooit heb gezien. Moet wel zeggen dat ik ze niet allemaal heb gezien, maar toch. Ik vond hem erg leuk.

Wat ik echt een geniale scene vond, is waar Bond de bad guy voor het eerst ontmoet. Dat hij dan binnen komt lopen. Heel erg sterk!

Alleen het einde was wat slap.

9/10

5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Damn ik kon het toch niet laten om TDKR nog eens te zien. Had eigenlijk willen wachten om ze eens alle drie op blu-ray achter elkaar te kijken. :9

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Die scene is zo krachtig, omdat iedereen (=nerds) weet wat er gaat komen, het "breken". En Bane heeft toch ook wel enkele iconische quotes hoor. "You merely adopted the dark, I was born in it!"

Ja, man! Vorige week heb ik TDKR weer in een klein bioscoopzaaltje gezien. De openingsscène is echt tof bedacht.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    1 en 2 kijken imo. :)

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    The Dark Knight Rises

Had hem al in de cinema gezien en nu na een 2de keer ben ik niet van gedachte veranderd.

Het is een leuke film, maar toch wel de minste van de 3. De tweede helft van de film voelt gerushed aan en heb het gevoel dat het daardoor ook niet zo goed samenhangt. Het personage van Bane hebben ze ook zeer goed neergezet in deze film alleen jammer dat ze het personage op het einde gewoon weg verneuken. Het einde zelf is ook maar middelmatig maar vind het opzich wel een mooie afsluiting voor deze Batman trilogie (en houdt verschillende opties voor mogelijke sequels open).

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Sinister was goed te doen :) Ik had een meid naast me zitten die echt letterlijk van alles schrok waardoor we elkaar op een gegeven moment aankeken en allebei in de lach schoten want dat was echt niet gezond 8) Maar de film was verder best oké, het einde was erg voorspelbaar maar de hele opbouw ernaartoe was aardig. Toch wel een aanrader als je een fan bent van dit genre, zoals ik. Echt schrikken zal je niet doen want het grootste gedeelte van de "schrikmomenten" gaat aan de hand van het geluid maar het verhaal is wel geinig.

Van de week trouwens inderdaad ook Lawless gezien, altijd leuk als een film al in HD is te downen wanneer hij hier nog niet eens draait... En hij viel me echt enorm mee. Bij de trailers vond ik Shia maar een enorme dweil want ik ben sowieso geen fan van hem maar zijn ontwikkeling in de film was best oké. Erg hard, aardig verhaal en goed uitgewerkte setting, ondanks dat ik eigenlijk niets heb met deze tijdsperiode.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm oke. Heb hetzelfde een beetje toen ik hem in de bios zag.
    Toen ik hem zag was het al laat en de film duurde ook zo lang. Dat ik moeite had me aandacht vast te houden. Had nu gehoopt met de Bluray release ik de film echt goed kon gaan kijken en me cijfer een beetje kon aanpassen. Maar nu ik zo hoor valt dat wel mee dus.

11. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Laatste paar dagen gezien:

The killing. Film van Stanley Kubrick. Erg toffe film over een roof op een paardenrenbaan. Ik had de film nog niet eerder gezien en de film heeft wat weg van Pulp fiction (Ook al is The killing ruim 50 jaar oud, dus eigenlijk andersom). Verschillende mensen worden gevolgd op hun pad naar de voorbereiding van de roof.

Flas Gordon. Gebasseerd op een comic. Aardig.

Smokin' Aces 2. Voorganger op deel 1, maar het had beter bij een deel kunnen blijven.

Highlander. Leuke actiefilm, bepaalde mannen zijn onstervelijk en moeten elkaar afmaken om de machtigste man op aarde te worden.

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.952
    Fuucckk TDKR is te downen :D
    Iemand al Argo, Killing me Softly gezien?

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Killing me softly helaas wel...wat een saaie pauper film. Onvoorstelbaar dat dat ding zo hoog scoort. En op IMDB lopen al die mannetjes die achterliggende gedachte helemaal de lucht in te prijzen...nou woeptiedoe...het ligt er allemaal ook gelukkig niet zo heel dik op :emo:

Nee...niet mijn ding...

14. pieteralberts

pieteralberts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand sinster gezien? hopelijk is hij een beetje goed, heb niet zoveel vertrouwen meer in horror de laatste tijd :'D

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Kijk eens een paar posts boven je :+

16. pieteralberts

Leuk Bevonden:
    0
    oeps. sorry ik verdien even een facepalm, :'D

17. pieteralberts

Leuk Bevonden:
    0
    hij was van de makers van paranormal activity en insidious, maar volgens mij, wat ik in de trailer zag leek het meer op insidous, is dat ook zo? want insidious is toch wel een van de betere horrors imo, unlike paranormal activity :'D

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Het had verder niks van doen met paranormal activity, op die gevonden tapes na. De hele setting was compleet anders en vele malen donkerder dan PA. Insidious vond ik ook een toppertje, tot het moment dat dat duivelding een grotere rol ging spelen, toen was het net een disney film. Hij neigde inderdaad meer naar Insidious dan naar PA, maar een echte vergelijking kan je imo niet trekken want het was gewoon een op zichzelf staande film die verder niet echt iets weghad van bovenstaande twee.

19. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik vond het best een freaky film. Soms zijn de dingen ontzettend afgezaagd en vaker gedaan, maar dan toch op een manier waarop ik echt op het puntje van mijn stoel zit. Ik zag het einde niet op deze manier aankomen overigens.

Net End of Watch gezien. Dat vond ik best een aangrijpende film. Knap hoe ze vrij casual een aantal maanden uit het leven van twee agenten laten zien, terwijl er helemaal niks casual is aan wat ze allemaal meemaken. Er zitten een paar hele heftige momenten in, vond ik. Goede film.

Gisteravond ook Lawless gezien. Was wel ok, maar ik had meer opbouw verwacht naar een soort van climax. Die kwam net wel/net niet. Had best wat heftiger gemogen.

20. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Argo: Wat een topfilm. Verhaal en einde is natuurlijk bij voorbaat bekend, maar het blijft erg leuk hoe het ze lukt ze weg te krijgen uit Iran. Echt een topfilm. De sfeer bij het begin (de inval van de ambassade) was zo grimmig in beeld gebracht, zodat je echt bijna voelde hoe erg het moet zijn geweest daar op dat moment te zijn. Nog enger was het dat je op het eind foto's zag uit de film, en foto's die echt zijn gemaakt, de overeenkomsten zijn zo goed gedaan, echt super prestatie van Ben. Aanrader voor iedereen, want hij kan wel wat promotie gebruiken, zat met een vriend alleen in de bios in Almere.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina