1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 26]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    IMAX is prachtig idd mag van mij ook wel meer gebruikt gaan worden, ik heb nog een film Under The Sea. Dat is vind ik de mooiste/scherpste HD film die ik ooit heb gezien.

[yt]0PfcLCdc7Eg[/yt]

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.958
    Heb geen Blu-Ray tot mijn beschikking nee, wel een BluRay rip. Zowel op mn Full HDTV en mn Samsung Galaxy S3 Super HD OLED screen zie ik niet veel verschil. :+

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dacht dat die een Robin film ging doen?

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Het is nog een gerucht.

Het zou opzich mooi aansluiten bij TDKR, maar ik zou het ook gek vinden als er een Justice League film komt zonder Bruce Wayne.

5. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.958
    Ze moeten gewoon batman opnieuw rebooten en die batman in de reboot gebruiken voor de basis van een justice league film. Nolan heeft in zijn trilogie een universum gecreeerd die ik imo niet vind passen in een justice league film, helemaal als die ala the avengers moet worden.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Eens. Catwoman was al een stretch en stond al ver van de character af maar the Flash en Superman in het Nolan universum past echt niet

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Sowieso zie ik niet hoe de Justice League moet matchen.. Wat kan een Batman (ondanks dat Batman briljant is) toevoegen aan Superman en The Flash?

8. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Anne Hathaway zag er trouwens wel erg appetijtelijk uit :D

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    detective dingen jonguh!

als het niet op matten aankomt heb je meer aan Batman dan aan the Flash denk ik :+

afwachten welke verhaallijn ze kiezen. Vond in de avengers dat ze ook nog vrij netjes iedereen een rol gegeven hadden.

qua grof geweld hadden ze natuurlijk ook wel genoeg gehad aan Hulk en Thor maar ze hadden voor iedereen wel een leuke rol in het verhaal bedacht.

Vooral hawkeye, als die niet overgelopen was had hij echt overbodig geweest

Al was Black Widow's functie toch vooral gewoon lekker wijf

10. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Die komende nieuwe Superman (Man of Steel geloof ik) is toch ook van Nolan? :9

Laatst bewerkt: 27 nov 2012
  11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Produced by.

12. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.958
    Idd. Is gewoon een film van Snyder waar Nolan een vinger in de pap heeft.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klopt maar ik bedoel dan meer, ik zie een Superman niet bestaan in het Batman universum van Nolan.

Een catwoman kan nog maar er is in dat hele batman universum niets bovennatuurlijks /buitenaards of gemuteerd te bekennen

alles is training of deceptie

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Justice League ziet er toch gaar uit qua personages. Daarnaast heb ik Superman altijd al de meest gare superheld gevonden die er is. Aankomende film moet wel heel erg verrassen wil ik daar anders of nadenken. Wat mij betreft geen Justice League en voorlopig geen nieuwe Batman-films. Laat Nolan sowieso maar weer een awesome film maken zoals The Prestige ofzo met zijn vaste cast.

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    In de wereld van Noland niet, maar het Batman universum kent er wel aantal hoor: Ra's Al Ghul (is eigenlijk echt onsterfelijk dankzij de Lazarus pit), Killer Croc en Bane (door het Venom toch een beetje gemuteerd). En mogelijk nog meer.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja tuurlijk, in het normale DC universum wel. Maar niet in de batman die Nolan neergezet heeft.

En om dan de Robin daaruit in de justice league te doen vind ik een aparte keuze

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Nitro Circus The Movie
    Puur vermaak. Niet heel verrassend als je de tv serie hebt gezien, maar desondanks met veel plezier de film zitten kijken.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Batman is in de comics altijd degene die strategieën bedenkt of met slimme oplossing komt. Als het op maten aankomt kan hij altijd wel bijdragen, maar hij kan natuurlijk niet zo goed vechten als Superman. :+

Vind ik niet. The Flash is toffer dan je denkt (lees eens een stripboek :+ ) en Green Lantern en Superman zijn ook goede personages. En wie weet doen ze wat origineels, de reboot van Aquaman is awesome en Wonder Woman meot sowieso ook in de film.

19. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.958
    Eens met Fiasco, Justice League is gewoon dikke poep. En Superman is idd de meest gare superhero ever. Kom op, zn pakkie alleen al. Kijk erg uit naar weer het nieuwe project van Nolan idd, films als The Prestige of Inception waren echt fantastisch.

20. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Als Man of Steel ook maar een beetje op Watchmen zal lijken komt alles goed. Hopelijk laat Snyder zich niet beïnvloeden door die zooi van Nolan. :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina