1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 26]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja denk ik ook. Maar die deleted scenes zijn al een tijd geleden gelekt. Maar ik hoop dat ze erin verwerkt zitten dan. Maar of die DC nu gelijk komt weet ik niet. Meestal kan ik dat wel vinden maar nu niet.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Behalve bij LOTR, maar daar willen ze eerst cashen op de theatrical release. :+
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moonrise Kingdom 2012 LiMiTED 720p BluRay x264-SiNNERS

    Sweet. :)
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Maar Extended/theatrical komt volgende maand al uit bij de blu-ray versie van Prometheus of niet? Anders bekijk ik gewoon de 1080p blu-ray rip.
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Volgens mij zei Ridley dat er geen DC komt..... Dit is de definitieve versie..... Ik hoop het niet natuurlijk ;-)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zei die eerst ja. ;)

    Later kwam dit.

     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2012
  7. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat de meerderheid eenmaal download is geen geheim maar zijn dit soort aansporende posts nou echt noodzakelijk? Zodra je dit (bijv.) post wordt je namelijk gelijk met tomaten bekogeld;

    Zie 't verschil gewoon niet.

    Overigens is er voorlopig nog geen verlengde versie van Prometheus op de komst.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2012
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    GOZER POST DAT NOU NIET
    HIER PAK AAN
    *GOOIT TOMAAT
    WAAAHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!!!!!
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hard Candy 2005

    Film met Ellen Page en Patrick Wilson. Ik ga niet de uitleg van Moviemeter of IMDB hier neerzetten, want hoe kort ie ook is, ik vind echt dat ie al teveel verklapt. En ik ging de film kijken, terwijl ik echt niks wist. Ik zag de kaft, zag dat Ellen Page erin speelde en dat het een thriller was.

    First of all, haar acteerwerk is echt extreem goed hier, wat een getalenteerde jongedame is dat zeg. Ja ze was verschrikkelijk goed in An American Crime en Inception ook...maar hier is ze echt.....petje af gewoon.

    Ik vond het een verdomd spannend en soms 'disturbing' film, om het maar zo te noemen. Nu spoilers over de film....dus tenzij je hem al kent, niet lezen.

    Geniaal hoe ze van 'onschuldig en lief' meisje in het begin, veranderd naar werkelijk een psycho nadat Jeff wakker wordt. Dat is een knap staaltje acteerwerk.

    Gewoon kijken dus!
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar LOTR mag dat want die extended's zijn ook gewoon echt een uur langer (en ook gewoon echt te lang voor een flink deel van het bioscooppubliek)
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    The Bourne Legacy
    Herinner me de vorige films niet zo goed meer, die ik overigens wel tof vond.
    Deze gisteravond in de bios gezien, kleine k*tzaal. Was wel een leuke film verder.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Niet een uur toch? Denk dat (gokje uit 't hoofd) Fellowship 25 minuten langer is, Two Towers 35 en Return of the King misschien 40?
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    volgens wiki is het 30, 42, 50

    dus idd geen heel uur. Maar het punt dat de films (omdat ze natuurlijk in de theatrical cut al niet aan de korte kant zijn) hierdoor minder geschikt worden voor een deel van het bioscooppubliek is volgens mij wel juist.

    Het kan mij persoonlijk niet lang genoeg zijn maar sommige mensen haken nu eenmaal al af na 3 uur :+

    Hoe dan ook, ik vind het van lotr niet raar dat ze daar 2 versies van uitgebracht hebben en daar 2 keer mee hebben gecashed. Vind het anders als je met een paar minuutjes extra komt en dat als een directors cut probeert te verkopen
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Extended heb ik daarvan nog nooit gezien :eek: Peter gaat eens snuffelen :)
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb vaak ook liever korte dan lange films. Hoeft voor mij niet zo onnodig langdradig en uitgerekt te zijn. Tenzij het echt een goede film is. Heb de eerste 2 LOTR films op DVD, normale versies. 3de deel kon ik vaak nergens vinden, en geen zin om een boxset te kopen, of in 1x wel zo een extended versie. Zal nu vast wel normale versie op DVD te krijgen zijn, maar heb er geen haast mee. Wellicht pik ik die ooit nog wel eens op als ik hem toevallig zie.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat LotR betreft snap ik het ook. Er is ook echt veel gewijzigd, niet alleen toegevoegd. Riddick DC vind ik ook erg gaaf.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Wel echt de moeite waard dus die Extended versies van LOTR? Vind het echt de beste films ooit maar de extended versies nog nooit gezien 8)
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :|

    schaam je dan, en ga meteen kijken

    meer dan de moeite waard, voor de liefhebbers van de boeken met name veruit de beste en meest complete versies
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Een uur extra per film. :+
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je het de beste films ooit vind dat moet je je schamen dat je zie nog niet gezien hebt. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina