1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is natuurlijk waar. Ieder zijn smaak. ;)

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    daarom, je hebt aan de ene kant wel gelijk hoor, in sommige opzichten was de film zwaar voorspelbaar. Maar ondanks dat vond ik hem echt erg spanned en dat heb ik eigenlijk alleen maar bij goede films.

3. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand Death Proof al gezien?

4. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Of Ocean's Thirteen? :)

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    idd. maar wat een sick bitch zeg ......die in die soort badkuip ligt.
    wuhahhhhahahahahh

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien morgenavond. Ben wel benieuwd naar de nieuwe Tarantino. :thumbs:

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Jep mee eens, heb me weer vermaakt :), misschien niet echt een bioscoop film (gezien in bios in New York, vandaar) maar voor een keertje te huren is het wel lachen.

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hot fuzz

Verwachte weer leuke humor/aktie. Kreeg bijna geen humor/aktie. Pas laatste 20minuten kwam het een beetje op gang.

3/10 Way over rated.

Laatst bewerkt: 9 jun 2007
  9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Films van de laatste tijd

Hot Fuzz: ondanks dat ik een rothekel heb aan komedies was deze toch best wel geinig. Heb me iig vermaakt

Sunshine: Blockbuster en origineel tegelijk. Niet het vergaan van de wereld maar de sociale interacties in een zeer benauwende stressvolle situaties staan centraal. Verder erg mooie special effects, ondanks hollywoodgehalte een dikke aanrader.

Death Proof: ik ben een groot Tarantino fan. Echter deze film (die eigenlijk samen met een andere film had moeten worden uitgezonden) is een ode aan de grindhouse films uit de jaren 70 en mist helaas de scherpte van zijn andere films. Allemaal wel leuk gedaan, maar het is het gewoon net niet. Daarnaast had ik het idee dat ik weer naar hetzelfde truukje zat te kijken. Het combineren van b-film elementen kennen we nou wel.

Pan's Labyrinth: Wow! Compleet verrast door deze vrij onbekende titel heb ik echt twee uur zitten genieten. Fantasy tegenover de harde wereld samen met zeer mooie beelden. Een ontzettend mooi verhaal dat het verdient om gezien te worden

The Namesake: Een film over een Indiase fam die hun kinderen laten opgroeien in Amerika. Een mooie verfilming over botsen van culturen

Number 23: Jim Carrey in een film over de obsessie rondom het nummer 23. Op sommige punten overtreft het je standaard thriller, maar net niet ver genoeg. Zeventje.

Assepoester en de keukenprins (met zoon): ook met kids: blijf hier van weg!!

Ow ja ik heb zo'n mooie pathepas :+

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Number 23
    Geweldige film, die je helemaal gek maakt :eek:. Jim Carrey speelde echt geweldig, en liet goed zien dat hij meer kan dan grappen maken! :thumbs:

11. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    No way! Laatste 20 minuten waren juist veel minder dan de rest, hadden ze er net zo goed uit kunnen laten. Ik vond de humor in de rest van de film echt goed juist.. Maar goed, smaken verschillen duidelijk, het is ook wel aparte humor.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tsja, inderdaad. De humor moet je wel liggen. Zelf kon ik me erg vinden in de humor, alleen de humor in het begin van de film sloeg in mijn ogen de plank nogal mis. De zaal was toen ik in de bios zat verre van gevuld, maar ik merkte ook wel dat lang niet iedereen genoot van de film zoals ik en een maat dat wel deden. Ik heb me trouwen totaal niet gestoord aan die actie aan het einde van de film.

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oh? Wist ik niet :+

Ik had gezien dat hij terug gaat in z'n herinnering dat hij voor het eerst dat meisje ontmoet, en dat 'ie zegt dat 'ie d'r haat enzo

Wat is de andere? (hij is al terug bij de videotheek...)

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    de andere is:
    dat ie zichzelf met zijn eigen navelstreng vermoord, als ik me neit vergis

15. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat klopt. Het andere einde is toch iets realistischer.

16. RayRipper92

RayRipper92 4 8 15 16 23 42

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren The Number 23 gezien geweldige film over een Obsessie :)

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gister dus naar Death Proof geweest. Jezus wat een vette film! Eerste half uur had ik zoiets van, wtf waar ben ik naar aan het kijken, maar op en gegeven moment wordt het gewoon echt een heerlijke film. Zeker een aanrader en ik wacht op het tweede gedeelt. _O_

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    2de gedeelte? Ik dacht dat die film van Rodriguez niets met Death Proof te maken heeft? :confused:

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De hele film heet Grindhouse, en bestaat uit Death Proof en Planet Terror. In de VS is het gewoon als 1 film in de bioscoop, hier in Nederland splitsen ze de film in 2 stukken om het geld.

Op wikipedia staat het duidelijk:
    Echt een prachtfilm. Hopelijk is deel twee ook zo.

20. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het tweede deel is een aparte film, geen vervolg mocht je dat soms denken;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina