1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    maar de stem van Prime is toch zeker wel die van de originele hoor.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    las het net ook al in de game-thread. Ik hoorde het iig niet. My bad; maar heb verder toch teveel commentaar op deze film :+

3. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben van de week een aantal keer naar de bios geweest. Moeten ze ook niet zoveel relaxte films tegelijk releasen. Nu is mijn portemonnee weer leeg. :mad:

Die Hard 4.0 _O_:thumbs:_O_

Gewoon te vet voor woorden.

Shrek 3

Best relaxte film alleen vind ik nog steeds deel 1 het beste maar ja dat was meer omdat het toen nieuw was.

Transformers

Echt meesterlijke film. Goede animaties en acties

4. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb The Butterfly Effect nog eens gezien, voor deze film heb ik niks anders dan lof :)

Zeer goede screenplay, goed acteerwerk ... gewoon drama van de bovenste plank.

Meteen na de eerste keer dat ik film gezien had heb ik ze nog eens gezien met audio commentary op de film, de directors hierin geven wel een goede bijdrage aan de film want soms kom je bij andere films tegen dat ze zeggen wat ze die dag deden enzo ..

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Hoeveel keer heb je nu die film al gezien? 80x ofzo? Ga beter Donnie Darko zien ofzo :9;)

6. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0

Wel Donnie Darko heb ik nog lang niet zo geleden nog wel eens wel gezien in sommige opzichten wel te vergelijken met de butterfly effect.
    Donnie Darko heeft een wel vergelijkbare setting maar ene die een beetje naar horror is gericht vind ik.

Ik weet niet of ge het der ook inziet :9

Bij de butterfly effect varieren deze nogal :)
    Een goede voorbeeld is dat de hoofdrolspeler van een rooskleuriglevendje naar de cel gaat wat te zien is van een fel-kleurige wereld naar een film-noir

Ze hebben beide hetzelfde concept maar verschillen wel redelijk, daartegen is Donnie Darko veel volwassener is vind ik en staat een Character Development veel meer in de kijker bij de butterfly effect.

Laatst bewerkt: 5 jul 2007
  7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    yeah yeah, ik hoor het al, The butterfly effect is fan freaking tastic :p. Neenee, just kidding. Butterfly effect is idd heel goed. Echt aangenaam verrast was ik. Goede acteerprestatie ook van Ashton Kutcher. Maarja, je kent mij he, ben een groter liefhebber van Donnie Darko. Maar toch, beide toppers :)

8. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Nou ik had ongveer het zelfde gevoel als kevf.

Mijn persoonlijke mening is dat de film niet echt een transformer film mag heten. Het is meer een actie film met een flinterdun laagje transformers. Herinnerd iemand de film Pearl Harbor? Een (slecht) liefdes verhaal met een geweldige visuele effecten.Lang leven Michael Bay:'-( .De openingstheme is inderdaad een echt gemis ( dit zal wel erg persoonlijk zijn). De vele explosies en het hoge schreeuw gehalte van de film haalt de film nog meer naar beneden als dat echt mogelijk is. Het verhaal is toch echt slecht.De film ziet er wel gelikt uit, dit is compleet te danken aan ILM. Blijkbaar is het complete budget uitgegeven aan de animatie en de afwerking van de film...
    Zoals de slogan zegt..More than meets the eye

Ik denk dat deze revieuw van Kenji het over het algemeen gewoon echt goed heeft (ja de man heeft een gave ;))

http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=9374

9. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Ja gewoon een kwestie van welke film je eerst gezien heb denk ik want ze zijn allebei idd goed.

Ik vergelijk the butterfly effect met donnie darko terwijl gij het omgekeerde doet :thumbs:

10. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Hard 4.0

Wat een vette film, ben er gister geweest en moet zeggen dat ik heb nog een keer wil zien, mooie explosies, leuk verhaal, en weer leuke humor erin. deze film is zeker een aanrader, ook al ken je Die Hard nog niet ( wat me zeer onwaarschijnnlijk lijkt)

cijfer: 9.5/10

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Reno 911: Miami

Jezus wat een k*t film. We gingen naar een sneak preview, krijg je deze film te zien. In de pauze maar weggegaan, dit hielden we niet meer! Slecht slecht slecht.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is toch zo'n gare komedie met die agenten oid of niet? Typisch zo'n film waarin je alle leuke stukken al in de trailer ziet.

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Pathfinder

A Viking boy is left behind after his clan battles a Native American tribe. Raised within the tribe, he ultimately becomes their savior in a fight against the Norsemen.

Lijkt wat op Apocalypto, heb me er wel mee vermaakt. Niet echt speciaal verhaal ofzo, maar toch wel leuk neergezet, kleuren zijn ook vet, erg duister allemaal 6,5/10

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    6,5 klinkt niet echt de moeite waard. De trailer die op marketplace was te downloaden een tijdje terug vond ik wel tof....

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ondanks de kritiek die ik gehoord heb, heb ik eergisteren genoten van Pirates of the Carribean 3. Ik hoorde tegenvallende reacties, dus ik had lage verwachtingen. Maar toen de film eenmaal op gang kwam was ik heel aangenaam verrast. Hij was spectaculair, sfeervol en ik vond hem zelfs grappig. Stukken beter dan deel 2! En Keith Richards is gewoon cool. :cool:
    Enige minpunt vond ik dat de film de grenzen van geloofwaardigheid compleet doorboort. Er is een verschil tussen fictie en geloofwaardigheid! De meest fantasierijke fictie film kan nog geloofwaardig zijn. Pirates of the Carribean is natuurlijk fictie, maar overschrijdt daarnaast ook nog alle grenzen van geloofwaardigheid met die meest idiote capriolen die Jack Sparrow uitvoert. Dat vind ik een beetje jammer, zijn stunts hadden wel wat minder over-the-top mogen zijn.

Toch, ik heb een heerlijk avondje film gehad! Ik was zéér verrast. :)

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik ben toentertijd naar een marathon geweest van 1 en 2 en tijdens 2 in slaap gevallen..... drie is echt stukken leuker dus?

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, en de trailer heb ik dan weer niet gezien. Leuke stukken in de halve film ook niet. Wist niet eens dat het op Comedy Central een serie was..

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Juist die over-the-top stunts vind ik zo geweldig _O_

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hij moest op gang komen, maar als Jack Sparrow eenmaal terug is, dan vindt de film zijn vaart weer. De grappen, de actie, het is meer en beter aanwezig in deel 3.

Ja het meeste is ook geweldig, maar soms vind ik het toch iets té. Als Jack Sparrow aan een touw weegschiet en miraculeus précies rechtop op de mast van de Vliegende Hollander terrecht komt, dan gaat het voor mij iets te ver. :x Maar deze film is uiteraard een sfeervolle piraten film met een hele dikke knipoog. Het grootste deel van de film is gewoon top, het einde wat chaotisch. :+

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    7 dan :9 Wel leuk hoor, die vikingen zijn ook eng :9! Maar ik denk dat sommigen zullen denken van, dit heb ik eerder gezien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina