1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vond Die Hard with a Vengeance (deeltje 3 dus) echt moddervet. Een no no nonsense actiefilm. Maar even bekijken dan.

American Pie: The Naked Mile

Hoppa deeltje vijf inmiddels weer van de alom bekende serie. Ach wat moet je er van zeggen. De film vermaakt maar of het nou een goede film is. Uiteraard weer het genante ''betrap''-moment, iets over maagdelijkheid verliezen, veel naakte vrouwen en een flinterdun verhaallijn. We hebben het allemaal eens eerder gezien en dat is jammer. Toch weer eens genoeg dingetjes die je mondhoeken omhoog laten trekken. Niet hilarisch maar met een paar pintjes bier zeker te pruimen. Gewoon je verstand op nul zetten en dan vermaakt het.

2. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    naked mile is niks meer dan een beetje college-humor met veel vrouwelijk naakt _O_.
    Maar idd absoluut wel te doen met een aantal biertjes.

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gister Modigliani (2004) gekeken. Had geen idee waar hij eerst over ging, had de film maar meegenomen voor 5 euro omdat Andy Garcia erin speelde. :cool:

Prachtige film over de strijd tussen de schilder Modigliani en Pablo Picasso. Verwacht geen aktie, maar een dramatisch verhaal met veel drugs en alcohol (had geen idee dat dat in die tijd ookal zo erg was...).

4. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Donnie Darko heeft wel een veel beter verhaal. The Butterfly Effect heeft een simpel verhaal met een paar pijnlijke fouten. Donnie Darko niet ^^ Character development is argumenteerbaar, vermits het bij the butterfly effect meer in-your-face is, en Donnie een introverted persoon is.

The Butterfly Effect is niet slecht, maar Donnie Darko wint makkelijk als je het mij vraagt :9

Pirates of the Caribbean 3 was niet slecht, maar te chaotisch en te opvallend dat ze het verzinnen terwijl ze bezig zijn :9 Hadden ze iets meer aandacht gegeven aan alles voor ze begonnen met filmen van zowel 2 en 3 hadden ze misschien deel 1 geëvenaard. Naja, ze zijn geen ramp voor deel 1, en nog steeds vermakelijk. Dus ik klaag niet (veel).

Laatst bewerkt: 7 jul 2007
  5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zojuist Transformers gezien.

Fan-freaking-tastic.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Moet je dat ook zijn om deze film een beetje boeiend te vinden?

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat ik van horen zeggen heb niet. Maar het blijft een Michael Bay productie... Eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen het leuk te vinden.

Binnenkort maar eens een kijkje nemen.

8. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond eindelijk Amercian Psycho (2000) gezien. Ik was aangenaam verrast. De film doet het originele boek eer aan. Christian Bale laat zien dat hij een van de beste acteurs is van zijn generatie.

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee hoor. Maar robots enzo moet je wel een beetje liggen. :)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Michael Bay zuigt ook behoorlijk idd. Had het wat dat betreft wel kunnen weten, maar aan Grave zijn reactie te zien verschillen smaken. :)

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Gisteren Die Hard 4.0 gezien. Leuke film met goede actie en weer de bekende John McClane oneliners. Verhaal vond ik een beetje nep maar dat is eigenlijk ook niet zo belangrijk in dit soort films

12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Mr. Bean's Holiday.

Vroeger was hij leuk, maar nu is 't echt niks meer. De film was van een bijzonder laag niveau.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    De onderbroekenhumor was inderdaad een beetje overdreven. Een of een aantal keer is leuk, maar dit was een beetje overdreven. En MEgatron transformeert niet in pistool, maar een vliegtuig.

Transformers, lalalala....

Al met al vond ik het toch gewoon een goede actiefilm met erg goede special effects. Kevf doet alsof het een baggerfilm is, maar als actiefilm scoort hij imo best goed. Erg vermakelijke film die het zeker wel waard is om in de bios te zien.

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt, daarom heb ik momenteel geen enkele intentie om de film te kijken:)

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Trailer gezien? Vond zelf transformers ook niks aan vroeger, maar na het zien van de trailer werd mijn interesse wel gewekt!

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Same here :)

Ik heb de making off gezien op tmf en ik moet zeggen dat het er wel netjes uit ziet. Alleen het thema ligt mij totaal niet, ik download hem nog wel als ik over een tijdje een goede versie kan vinden.

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ben gisteravond ook naar Transformers geweest.

Special effects zijn imo zeer goed! Vond wat er gebeurde ook wel goed te volgen eigenlijk.

1 Freedom speech van Prime idd. Beetje jammer, maar om te zeggen dat de nostalgie verziekt is. Nee. Imo :cool:

Die kleine puntjes wist ik al en daar kon ik mee leven. En Prime heeft dus zijn stem gehouden, maar dat wist je al. :)

Over het verhaal ben ik zelfs ook nog te spreken. Ja het is redelijk simpel, maar dat was het ook al. Optimus vertelt het verleden een beetje en ik had wel het idee dat er duidelijk werd gemaakt dat de transformers al eeuwen oorlog hadden en dat het nu op de Aarde op dezelfde manier verder zou gaan.

De humor had ik erger verwacht, maar dat kwam door de reacties die ik had gelezen over de film. Dus uiteindelijk viel het wel mee voor mij en ik heb me dan ook wat dat betreft prima vermaakt! :D

Ook wist ik al dat Megatron geen gun meer zou zijn, dat vond ik inderdaad jammer. Sowieso een beetje jammer hoe hij eruit ziet, maar dat vond ik wel de enige. Ja, zelfs Starscream vond ik oké. :cool:

De spanning vond ik wel degelijk aanwezig. Tenminste, ik heb de gehele film op het puntje van m'n stoel gezeten gewoonweg omdat ik wilde zien wat er nu weer zou gaan gebeuren. Dus in die zin vond ik het gewoon goed!

G1 was uiteraard heel tof, maar ik vind niet dat ze het met deze film hebben verneukt. Ik heb echt de gehele tijd zitten genieten van de film en ik heb nu al zin in een vervolg. Laat maar komen die zooi!

:b:

Flinterdun laagje transformers? Daar ben ik het helemaal niet mee eens. Bij veel films moet je de 1e 3 kwartier wachten voordat er wat gaat gebeuren en bij Transformers is het al vanaf het begin knallen. :thumbs:

Absoluut niet te vergelijken met de bagger wat Pearl Harbour heet vind ik. Explosies die de film naar beneden halen? Ben ik het ook niet mee eens... Wat had je dan verwacht van deze film? ;)

Totally agree!

Idd. Ik vind dat hij er prima in geslaagd is mij een lekker avondje uit te bezorgen! :cool:

Idd. Eigenlijk is de enige teleurstelling wat mij betreft Megatron. Al vond ik zijn stem nog best goed passen.

Nog 1 klein minpuntje over Optimus vs. Megatron imo:

Optimus had hem gewoon kapot moeten rammen. Vond het jammer om te zien dat optimus op de grond lag en dat hij hulp van iedereen nodig had om Megatron te beaten.

Al met al heb ik me dus heel goed vermaakt. Ik vond bijna alle Transformers tof (zowel Autobots als Decepticons) en de actie zag er over het algemeen gewoon indrukwekkend uit! De transformaties blijven ook gewoon héél tof om te zien.

Als je Tranformers leuk vond, zou ik zeker deze film gaan checken en er gewoon even niet bij stil staan dat Megatron niet meer is wat hij was. Gewoon gaan zitten en enjoy the ride \o/

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben G1 alle vier de seizoenen aan het binnenslepen..... gewoon ouderwets genieten :+

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hehe netjes! :cool: Misschien ga ik daar ook nog wel even aan beginnen ^^

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Als ik dan toch even een zeer goede film mag aanraden: Pan's Labyrinth. Een zeer aparte combi tussen fascisme en fantasy. Originele setting, goed acteerwerk en een bijzonder verhaal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina