1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Transformers

't Is niet zo dat ik jeugdsentimenten heel snel aan de kant schuif, maar meneer Bay krijgt het weer eens voor elkaar om een concept volledig naar de kloten te helpen. De autobots zelf vond ik nog best cool en vermakelijk, maar echt álles daar omheen is kut. Ik ga niet eens 'n opsomming maken ook. Laat ik alleen zeggen dat de Amerikaanse vlaggen nog ontbraken en dat ik het vreemd vond geen traan te zien op het eind.

Jammer, want na het tamelijk verfrissende (voor Bay's oeuvre) en vermakelijke The Island had Bay best wat krediet.

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind de film fantastisch en van mij mag een sequel snel komen! Ga em zo voor de 3e keer kijken denk ik :D

3. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, het is een film over robots die in auto's enzo transformeren. Hoe kan je daar iets meer van maken dan platte actie? Ik vind 't echt lekker simpel vermaak. Alleen de shots met die knul zonder transformers erbij zijn een beetje kut, maar de actie is supervet.

2 dagen geleden btw ook 1408 gezien met John Cusack. Normaal gesproken vind ik 't een beetje een vervelende acteur, maar in deze film vond ik 'm eigenlijk wel heel goed. Mooie aan de film is dat ie 't grootste gedeelte in één kamer plaatsvind en alleen john cusack in beeld is en toch interessant blijft.
    Het begin heeft een paar mooie schrikmomentjes, maar daarna wordt het meer actielike. Wat meer grootsheid ofzo, ik kan 't niet goed uitleggen. Anyways, vermakelijke film, maar niet heel bijzonder. En nog even dit: Er was eens in Family Guy een opmerking over hoe Samuel L. Jackson in elke film zit, en het is so true. Die vent speelt werkelijk overal in mee.

Laatst bewerkt: 20 jul 2007
  4. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Transformers

Ik heb mij zeker vermaakt bij Transformers. Wat is de actie mooi in beeld gebracht. Wil hem zeker nog een keer kijken.

En mensen, goede of slechte film , als iemand zich vermaakt tijdens het kijken naar de film dan heeft de film z'n doel al bereikt. Ik vind sommige 'slechte' films ook vermakelijk, maar dan weet ik ook van te voren wat ik aan zet.

5. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    so true. Ik heb gisteren nog een film met sylvester stallone zitten kijken. Weet niet meer hoe die heette. Hij was een trucker en heel goed in armpje drukken. Simpel verhaal, maar kijkt wel lekker weg altijd.

6. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    over the top heet die geloof ik.

7. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha over the top ja ook gezien gister!!!
    Maar wie gaat hier nu zeggen dat transformers kut was?
    Ik ben opgegroeid met G1 Transformers en was zelf behoorlijk teleurgesteld toen ik hoorde dat Frank Welker de stem van megatron niet deed.
    En ik moet zeggen dat Bay de juiste keuze heeft gemaakt om Weaving de stem te laten doen van de Cybertron versie van Megatron,aangezien hij de enige transformer was die geen aardse vorm aangenomen had.

Verder de tekenfilm serie is 20 jaar oud, wie wil er nu kijken naar een paar vierkante blokkendozen van auto's???
    Juist machtig mooi om op deze manier de nieuwe types musclecars te introduceren.
    Ik zie namelijk persoonlijk liever die gele camaro als zo'n rot geel kevertje.
    Verder diepen ze dat ook goed uit in de film ze mogen niet opvallen en aangezien dat we in 2008 zitten gaat dat ook anders niet lukken.

Verder heeft Transformers nog steeds hetzelfde gevoel als 20 jaar geleden met de tekenfilm.
    Prachtig Prime vs Megatron vooral die oneliners.
    Ik heb m al 3 keer gezien en hij zal zelfs de 4 de keer nog steeds indruk op me maken.
    Wat een gedetailleerde transformaties!!!
    Nee als je dit afkraakt ben je geen echte fan!!!

8. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een tijdje geleden was er toch een wedstrijd. Je mocht een zin ergens submitten die Optimus Prime dan in de film uit zou spreken. Toen had één of andere site de zin; "do the barrel roll!" gesubmit en vervolgens heeft iedereen op die site en nog vele andere userbases op die phrase gestemd zodat die uiteindelijk in de film zou komen. Transformers fans boos natuurlijk, maarrrrr. Komt die zin nou eigenlijk in de film voor?

9. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Zaterdag ein-de-lijk naar de Transformers! :cool:

10. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net even Evan Almighty gekeken. Ik vond 't een beetje een boutfilm. Bruce almighty was ook al niet veel soeps. Er valt voor een comedy maar bar weinig te lachen. Het einde is wel verassend groots voor deze soort film.

11. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    "Do a barrel roll" was het volgens mij, kwam uit een star fox spel op de n64 :)
    Was ook weer zo'n internet meme. Word voornamelijk gebruikt als er om advies word gevraagd.

Geloof ik. Ben niet helemaal op de hoogte meer.

12. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    The Departed. Ik ben er nog niet helemaal uit, maar hij heeft zeker indruk gemaakt. Ik denk toch wel een kleine negen.

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens, alleen vond ik bruce almighty wel tof, maar Evan, mwah vond er niet veel aan.

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    It's just you and me now, Megatron!

- No, it's just me, Prime!

:cool:

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    You want a piece of me?

-No, I want 2 pieces of you!

(Poor Jazz)

16. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Harry Potter:

Oke...ik als totale Potter leek met wat mensjes naar de film.
    Ik heb geen boeken van de reeks gelezen (ik heb iets tegen boeken lezen), 3 films ofzo van de serie gezien waarvan 2 al gigantisch lang geleden.

Toch denk ik het voor het grootste deel wel gevolgd te hebben, paar onduidelijkheden maar die kon de expert langs me wel beantwoorden.
    Ik heb verder ook niks met mensen op bezems die 'Flipendel' of iets in die richting roepen, maar de film was eigenlijk best goed.
    Heb me niet verveeld, en ik zie de kans ook wel bestaan dat ik ook bij een volgend deel in de bioscoop zal zitten.

Vermakelijke film.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ben gisteren ook naar Harry Pooter geweest en vond hem zelf toch tegenvallen. Hij was imo veel te langdradig en best saai. Alleen het gevecht tussen Dumbledore(oid) en Voldemort was boeiend. Nee, de eerste 4 delen waren een stuk beter

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Zaterdag naar Ocean's Thirteen geweest. Was met m'n vriendin, en we wilden naar de film, maar ik niet naar Harry Potter, en zij niet naar DeathProof en Transformers.. dan bleef er weinig over wat we nog niet gezien hadden :+

Ik had m'n twijfels, maar had gehoord dat deze weer beter dan 12 was.. En dat klopte :D Heb me echt ontzettend vermaakt!
    Vond Andy Garcia echt een glansrol spelen, met de meest geniale momenten uit de film!
    Pathé Rotterdam was trouwens eng groot 8)

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ja Transformers is een kutfilm en ja ik ben een echt fan. Sue me O-)

20. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Zojuist terug uit Scheveningen waar ik Die Hard 4.0 heb gezien.
    En owow, wat was dit weer een topfilm, op en top vermaak, actie van de bovenste plank, humor en de ouderwetse droogheid van McClane. :thumbs::lol:_O_

Heb de film van het begin tot het eind met een grote big smile bekeken. Zalig gewoon \o/_O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina