1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Er zitten wel characters in uit de eerdere delen, maar je kunt hem zo volgen en wat mij betreft zeker een vermakelijke film!

Gewoon een flinke bak popcorn pakken en lekker chillen! :cool:

2. basovich

basovich Guest

mooi:)..en chuck en larry verwacht ik eerlijk gezegd niet zo heel veel..hopen dat de humor wel een beetje te doen is:).

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Spiderpig ftw! OMG! Ik moet die film gewoon zien!

Is het een probleem dat wanneer je eigenlijk bijna nooit een aflevering hebt gezien je problemen krijgt in de film ? Ik weet heus wel wie iedereen is!

4. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Nah, humor is humor :b:

5. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je the Simpsons niet veel hebben gezien? Wist niet dat dat zelf mogelijk was :eek:

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    ik heb ook nog nooit een hele aflevering gezien :9

Net eerste film/aflevering van Sharpe gekeken, morgen de andere 2 van de 1e box. Dan komt ook de 2e box binnen dus kan ik er nog 3 kijken (van 1,5uur per aflevering :9)

En daarna maar eens met Hornblower beginnen _O_ 14uur, 6 dvd's :D

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee dat is echt om te janken die Nederlandse stemmen. Waarom wordt The Simpsons nou nagesynchroniseerd? We zijn Duitsland toch niet. Bovendien is The Simpsons ook weer iets voor kleine kinderen.

Ik heb geen zin om straks in de bios te zitten met allemaal 8-jarige koters. Dan koop ik de DVD later wel...

8. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Precies, ik heb die trailer nu zo'n 5 keer afgespeeld uit ongeloof, allemaal van die Nickelodeon achtige kinder stemmetjes, alle grappen zullen wel verneukt worden en het is gewoon fout om iets als de Simpsons te dubben |:-

9. basovich

basovich Guest

gister naar Oceans 13 en I now Promouns Chuck & Larry geweest:).

Oceans 13
    Vond hem op het begin een beetje vaag en raar. acteer werk was top maar vond dat er weinig humor in zat. aan het einde begon ik het allemaal al wel een beetje te snappen. Ik verwachte er veel van en dat vond ik een beetje jammer aangezien ik hem erg vond tegenvallen.

Cijfer: 6.5

Chuck & Larry
    Nog nooit zo lekker gelachen:)!! wat een film. heel de zaal was uitverkocht incl. gillende keukenmeiden dat wel een beetje irritant was en die bij elke grap gingen gieren en brullen (nadoen helpt:9). verwachte van de film dat het een beetje hersenloos en simpele film was. maar vond hem erg leuk. echt een aanrader voor met je vriendin of als je gewoon een x zin hebt ik een leuke comedie!

Cijfer: 8

10. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    heb the simpsons ook gezien, en het is weer lekker ouderwetse humor, snap alleen niet de gene die deze film in het nederlands willen uitbrengen, dat het getekend is wil niet zeggen dat het voor kinderen geschikt is.

dit vond ik 1 van de grappigste stukjes: spider-pig filmpje

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Gisteravond Fantastic 4: Rise of the Silver Surfer gezien.
    Vond het een vermakelijke film, met leuke actie. Enige minpuntje was dat er niet heel veel actie in voorkwam. Kon het verhaal goed volgen, ondanks dat ik het 1e deel niet heb gezien.

Cijfer: 7

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Trouwens zag op een reclame spotje op tv van The Simpson the movie dat de originele versie ook gewoon in de bios komt (dus engels).

13. basovich

basovich Guest

was wel te verwachten. zou beetje raar zijn als dat niet zou zijn.

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    die nederlandse versie klinkt egt nergens naar, zo zie je maar weer nederland suckt :p

15. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Waarneer komt die dan in de bios de engelse versie van The Simpsons? Of is die er al?
    Die film lijkt me zo vet :D

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Engelse versie komt hier ook gewoon hoor, zelfde dag. ;)

Is wel vaker, dat er nederlandse stemmen bij films zijn. Harry Potter bijvoorbeeld, en eigenlijk alle computer/teken films in de bios.

16 augustus.

17. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier ervaring met bezoeken van bioscoop in New York of ergens anders in Amerika? :) ga zelf over 2 weken erheen en lijkt me wel gaaf
    om daar eens naar een bioscoop te gaan ivm films die daar veel eerder
    te zien zijn etc..

18. AgentSmith

AgentSmith Guest

Ga naar Loews op Broadway. Heb daar Mission Impossible II gezien. Wat een ervaring, een geluidsinstallatie om van te dromen. Beeld, mega groot. Kocht daar een cola, bleek je een emmer cola te krijgen._O_
    Stoelen die perfect zitten. Beter kun je het niet krijgen.

19. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Haha ja in de VS is alles groter he.. :p
    maar moet je daar ergens kaarten voor reserveren of kun je die gewoon
    aan de kassa kopen? Lijkt me inderdaad wel gaaf die bioscoop :thumbs:

20. AgentSmith

AgentSmith Guest

Gewoon net als hier in de bioscoop kun je ook daar gewoon de kaartjes daar afhalen.
    Zat 1 scene in MI II destijds weet ik nog goed, 1 explosie was zo luid dat je gewoon in je stoel werdt gedrukt. Man, dat was super !!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina