1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Hard Boiled.

Blijft een klassieker!

2. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Niks beters dan Scarface!!!

3. basovich

basovich Guest

jup..vond hem wel cool:). beetje dom moorden en hakken op verschillende manier, gewoon leedvermaak;).

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    een 8?? Hmm dan moet ik hem maar ook ff checken. Leek me niet zo heel veel aan.

5. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Scarface is wreed, maar ik snap niet dat iedereen het ineens tof vindt. Bij mij op school loopt iedereen over Scarface te roepen, terwijl ze de film niet eens hebben gezien. Stelletje meelopers dat het zijn.

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ineens? Gast, die film is sinds de release al een hit..
    Daarnaast, het is ook een geniale film, en 9 van de 10 mensen die ik ken, heeft em gezien.. (dus de mensen op je school hoeven geen meelopers te zijn ;))

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    True. Ken wel een paar gassies met Tony Montana avatars en uitspraken, zonder de film te hebben gezien. Neemt niet weg dat Scarface harstikke bruut is.

Maar niet echt een recente film no?

The Simpsons Movie

Net gezien. Niet geestiger dan de serie, maar even leuk. De film kan je dus opvatten als een extra lange episode. Natuurlijk typische Simpsonshumor. De meester van alle slapstick. Ik heb genoeg gelachen, maar zoals gezegd: meer een extra lange episode. Natuurlijk schandalig dat deze film ook is nagesynchroniseerd. Al is dat maar voor een jonger publiek, maar om eerlijk te zijn. Deze film is in geen enkele manier geschikt voor de jochies en meissies van 7 jaar.

Cijfer: 8.0

Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De film gaat vooral over de jongen met geheugenverlies, er zit wel wat actie in, maar die scenes hebben niet de boventoon.

Gister Disturbia ook maar eens gekeken, wel een leuke film over een jongen die officieel huisarrest heeft (met zo'n band om je enkel), en de buren uit verveling de hele dag observeert. Één van de buren gedraagt zich heel verdacht, het lijkt alsof hij vrouwen vermoord, dit gaat de jongen vervolgens onderzoeken.

Bij vlagen grappig, origineel verhaal, maar af en toe wel een beetje een hoog Jetix gehalte (3 kinderen die een moordenaar opsporen_0/ ), 7.5.

9. Towel

Towel Guest

Bij disturbia was het idee leuk, de uitwerking bagger. De hele romantische kant aan de film leunde teveel op girl next door en voegde NIKS toe aan de film. Ook hadden ze het veel beter kunnen uitwerkingen. WAt dacht je van "de jongen lijdt aan paranoia (teveel binnen) en ziet dingen en niemand geloofd hem maar ze zijn er wel?". The simpsons movie vond ik echt brilliant, maar ik ben ook een echte simpsons fan. Objectief gezien heb k de film ook een 8.0 gegeven. Vanavond denk ik Children of Men...

10. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Was dat geen horror film? Ik dacht dat dat een horror film was xD

11. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het had inderdaad beter uitgewerkt kunnen worden, maar op z'n tijd is zo'n 'geprobeerde' film eigenlijk ook wel aardig, dan zie je tenminste eindelijk is hoe het niet moet:+ Goedkoop acteerwerk kan op die manier toch vermaak opleveren. Het verschil met dit soort films en andere films is dat je deze nooit een tweede keer zal kijken.

Children of Men is aan te raden, echt een leuk origineel verhaal:) Hij had nog wel een half uurtje langer mogen duren helaas.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hoezo dat nou weer, wil je zien wat er op die boot gaat plaats vinden ofzo? Ik vond het wel een stijvol einde.

Gisteren Sunshine gezien. Goede film met een interresante wending in het laatste gedeelte van de film. De spaceshots zijn erg indrukwekkend, en ook het acteerwerk stak allemaal goed in elkaar. Toch wel een 8 waard.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    The Simpsons The Movie

Ben het wel eens met Mtthz, het was een leuke film met de typische Simpsons Humor, alhoewel ik hem toch nog best wel kort vond, kon best wat langer.

14. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Nou ja, je ziet helemaal niet hoe het afloopt... Op een krotterig bootje in de kruitdampwolken wegvaren met het lot van de mensheid in handen vond ik nou niet echt een scene om het verhaal mee af te sluiten8) Ik zeg trouwens ook niet dat ik het slecht vond, was alleen wel benieuwd hoe het af zou lopen, maar dat krijg je dan nauwelijks te weten.

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    wil je een echte ranzige horror kijken, zoek dan eens naar:
    Art of the Devil 2

Asian (thailand) horror 8)

[yt]L5MHcvoK-38[/yt]

16. basovich

basovich Guest

dat is gewoon smerig :confused:...en die aziatische troep wordt ik toch nooit echt zo bang van:9..want wat is nou enger om tijdens een film te horen? 'I'm gonna kill you' of 'ching chong wijuh'..

17. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sick8)

18. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
  19. basovich

basovich Guest

die hard!! goeie film!!

20. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ja het zijn allemaal wel goede/leuke films. Maar heb ook wel zin in uitermate dom vermaak :9 (Heeft die hard 4 ook btw :D)

Nouja die hard 4 it will be.

Yippee Ki Yay Mother focker

Laatst bewerkt: 18 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina