1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Heb hem ook gezien. Maat van me wilde erheen, vroeg of ik meeging. Had nog nooit een aflevering gezien van The Simpsons gezien (achteraf gezien moet ik me schamen), maar heb echt in een deuk gelegen.

2. Towel

Towel Guest

Haha vond het grappig toen hij geen spiderpig meer was maar Mr. Plopper_O_
    @kefv: Princess lijkt me inderdaad erg vet, die zal ik eens checken. Sunrise vond ik inderdaad ook dat horror-texas chainsaw massacre- bullshit ook eeerg slecht. Dat hoefde niet in de film:{

3. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Net "Snakes on a plane" gezien. Zeer freaky en vermakelijke film. Wel beetje stevige maag hebben, want hij is best wel nasty.
    Samuel L Jackson acteert weer top en er zit best leuke humor in, hoewel ik om sommige aanvallen van slangen ook echt moest lachen!

Texas Chainsaw massacre vond ik trouwens echt een hele vette film!

4. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
  5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
  6. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren samen met m'n vriendin naar Planet terror geweest.

De 2e helft van het grindhouse gebeuren gaat over zombies. Gore, smerige, met puisten en gezwellen bedekte zombies. Die heel hardhandig over de kling gejaagd worden. Super vette shit dus. Vooral voor de liefhebbers van het betere oldschool gore en splatter werk. Het is gewoon by far de beste zombie film die ik ooit gezien heb en de stijl druipt echt van het doek.

Voor de kenners: ik vond hem smeriger dan Braindead, en dat zegt dus wat.

Cijfer: dikke vette 10

7. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Oh :D. Het leek nogal op die van nu, als ik naar de cover kijk..

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Rocky Balboa

Ik verwachte er eigenlijk niet veel van maar uiteindelijk was het toch een vette film geworden!

9. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net The Hills Have Eyes 1 & 2 gezien:

The Hills Have Eyes:
    Niks bijzonders, beetje flauw acteerwerk, verhaal is een beetje uitgemolken onzin (radioactieve gebieden waar monsters uit ontstaan... zucht), maar toch uiteindelijk wel een beetje vermakelijk, omdat je toch per se wil weten hoe het afloopt. WAARSCHUWING: Dit is geen complete film, er wordt van je verwacht dat je naar deel 2 gaat (die een jaar later uit is gekomen).
    6/10

The Hills have Eyes 2:
    Dit is zonder twijfel de slechtste film van 2007. Na een half uur werd de film echt ondraaglijk, dit is de meest ongeloofwaardige troep ever. De onlogische personages (fotomodellen in het leger, die ook nog eens thuis kinderen hebben?!) gedragen zich echt tergend dom in de hele film, het lijkt wel alsof ze zo snel mogelijk dood willen in plaats van overleven.
    Ook dit is geen complete film, aan het eind komt een verschrikkelijke cliffhanger, die je een nog ontevredener gevoel geeft na het kijken van deze rommel.
    2/10

Laatst bewerkt: 25 aug 2007
  10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Alpha Dog

Net gezien, leuke film. Was een beetje verrast door 't acteerwerk eigenlijk, vond 't goed in orde.
    Zelfs Timberlake zette z'n rol erg goed neer.
    Iets wat ik niet had verwacht na het zien van 'Edison'.

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dit zal wel dichter bij hem liggen 8)

Vind hem altijd zo'n heroïne hoofd hebben.

12. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Disturbia

Net gezien. Ik vond het een geweldige film. De beste in tijden. Perfecte spanningsopbouw. Eén van de betere films die ik tot nu toe gezien heb!

9+

13. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Evan Almighty
    Allemachtig wat was deze film saai, bij sommige stukjes een kleine glimlach maar nee dit is niks voor mij. cijfer: 4

14. Interpol

Interpol Guest

Y tu mamá también
    9+

Zéér mooie film, een van de vele onafhankelijke filmtoppers met Gael Garcia in zijn jonge dagen(bekend van Babel, die Mexicaan) en Maribel Verdú(bekend van Pan's Labyrinth). Er zitten veel rustige scenes in met veel emotionele momenten en nogal wat sexscénes waaronder een homostel maar laat je daar absoluut niet door afschrikken. Dit is een film die de grote bioscopen niet heeft gehaald maar zeker de moeite waard om te checken.

15. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Vanavond naar The Simpsons : The Movie geweest.
    Ge-niaal! :cool:

De heerlijke humor van de serie is ook terug te vinden in de film.
    Ze werken van grap naar grap toe, en dat doen ze echt super goed.
    Echt een heerlijke film.

16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister 28 Weeks Later gezien, echt een prachtig vervolg op het origineel (28 days later). De cast is heel goed uitgekozen, en er zitten heel wat originele spannende scènes in. Ook zit er een klassiek einde aan, maar dat moet je zelf maar zien, is niet leuk om te vertellen;)

8/10

17. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    the simpsons movie vandaag gezien,

Te meesterlijk gewoon:D

18. Towel

Towel Guest

@Dida, ik kan me echt altijd vinden in jouwn rating;). Einde van 28 weeks is inderdaad erg leuk gevonden! Kan niet wachten op 28 months later?

Graveheart, alpha dog vond ik ook erg goede film. Wel viel op dat vooral die dames niet echt konden acteren, maar justin vind ik altijd wel goed acteren.

@Jki: Disturbia betere films die je tot nu toe hebt gezien?:confused: Natuurlijk laat ik je vrij in je mening, maar ik ben toch wel benieuwd naar een goede onderbouwing. Ik vond zelf de film beetje simplistisch overkomen.
    1. Dat buurmeisje voegde NIKS toe in de film, en hierdoor kreeg het een heeeel hoog Girl next door gehalte.
    2. Ze hadde veel meer met het "huisarest" principe kunnen doen. Wat dacht je van dat die kerel helemaal gek werd en dingen zag die niemand ander zagen maar er wel zijn? en dat hij niet geloofd zou worden?

Gisteren Requim for a Dream gezien. Erg goede film, de spanning en angst zit er continu in (evenals de voordurend aanwezige soundtrack). Aanrader voor iedereen!

Laatst bewerkt door een moderator: 27 aug 2007
  19. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    The Bourne Ultimatum (9,0)
    Een zeer waardig vervolg/slot van Identity en Supremacy, een geniale trilogie!

20. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Shit man, ik wist niet eens dat die film een vervolg had. Vond het eerste deel echt super vet. Ga het 2e deel zeer binnenkort kijken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina