1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren Heat gezien met De niro en Pacino. Goede actiefilm, maar ik vond hem op wat kleine momentjes in het begin na wat moeilijk op gang komen. Pas na de bankoverval kwam er wat meer actie in.
    8

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Heb er zelf ook ontzettend van genoten! Topfilm idd

3. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Shoot 'em up

Wat een ongelofelijke slechte film. 7.6 op IMDB met meer dan 7 duizend votes, ik kan er niet over uit. Echt een baggerfilm, gewoon €8,75 weggepist. We zaten nog te twijfelen om naar The Kingdom te gaan, maar na een aardige trailer en een 7.6 op IMDB toch voor deze gekozen. Gewoon niet kijken.

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gister Wayne's World en Wayne's World 2 gekeken. Meesterlijke films. _O_

Je moet natuurlijk wel een beetje van Mike Myers en zijn humor houden. ;)

5. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik zal ook maar terug eens iets (niet te lang ^^) posten.

Chasing Amy
    Goede film. Wie Kevin Smith kent weet wat hij/zij kan verwachten. Grappige dialogen over nerdstuff (o.a. comic books en star wars), veel "grof taalgebruik" (maar niet te veel, het blijft realistsich), en een minder episch, maar interessant verhaal gefilmd op amateuristische wijze met een laag budget. Chasing Amy is er ook zo een, en het is een van zijn betere. Hij heeft me vooral verwonderd met het slagen in realistische en grijpende emotionele scenes. Het is geen klassieker, en is erg amateuristisch gefilmd, maar het is zeker een goede film met een paar erg grappige stukken.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    morgenavond wil ik een film gaan kijken in het genre 'lompe horror/thriller'

aanraders?

7. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grindhouse natuurlijk! Deathproof of Planet Terror, allebei geniaal. Vooral Planet Terror is lekker lomp. The Hills Have Eyes (deel 1 en 2) is serieus bedoelt, maar verder zo lomp uitgevoerd dat het eigenlijk wel grappig is.

En Shaun of the Dead is ook erg leuk, dat is zonder twijfel de lompste:)

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Shaun is een parodie toch? Beide grindhousefilms uiteraard al gezien! Echter The Hills nog niet. Dank je :)

9. berenscheet

berenscheet Guest

The hills is vet. heb alleen 2 gezien dus 1 weet ik niet.

10. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel leuker om 1 eerst te zien. Deel 1 is ook veel beter dan het tweede deel, paar pagina's terug gaf ik deel 2 volgens mij een 3/10 oid, was echt een belabberde film. Maar veel gore is eigenlijk altijd wel leuk:)

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hmm Ocean's 13 viel me enorm tegen. Echt 3/4 van de film is saai. Ze proberen de leuke conversaties uit ocean's 11 weer na te doen, maar het komt er echt geforceerd uit.

5/10

12. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komen de conversaties in 11 niet ook al na een kwartier een beetje geforceerd over? Heeft denk ik veel met smaak te maken, als je zit te wachten op die typische Pitt -> Clooney momenten, is het erg leuk, maar als je daar snel genoeg van krijgt is het irritant. Vond 13 iig beter dan 12.

13. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Pas geleden Wrong Turn 2 gezien, misschien is dat wat voor je Kevf.
    Niet een al te goede film, 1 was beter, maar wel leuk om te kijken als je niets te doen hebt.

14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Black Sheep

Rofl enorm gelachen om deze absurde horror comedie film 8) New Zealand Humor _O_

Het genetisch manipuleren van schapen gaat niet helemaal goed waardoor ze een beetje moordlustig worden :+

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja, die heb ik laatst ook gezien.
    Zo slecht dat ie leuk is. :cool:

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Braindead _O_

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    The Thin Red Line (Terrence Malick, 1998 )

Alom geprezen door liefhebbers en filmcritici, maar ik vond hem behoorlijk tegenvallen, en zelfs nogal saai. The Thin Red Line mondt weer uit in waar ik al bang voor was (het manko van het gros van de oorlogsfilms), namelijk Amerikaans patriottistisch en zichzelf verheerlijkend gekwijl en heldenverering. 't Is niet zo talrijk aanwezig als in bijvoorbeeld Saving Private Ryan, maar toch stoorde ik me er aan. De fans in kwestie zullen vast zeggen dat Malick het juist om wilde draaien ('de held en goeddoener sterft', ofzoiets) maar feitelijk speelt zich weer hetzelfde bandje af.

Dit is ook precies waar de in mijn ogen sterke oorlogsfilms (Apocalypse Now, Full Metal Jacket, The Battle Of Algiers) een andere hoek opzoeken. Ze wijken af van de standaardformule en belichten de oorlog van een andere, frissere kant. De films zijn daarom bijzonder en tevens is de uitwerking achter het idee fenomaal. Hoe prachtig de actie e.d. ook in beeld kan worden gebracht, The Thin Red Line kan in mijn ogen op de stapel bij Platoon, Saving Private Ryan en al die andere kwijlenbrij. Best leuk vertier voor een keertje, maar veel te weinig inhoud om vaker te boeien.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Die slaan we dus over.......

Gisteren Shrek 3 gekeken met mijn zoon. Ik vond deel 1 erg leuk, maar deeltje 2 erg tegenvallen. Deel 3 daarentegen maakt erg veel goed en is weer ouderwets leuk!

Deze keer probeert Shrek te voorkomen dat hij permanent koning wordt. En daar houdt het verhaal ongeveer wel op en begint de humor.

De animaties zijn weer ietsjes verbeterd en dus om te smullen. Als je ziet hoe het licht op de vacht van een paard valt of het gras er uitziet sta je toch wel te kijken. Ook de kleuren knalden echt van mijn plasma.

Tis een kinderfilm maar in die categorie zeker een aanrader: 8

19. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Knocked Up (6,5)
    Wel aardig, verspelbaar verhaal, met een heerlijke hoofdrolspeelster :)

20. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    maar dan moet je ook echt niets te doen hebben, wat overdreven slecht was die. Hoe er in het begin geacteerd werd, was echt lachwekkend. Enige hoogtepunt van de film waren de boobies.
    Nee 1 was goed te doen en spannend af en toe, maar 2 is het zien niet waard.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina