1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Towel

Towel Guest

Aanvullend op de discussie; k vind apocolypse now wel denk k 1 van de beste oorlogfilms. Saving private ryan was ut meer de spectakel...

Jongens de KUTSTE film ooit. Kijk deze film alleen om te zien hoe kut ie is, maar niet met de bedoeling om een film te kijken: Smiley Face ; Festival.

De film gaat over een dom blondje dat stoned is door de cakjes en joint, en je volgt dan een dag van haar leven. Hoe de film haar "stoned" laat acteren is gewoon TE beschamend. Zo zie je dat amerika niks weet hoe je reageert als je stoned bent. Dit wijf was ongeveer 2 dagen lang stoned, ook al was het meer high te noemen.

Acteerwerk is kut, het verhaal is 0,niks en het weergeven van de verschijnselen van stoned is het slechts van alle. Dit is gewoon irritant om naar te kijken. Films als "fear and loathing in las vegas " doen het tenminste goed, ook al is het erg overdreven, het komt overtuigend over!

Wat vinden jullie van deze film? brand los... hij krijgt op imdb trouwens een beschamende 7.1 en op moviemeter inmiddels door mijn hulp een 2.8}:]

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Sunset Boulevard (Billy Wilder, 1950)

Een klassieker die z'n reputatie waar maakt. Een prachtig verhaal over een vergeten oud-actrice die in haar glorietijd is blijven hangen en er niet mee kan leven dat ze ouder wordt, verteld door een toevallige voorbijganger die gaandeweg wordt opgeslokt in haar doorgedraaide verlangen naar vroeger.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Helemaal met je eens! Alleen de Goblins zijn qua acteurs goed uitgewerkt imo! De scene waarin Parker zo zelfverzekerd ging doen was echt tenenkrommend en sowieso kon ik die enorme jankbek van hem wel vaker van mijn tv afwensen. Wat dat betreft wel prima dat hij regelmatig in de film letterlijk een zak over zijn hoofd trekt ;)

Hebben meer mensen Stardust gezien? Kan ik daarheen met mijn zoon van negen?

en aangezien deze thread ook over previews gaat: Iemand de preview van 'Earth' gezien? Echt een bizarre aarde-docu vooral in het opzicht van manier van filmen :eek:

4. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    True, ik heb de film bijna afgezet bij die scene:x

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Als je Planet Earth bedoeld, dan ja, die heb ik gezien. Een schitterende, informatieve, boeiende docu met echt grandioze beelden.

Is bij BlahDVD maar 26 euro! Al raad ik aan om hem in HD te kijken. Da's pas echt watertanden geblazen :eek:

6. Towel

Towel Guest

Dude deze docu moet ik zien, kan niet wachten als k weer thuis ben. Dankjewel voor het alerten nerazurri!*)

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Bedoel deze:

http://www.pathe.nl/filminfo.asp?film_id=4006

maar ze noemen ook planet earth.... dat is toch die 5 delige docu? (al kan ik zelfs 11 delen vinden) vaag.... van bovengenoemde link echt bizarre beelden gezien, maar dat laat de poster ook wel zien.

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat is volgens mij de samenvatting (de volledige eerste aflevering) van de hele docu.

Er zijn 10 afleveringen, ingedeeld naar onderwerp, en de eerste aflevering is dus die samenvatting/introductie. En volgens mij is het een uur per aflevering dus een heleboel kijkplezier :thumbs:

9. Towel

Towel Guest

K vind van planet earth ook zon 11.. ik ga die hd's binnekort maaris kijke lijkt met erg indrukwekkend. Overigens lijkt de trailer erg veel van wat ik van planet earth heb gezien. Zelfde beelden..

10. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind stardust een twijfelgevalletje. Volgens de trailer wordt 13+ geadviseerd (usa). Maarja, ik werk in de bioscoop en daar zie ik ook kinderen van 8 die ratatouille eng vinden en dat is duidelijk een kinderfilm. Er wordt niet in gemoord ofzo maar er zitten wel heksen en special effects in. Het is niet serieus te nemen, maar of dat voor een 9-jarige ook zo is?

Over spiderman:
    Nogmaals, redelijk goed gecast hoor. Dat MJ geen chick is, dat is een mening. Peter heeft soms wat irritante momenten, die scene met dat zelfverzekerde is inderdaad zwaar irritant. Maar over het algemeen zijn de personages goed gecast vind ik. Het verhaal is redelijk uitgewerkt en je moet gewoon niet teveel de vergelijking met de strips trekken. Jonah Jameson is trouwens geniaal :D.

Over oorlogsfilm; niet echt mee bekend, moet er eens een paar kijken. In het verlengde van dit genre vind ik Lord of War wel erg goed, maar dat is meer de (illegale) wapenhandel.

11. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn moeder moet dit voor haar werk opzoeken. Iemand een idee?

Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  12. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eragon?

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Maar ik heb deel 1 van planet earth al gezien en dat was zeker niet een samenvatting van de rest. (Was deep blue sea toch oid?)

14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Desperation.

Gebaseerd op het gelijknamige boek van Stephen King. Misschien wel één van de slechtste films die ik ooit heb gezien. Slecht geacteerd, slecht camerawerk en een absurd einde. Absoluut niet kijken dus, want dit is pure tijdverspilling.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2007
  15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Spiderman 3

Hmm. Ruim 2 uur durende soap. En inderdaad slecht gecast, alleen mr. Jameson is oké.

5.

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt ook een beetje als Gebroeders Leeuwenhart, dat is de enige andere film die ik in verband stel met een draak.

Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Mwa, eragon gaat om een blauwe steen waarmee je een draak kan oproepen, die je dan helpt...

Ik denk eerder aan dragonheart .

Je hebt ook nog de keuze uit merlin,the neverending story en ring of the nibelungs.
    Zoveel films met draken zijn er niet.
    Het zal er vast wel eentje van deze 4 moeten zijn......

Edit: Ok dat is er dan alvast eentje minder om uit te kiezen ...;):b:

Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  18. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou streep Spirited Away maar al weg dan, want die is het zeker niet.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Jawel. De eerste aflevering is een vlug overzicht van wat je te wachten staat. Van pool naar pool is geloof ik het thema en je ziet beelden uit de verdere concretere afleveringen.

20. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina