1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Indiana Jones Box ga ik denk ik wel halen want die kost normaal nog zo' €30 in de winkel. Matrix en Mission Impossible zijn in de winkel ongeveer evenduur en LotR heb ik al (bovendien is het volgens mij ook alleen de 1 disc versie)

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556

Pan's Labyrinth

Geweldige film eerst had ik zoiets van WTF?! spaans maar echt echt een aanrader 1 van de beste (zoniet de beste) film die ik dit jaar heb gezien. Sprookjes achtig verhaal met gewoon een hele goeie sfeer.

9,5/10

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hij is vet he! Echt verplichte kost voor iedereen.

4. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die juist tegenvallen, zeker niet slecht, maar ook niet wat ik ervan verwacht had. Misschien teveel goede dingen over gehoord van te voren.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm dat kan het hem zijn ja ik had er nooit van gehoord en die man van de videotheek zei al van erg veel mensen vonden die film goed. Dus denk probeer ff.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vanavond naar Death Sentence geweesten het is een lange tijd geleden dat ik zo een slechte film in de bios heb gezien. Er waren een paar brute moordscenes in de film en een paar scenes die zo slecht waren dat het eigenlijk weer grappig was maar de resterende 90% was echt bagger

2.5/10 ofzo

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Was ie echt zo slecht? :eek: Ben er laatst bijna nog heen gegaan...

Van de week Little Miss Sunshine gezien. Aangrijpende film die mensen en hun tekortkomingen af en toe op zeer pijnlijke wijze in beeld breng. Aanrader!

Cijfer: 8,5

8. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Kevf, meld er wel even bij dat het een hele grappige komedie is. Je beschrijft het nu als een waargebeurd drama of zo. ;)

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ooh dat vind ik wel zuur om te horen, hij leek me dope!

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Mr. Brooks

Super film over een seriemoordenaar (kevin costner _O_) met een soort van stem in zijn hoofd, waarmee hij hele conversaties houdt.. Leuke plotwendingen en een lekker sfeertje. Je krijgt bijna sympathie voor de moordenaar...

Aanrader!
    8.5/10

11. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Laatst SAW 3 gezien. Ik vond deze de slechtste uit de serie, de moordscenes worden steeds ranziger, maar het verhaal gaat nergens over.

6

12. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoho. Dit deel maakte veel goed imo vergeleken met deel 2. Deel 2 was lomp vergeleken met 1 en 3. Bij deel 3 weet je écht niet wat er komen gaat en wie er overlijden, terwijl bij deel 2 ging iedereen dood en dat zag je duidelijk aankomen. 3 is dus onvoorspelbaarder dan 2. De ranzigheid en meedogenloosheid hoort nou eenmaal bij de saw-serie. Bovendien is het een mooie afsluiting van de serie en een fijn eind. Niet zo'n einde als deel 1 en 2..

Alleen jammer dat deel 4 alweer onderweg is: 26 oktober is hij in de bios te zien. Ben benieuwd wat dat wordt want zou niet weten hoe ze verdergaan. Ben bang voor uitmelking door het rappe tempo van de films.

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ben wel heel benieuwd naar deeltje 4.
    Hoop dat het wel iets word, want als ie zo kut is als deel 2, hoeft het van mij niet.

14. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vond Saw 1 dus het beste. 2 ging nergens over en bij saw 3 had ik het gevoel dat ze dat verhaal erin hadden gestopt om niet alleen maar een film te hebben met moordscenes (dat is wel waar het uiteindelijk om gaat, maar toch).
    Ben wel weer benieuwd naar nummer 4, wat er aan gaat komen.

Gisteren ook nog Hannibal rising gezien. Na het zien van deze film, vond ik dat ze het beter bij de 3 Hannibal films met Anthony Hopkins moesten laten, want die vent die de jonge Hannibal speelt vond ik niet super. In deze film wordt Hannibal uiteindelijk neergezet als een echte psychopaat, terwijl dat bij die andere films niet zo was (daar was die ook wel gek, maar had die Hannibal ook wel iets, als ie niet steeds in een inrichting zat, zou je niet geloven dat die gek was, vind ik). Ook werd erin (red dragon, silence of the lambs, Hannibal)meer een spel gespeeld met de fbi en politie, terwijl dat bij Rising helemaal niet het geval was.

Een 5

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zondag 'Meet the Robinsons' gezien met mijn zoon. Was zeker wel vermakelijk en geinig verhaal. Verder niet echt de moeite waard om diep op in te gaan lijkt me ;)

cijfer: 7

16. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Surfs Up

Coole surf film met..... geanimeerde pinguins! Van sony animation studio's, en het ziet er bijzonder goed uit!

Leuk verhaaltje ook.

8/10

17. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ga ik over een half uurtje heen! Pinguins _O_

18. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind iedereen toch zo leuk aan die geanimeerde films? Het zijn altijd gewoon belabberde kinderverhalen, dat is natuurlijk logisch want het zijn meestal ook echt kinderfilms, maar verder is er toch ook helemaal niets bijzonders aan? De humor is meestal tergend, en bovendien zó voorspelbaar. Elke grap zie je van tevoren aankomen. Geen respect dan ook voor Banderas en Cameron Diaz, die zich hebben laten uitkopen om de stemmetjes in te spreken voor bijvoorbeeld shrek oid.

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ten eerste: laat die acteurs, als jij er zoveel miljoen voor zou krijgen zou jij het ook doen.

ten tweede: Tussen de animatie films zitten een paar mindere, maar ook een paar erg vermakelijke (denk aan Finding Nemo, The incredibles, Over The Hedge, Shrek en Ratatouilie). Ze zijn wel voor kinderen gemaakt, maar ik kan me er ook prima mee vermaken, het zijn gewoon leuke avonturen films (waar er niet echt veel meer van zijn). Ik heb vooral genoten bij The Incredibles, gewoon geniaal!

20. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ja iid, Biba zal 1 vd weinigen zijn die het kinderachtig en niet leuk vindt.

Nu Ratatouille kijken!! _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina