1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Beste Pixar film tot nu toe _O_

2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoho, dat zeg ik niet, ik snap alleen niet wat mensen náást dat kinderachtige van die films (pratende, zingende, gekleurde diertjes etc.) nog leuk vinden. Als ik mensen van 30-40 helemaal uit hun dak zie gaan omdat er een geanimeerde muis op het scherm staat te dansen en heel geraffineerd staat te koken... sla ik mezelf echt voor mn kop.

Achja, ieder zijn smaak.

Laatst bewerkt: 23 okt 2007
  3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ben jij gewoon te bekrompen om daar de humor van in te zien? ik kan me niet voorstellen dat je, toen je 12 was die films niet leuk vond? is je gedachte zo erg veranderd? Kijk: Ik vind het niet erg, gewoonweg omdat ik me gedachte op nul zet, en naar een vermakelijke grappige film zit te kijken op dat moment. Precies zoals ik zou doen bij een normale comedy (terwijl ik over het algemeen animatie films leuker vind dan de doorsnee comedy).
    ps: is niet om te flamen of zo, ik wil gewoon een gezonde discusie aan gaan O-)

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Shrek is ook gewoon geweldig hoor, pas een stukje van deeltje 3 gezien.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Biba: dan ben je volgens mij niet volwassen genoeg om de meeste kinderfilms te begrijpen :+ Er zitten doorgaans tal van grappen en verwijzingen in films die alleen voor volwassen bedoelt zijn. Neem bijvoorbeeld de grappen uit Hercules die vaak verwijzen naar de Griekse mythologie (wat mijn zoon toen nog geeneens kon spellen) of The Incredibles die schaamteloos helden van vroeger copy-pastte.

Gisteren Zodiac gekeken: Een verhaal over een moordzaak die maar niet opgelost wordt over de jaren (en staten) heen. Een aantal personen blijven echter comleet geobserdeerd met de zaak bezig.

Verhaal was veel te langdradig en ik had te weinig sympathie met de hoofdrolspeler(s) om geboeid te blijven. Verhaal is echter wel goed over nagedacht.

6,5

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Zodiac is gebaseerd op waargebeurde evenementen.

Net de nieuwe trailer van "I am legend" gekeken op www.ign.com, geweldige spektakel film word dat!

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    idd 'gebasseerd op' dus ruimte zat om de film aantrekkelijker te maken toch?

Ben benieuwd naar 'I am legend'!

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Zo ff langs de Aldi, dvd boxen voor 17,99.. o.a. Mission Impossible Trilogy, Indiana Jones, series en meer

9. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bekrompen omdat je na een bepaalde leeftijd geen zin meer hebt in voorspelbare gekleurde kinderfilms te kijken? Ik vond het inderdaad vroeger leuk, omdat ik toen kon lachen om een grappig pratend ezeltje bij Shrek oid, maar nu erger ik me er eerder aan8) Maakt toch niet uit, het is gewoon een kwestie van smaak. Bekrompen ben ik zeker niet:cool:

Misschien vind ik ze wel niet meer leuk omdat ik op school 43756 keer Hercules heb moeten kijken, om de mythologische elementen er uit te halen8) Maar ik snap die grapjes allemaal wel, maar ik vind het altijd wat geforceerd overkomen. Maar zoals ik al zei, kwestie van smaak. Zo vond ik Zodiac bijvoorbeeld één van de betere films van het afgelopen jaar:+

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Anders was er ook weinig discussie mogelijk toch? :)

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb net de Indiana Jones Box gehaald. Ik zou wel snel gaan want bij de Aldi hier was al bijna alles weg.

Er lag verder nog The Matrix triologie, Scary Movie 1-3 en X-Men 1-3

12. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    thx ik rij er ff heen. Will report back ASAP 8)

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    zeker! staat bij mijn macje altijd op mijn 2de desktop. \o/

Cloverfield, vind ik ook echt een film naar uit te kijken! heerlijk zoon film waar nog vrijwel niks over bekend is terwijl hij over een paar maandjes al uitkomt.

15. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Hmm lag ook alleen nog maar de Indiana Jones, The X-Men triologie, Scary Movie 1-3 en love box met bridget jones diary / love actualy enzo.

Alleen Indiana Jones meegenomen, de rest heb ik al.

Gisteravond dus Ratatouille gezien. Had er wel iets meer van verwacht. Opzich wel een grappig verhaal met, zoals het Pixar betaamd, een boodschap erin. Er gebeurde alleen niet zo heel veel verder.

7,5/10

Surf's up was toch leuker :+

De short van Pixar die ook op de dvd stond: Lifted was ook erg grappig _O_

Gaat over een Aliën in opleiding, die een soort rijexamen doet, dit examen bestaat uit het met een ufo een mens opbeamen (scotty beam me up laser dinges :9). Gaat niet helemaal goed 8)

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste tijd heel wat goede films gezien.
    Zojuist Wrong turn 2 gekeken.
    Tering wat een zieke film, heb me wel vermaakt.
    Hoe komen ze op het idee. Ik vind het zeker een aanrader, het plot is dan misschien niet je van het. Toch zeker het kijken waard.
    7,0

Pas ook nog Shooter gekeken met Mark Wahlberg.
    Ook wel een goede film, beetje met Die Hard te vergelijken imo.
    8.0

Mr Brooks;
    Mr. Brooks een bekende zakenmagnaat die voor de lol s'nachts mensen vermoordt en overdag de familieman uithangt. Ook een briljante film!
    7.5

Ook nog niet zolang geleden een film uit 2001 gezien iets met 'in' erin op het begin. Anyway, ook een erg goede film. Gaat over een familie van 2 jongens en hun vader. Wederom speelt moord weer een rol in deze film. Ik verklap verder even niks. Als ik de naam weet dan post ik het zsm.
    8.0

17. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Net This is England gezien. 8.5/10. Hele goede film.

Gaat over een jongetje die wordt gepest die wordt opgenomen in een groepje skinheads (punk/ska mannetjes). Als een vriend van hun uit te gevangenis komt zorgt hij voor een kloof met zijn nieuwe extreem rechtse gedachten en neemt hij dat jongetje onder zijn hoede. Serieus een hele goede film.

18. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het ook echt een topfilm, jammer dat ie zo onbekend is in Nederland.

19. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Heb hem nét afgekeken. Echt een toffe film. Heel indrukwekkend.

20. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Haha ook grappig wanneer dat ventje bij die meid wat mag proberen 8):+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina