1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben van het weekend naar het Tuschinski geweest. Dit is echt veruit de mooiste biosscoop die ik ooit gezien heb, erg onder de indruk :eek:

We hadden vipkaarten gekocht en kregen van het barpersoneel bij het halen van de champagne (hoort bij de ticket) te horen dat we erg lucky waren omdat we de mooiste plekken van de bios te pakken hadden. Vip-box, rij 1, in het midden.

We hebben de film 'Alles is Liefde' gezien. Een dikke aanrader om met je vriendin heen te gaan. Ik heb een rothekel aan romantische komedies, maar deze film is gewoon ontzettend leuk met een zeer aparte 'sinterklaasverhaallijn' er door heen. Aan het einde zat mijn vriendin een traantje weg te pinken, waarop ik haar mooi even dicht tegen me aan kon trekken. ;)

Geluid is trouwens echt super in Tuschinski!

Film: 8
    Bios: 10+

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Alles is Liefde is inderdaad een hele goede film! 2 weken geleden met mijn vriendin gezien in Pathe Eindhoven. Leuk is inderdaad de Sinterklaas verhaallijn!

Film: 8,5

3. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Mirror Mask weer eens gekeken, blijft visueel een van de mooiste en apartste films die ik ken. Zoveel verschillende technieken, en toch is het helemaal een ding.

Verhaal is verder niet heel speciaal, maar alle absurde situaties maken dat meer dan goed.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Babel (Alejandro González Iñárritu, 2006)

Hmm... Weer een mozaïekverhaal van de zelfde regisseur als 21 Grams en Amores Perros. In beide gevallen had ik er al enorme moeite mee, en ik moet zeggen dat Babel nou niet bijster origineel is. Maar waar in zijn vorige films de tentakels van verhaallijnen zich met name in in verschillende maatschappelijke lagen bevonden, schakelt Iñárittu nu over op een continentale schaal. En ik moet bekennen: het werpt z'n vruchten af. Hoewel ik weer eens enorme moeite had met de moralistische hap stront die je met kilo's tegelijk in je gezicht geflikkert krijgt -die overduidelijke onderliggende boodschap van het wapen, de drank en de drugs is gewoon enorm vervelend en die probeert Iñárittu, ingepakt in het grofste stukje schuurpapier, je strot door te persen- deed Babel me opvallend veel.

Frappant (en tegelijkertijd ook weer niet) dat Hollywoodsterren Brad Pitt en Kate Blanchett absoluut niet de show stelen, maar de zware underdog in de vorm van een onbekende Japanse actrice in mijn ogen de film omhoog trekt. Want hoewel het 'Japanse' gedeelte de minste invloed heeft op het verhaal was dat voor mij het mooiste aan Babel. Misschien juist wel omdat het zo weinig van doen had met dat andere, maar ik had de grootste emotionele band met Chieko.

Conclusie: verreweg de beste van de 'trilogie' van de regisseur. Helaas een flinke smet in de vorm van afgekloven 'maatschappijkritiek' en het uitgemolken mozaïekgebeuren, maar er blijft nog genoeg over om een ruime voldoende te scoren :)

5. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Net binnen gekregen van eci.nl "Superman Ultimate Collection".\o/
    Zat wat op die site te kijken, stond deze collectie er voor €50 8).
    Set bestaat uit:
    Superman 1-4 9 dvd's.
    Superman Returns 2 dvd's.
    Looking up the sky.
    You will believe.

Nog niet gekeken, maar er is toch niks op televisie.

6. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heroes Seizoen 1
    Jammer, had er meer van verwacht. Er zat totaal geen spanning. Normaal bij een TV serie (24, LOST, PB) wil je gewoon de volgende aflevering zien. Maar bij Heroes was dit echt helemaal niet het geval. Alles hing maar een beetje slapjes aan elkaar. Over de ondertitel wil ik niet eens beginnen! Snap niet waarom er zoveel 'gemuteerde' mensen moeten zijn. Als ik dat wil zien kijk ik X-Men wel. Ze hadden naar mijn mening beter een paar van die 'heroes' in de serie moeten stoppen.

Cijfer: 6-

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Daar sluit ik me volledig bij aan, vond dit onderdeel van het verhaal zeker de mooiste. Hoewel het weinig connectie had met de rest vond ik.

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Rise

Hmm, vond wel een vage vampier film wel erg vet. Je ziet lucy lui als journalist en die gaat een of andere cult onderzoeken... En ja een beetje té diep onderzoeken. Voor de rest zeer leuke film met tieten erin :). (1 van de leukere films die ik de laatste tijd heb gezien)

8,5/10

9. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0

Smaken verschillen, gelukkig maar.
    Ik vind het wel een hele leuke spannende serie, heb het hele seizoen nog niet gezien, maar ben hem wel aan het kijken:)

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dan snap ik niet dat je de film alsnog een dikke voldoende geeft?

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Pirates of the Caribbean: At World's End

Ben een grote fan van de Pirates films en deze was ook weer aardig. Toch kon hij niet tippen aan 1, mooie film. Er word mischien een beetje te veel gepraat en te weinig actie maar Sparrow is toch echt een van mijn favo. filmheroe geworden in de laatste jaren. Mooie einde van de trilogie!

8,5

12. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand een heerlijke schrik film..hahah ik vind die films altijd zo tof. En mischien nog een mooie romantiek film ofzo, zoals The Notebook? ( voor me vriendin dan wel.)

13. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    White noise 1 en 2. Schrikken gegarandeerd.

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    van die site schrik je nog het meest.

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Zeker doordat ze haar kleren uittrok 8)

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    White noise was best wel een tegenvaller eigenlijk xD ikga vanavond deeltje 2 zien.

Een echté goeie schrik film moet je: The Descent hebbe of Dead silence vond ik ook erg goed.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    28 days later! Imo 1 van de betere horrorfilms.

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Die is ook zeker goed vooral dat opgejaagde gevoel ;).

19. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    28 Days/28 Weeks later zijn zeker leuke films! Maar ik vind die nou niet echt heel 'eng' ofzo. Niet echt een schrikfilm imo. Maar wel zeker een aanrader voor iedereen die wel van een beetje gore en zombies houdt!

20. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    die films zijn niet eng nee, maar ik vond ze wel echt heel spannend.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina