1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ze kunnen wel wat meer dan leuke matrixeffectjes, V for Vendetta bijv \o/
     
  2. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    net even rush hour 3 gekeken, en ik vind het echt knap dat ze het nog net zo goed kunnen houden als de 1ste 2 delen, meestal worden zulke films steesd slechter, maar hier houden ze het vers.

    goeie film:)


    volgens mij aan het begin van shooter, zie je die 2 sniperen, en dan zeggen ze ook dat je met windsnelheden rekening moet houden en rotatie van de aarde blabla,
    en in cod4, die flashback van captain price waar je die imrav zakheav z'n arm eraf moet schieten,
    daar zitten ze ook te praten over dat je rekening moet houden met verschillende variablen etc.

    volgens mij gewoon dik gekopieerd, maar klinkt wel stoer natuurlijk
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2007
  3. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Training Day gekeken. Ik vond het een erg goede film. Heerlijk onvoorspelbaar. Één van de betere films die ik de laatste tijd heb gezien.

    9.

    /edit: oh, zie dat het niet meer zo'n recente film is (2001). Maar toch (ook zeker in HD) de moeite waard!
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  4. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat een standaard is hier zeg. Alsof alle films voor of rond 2000 plots niet meer de moeite waard zijn omdat ze simpelweg niet 'recent' zijn.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom is de threadtitel ook veranderd.:)

    edit:

    Ik heb gisteren trouwens The kingdom gezien.
    Erg goede film en heeft mij weten te verrassen.:)
    Zeer recente film qua inhoud met de situatie in Amerika en het midden-oosten.
    Hij krijgt van mij een 8/10.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Gisteren American Pie: Beta House gekeken. Dit deel gaat eigenlijk verder waar The Naked Mile was gestopt. Film zelf was niet bepaald boeiend ofzo maar wel leuk om een keer te zien. Voor mensen die de laatste 2 American Pie's goed vonden is dit wel een aanrader voor de rest niet zo zeer
     
  7. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Die heb ik gisteravond ook heel toevallig gekeken en eigenlijk weinig aan toe te voegen. Alleen, wat een leuke dames er toch weer in voorkomen... :)
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb hem vorige week gezien, maar werd er niet warm of koud van. Standaard actiefilm, clichematig en mijns inziens te moralistisch (kan ik slecht tegen). Geen slechte film though, maar beetje standaard.

    6/10
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    net last legion gekeken, was een aardige film, niet wat ik ervan verwachtte, maar was wel leuk om even te kijken,
    wel een beetje cliche,
    goeie vechter die vrouw blijkt te zijn, klein jongetje die beschermd moet worden want is de erver van de troon.. etc etc.
    maar wel vermakelijk
    7/10
     
  10. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo bedoelde ik het niet. Meer omdat ik dacht dat er ook een andere thread is voor de niet-recente films.
    Mijn filmverzameling bestaat voor het grootste deel uit films van rond 2000. Jaar van uitkomen heeft zoals je al zegt niets met de kwaliteit van de film te maken.

    Net superbad gezien. Ondanks dat ik erg gelachen heb, begon hij al wel snel een beetje te vervelen. Er zitten leuke grappen in, maar het verhaal is saai.

    7
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Die bloopers zijn altijd vet op het einde :D Dat Jackie die tafel tegen zijn eigen kop schopt 8)
     
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    had trouwens gehoord dat jackie chan niet meer alle stunts zelf doet, klopt dit? omdat ie ouder wordt ofzo? vind ik altijd wel jammer, want als ik zo'n film zit te kijken ehb ik altijd in me achterhoofd dat hij alles zelf doet.

    wel grappig van die bloopers, als jackie engels probeert te praten:p
    of z'n been weer = breekt ofzo:p
    ga vrijdag naar parjis, en natuurljik ook de eiffeltoren op, dus als er echt zo'n net onder zit:p
    als jackie het kan kan ik het ook toch?:p
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja er zit echt een net onder :9 Ben er al eens op geweest (lift ziet er wel wat anders uit trouwens)
     
  14. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Hitman in de bioscoop gezien.
    Wat een drama zeg. Die olifant acteert net zo goed als een pak melk.
    Heeft een uitstraling van een natte krant.
    Verhaal was kut. Totaal niet waardig zoals in de game. maar 4 a 5 echt toffe scenes.
    En dat het gefinnancierd is door audi is ook geen geheim. Een A5 een handje vol Q7's. (wel beide prachtige auto's)
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    net ocean's thitheen gezien, en ik snap er echt geen fuck van...
    op een gegeven moment heb je echt zo iets van: waar zijn ze nu mee bezig?

    eleven snapte ik nog wel ( denk ik) maar 12 en 13... pff. raak gewoon de draad kwijt,
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zijn er hier ook mensen die wat meer filmhuisfilms ed kijken? (just curious)
     
  17. Towel

    Towel Guest

    Jah ik heb opzich wel best wat filmhuisfilms gekeken. Heb rond de 200 filmhuis-dvdripjes (dvds zijn ze niet te vinden/kope). Zitten vaak ERG maffe en goeie titels tussen!
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat ligt er aan wat je onder filmhuisfilms verstaat :+

    Moderne arthouse, bepaalde filmstromingen (Franse nouvelle vague, Italiaanse neo-realisme, Duitse expressionisme), oudere films, kunstzinnige films.

    Voorbeelden a.u.b. :)

    In bovenstaande gevallen is mijn antwoord: ja.
     
  19. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaahahahaahaahah ik ga helemaal stuk

    pak melk
     
  20. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    [yt]kWUil383us4[/yt]

    Hé geen slecht woord over pakken melk heh 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina