1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Stardust
    Deze film was heerlijk pakkend, meteen kom je in de sfeer van de gehele film. Goed verhaal, in mijn ogen goed verfilmd het verhaal is gemakkelijk weg te happen en mooi gebracht. Al met al een van de beste films van dit moment. Iedereen die het fantasy genre een warm hart toedraagt zal deze film moeten zien. Als ze dat al niet gedaan hebben.
    Cijfer: 9/10
     
  2. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan staat Stardust nu bovenaan m'n rij'tje. Hij stond al in de top drie, maar is ie gepromoveerd tot 'first to see'... Thanks! :)
     
  3. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb uhm laatst ook gezien en was zeker een vermakelijke film, jammer dat er niet meer van die films zijn op dit moment:)
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist Mr. Brooks gezien. Op 1 stukje na (voor de kijkers; die shoot-out in dat hotel, voelde een beetje flauw aan) echt een bizar goede film. Op meerdere momenten had ik echt het gevoel 'hoe ziek ben je als je zo'n verslaving hebt?' en het voelde een beetje alsof die momenten echt in de film gezet waren, om die gedachten aan te wakkeren. Ijzersterk einde, geweldig acteer werk, 9.0
     
  5. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Vette trailer van de nieuwe Batman-film genaamd The Dark Knight.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 dec 2007
  6. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Net the golden compass gezien. Wel vermakelijke film. Ze proberen er een episch verhaal neer te zetten maar slagen hier niet helemaal in. Het grootste probleem vond ik dat ik zeer veel moeite had om mij bij het verhaal 'betrokken' te voelen.

    Ben je toch niet zo'n smart ass ofwel? 8)
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2007
  7. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag Planet Terror gezien,ahaha wat een zieke film is dat. Een chick met een dikke gun in der poot,hoe mensen verzinnen. Ik geef het een 8 voor acteerwerk van o.a. bruce willis weer.
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Kevin Costner _O_
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ja echt! _O_
     
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad een hele goede film.
     
  11. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
  12. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    Shoot em up

    de beste film die ik tot nog toe heb gezien in het actie genre dit jaar.

    man zit op een bankje komt een zwangere vrouw langs die moet bevallen, wordt opgejaagd, hij helpt: overal lijken en nog meer lijken; neemt het kind mee en moet hem voor de rest van de film beschermen en uitzoeken waarom hij dood moet (ja het is een jongetje)

    dit doet de film zwaar tekort maar geeft wel een idee van de rode draad.

    Dikke aanrader.
     
  13. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Beowulf

    Afgelopen maandag met school naar de film Beowulf geweest. Het is een verfilmd verhaal van lang geleden. De film is half animatie, half echt geacteerd.. Dit stijlte sprak mij dus totaal niet aan, alles zag er een beetje goedkoop uit imo. Verder wijkt de film ernstig af van het verhaal waardoor ik er niets meer van snapte. Het enige goedmakertje: Angelina Jolie naakt _O_.

    5.5/10
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon het oorspronkelijke verhaal niet, maar wat een boutfilm is dat zeg. Angelina is inderdaad de enige die het cijfer kan redden.. dus een 3 ipv een 1 :cool:
     
  15. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    V for Vendetta

    Van veel mensen gehoord dat ik die film nog een keer MOEST zien en hij was het waard. Hoewel sommige stukjes ongeloofwaardig/raar zijn vond het ik het verhaal en de plot twisten toch wel uniek.
    8/10

    Bee Movie

    Van de makers van Shrek, ik vond Shek altijd wel grappig dus ik had wel wat verwachtingen maar het verhaal ging eigenlijk nergens over. Animatie's top, maar dat was wel te verwachten. Maar al met al een matige film.
    5/10
     
  16. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus?! Holy, smaken verschillen blijkt maar weer.. Ik vond het echt een verschrikkelijke film. Het actie-deel vond ik tegenvallen, de bedoelde humor was ook erg triest (die wortels..). Echt helemaal niks, de bioscoop-kaartjes liggen hier nog steeds, die moeten we nog steeds een keer ritueel verbranden. Echt weggegooid geld.
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ga hem vanavond kijken! _O_

    Gisteravond Rescue Dawn gekeken, wel aardig opzich, over een piloot (Christian Bale) die neerstort in het begin van de vietnam oorlog. En in een soort (amateuristisch) kamp komt te zitten met nog wat piloten. Hij wil natuurlijk ontsnappen.

    Vond Bale wat vlak acteren eigenlijk, wel goed dat hij ook daadwerkelijk graat mager is geworden voor de film, net als de andere piloten trouwens.

    Opzich wel realistische film. En heb me iig niet verveeld.

    7/10
     
  18. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
  19. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha ja inderdaad, ik heb me kapot gelachen tijdens deze film omdat deze zo ongelofelijk slecht was. Echt een van de slechtere films die ik ooit heb gezien.
     
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, net transformers gekeken, best goeie film,
    maar op een gegeven moment zie je zo'n gast heel bij staan met een xbox 360 doos uit de winkel, en dan hoor je dat geluid eruit komen wat je ook altijd hoort als jeje 360 opstart, en dan komt er een killer robot uit:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina