1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Er zijn inderdaad ook genoeg voorbeelden waar die trucs wel werken, alleen zijn dat veelal films die ik niet erg waardeer.

Zoals inderdaad o.a. Crash. Wat een vreselijke film, exact om de eerder genoemde redenen. Dat hele Amerikaanse sentiment in de film is echt om kotsmisselijk van te worden. 'Oh wat zijn we ons bewust van onze zonden'. Bleegh.

2. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Soms wordt ik ook echt kotsmisselijk van een film, dan zit ik gewoon te kijken met een teiltje op mijn schoot.. Zo nu en dan neem ik een pauze om flink aan de diarree te gaan op de wc, als er weer zon scheitscene is geweest. Echt, sommige films zijn zo slecht dat ik liever de kots van mijn buurman op zou likken en mijn tanden poetsen met zijn wcborstel. Echt vreselijk.

8)

Genuanceerder kan ik het niet maken, wel aannemelijker.

3. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb The Fountain ook gezien. NERAZZURRI formuleert 't wel erg emotioneel, maar ik vond 'm ook zeer matig en af en toe ergeniswekkend, had echt geen flauw idee waar 't nou over ging. Ik had alleen wat minder krachttermen gebruikt... :)

4. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    It's a Boy Girl Thing[b/] (8,0)
    Ondanks dat het een behoorlijk voorspelbaar verhaal is, is het erg leuk. Stel je maar eens voor dat je als als jongen in een meisjeslichaam zou zitten (of andersom), lijkt me een hele rare, enge ervaring... :)

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Gister Spideer-man 3 gezien, en moet eerlijk zeggen dat hij best erg tegenviel.
    Ten eerste is het verhaal van Sandman geheel overbodig en niet interesant. Op een gegeven moment komt het over of het een mislukt romantisch verhaaltje is. De introductie van Venom (of backstory) is gewoon te kort en te plat, het is niet op de comic manier gedaan en dat vond ik wel jammer! Zitten wel een paar goede scenes tussen hoor, maar eerlijk gezegd is het verhaal veel te cliche en bovendien erg voorspelbaar!

moet zeggen dat ik hem een magere 7 zou geven.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gisteren naar Hot Fuzz geweest, en ik ben laaiend enthousiast. In z'n genre is het gewoon een topfilm. Begin was wat minder maar zodra de grappen coaster op gang kwam, en later ook de actie was het geweldig. Erg gelachen om die droge, enigzins flauwe Engelse humor, en het actie gedeelte zat ook erg goed in elkaar. Heb me dus flink vermaakt, toch wel een 8,5 á een 9.

7. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    K ben gisteren naar de prèmiere van Spider-man 3 geweest!
    Ik vond het zeker een goede film, en beter dan de vorige 2 delen!
    Zeker een aanrader!!
    ik zeg een 8 :D het heeft met kostelijk vermaakt!

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hi guys,
    Ik wilde vanavond een film gaan huren met m,n meissie maar heb absoluut geen idee welke.
    Volg nooit echt filmnieuws dus ik weet niet wat dit moment "hot" is in de videotheek.

Liefst geen romantiek ofzoiets.

Mvg,

Smok3y

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Happy Feet, James Bond, The Break-up...

Ik weet niet wat je dan wel wilt...

10. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Geen romantiek eh? Wat vind je vriendin daarvan dan, uit mijn ervaring is het merendeel van de films die je samen met je vriendin kijkt romantisch/chickflick. Maar goed, ik zou haar laten kiezen.

11. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Laat ik nou toevallig een chick hebben die romantische films ook suf vind (op een paar na)

:+

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    mag ik vragen wat je er zo goed van vond? want vond hem eignelijk niet zo goed (iig niet beter dan vorige 2 delen)

13. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Spider-Man 3 gezien.. Jongens wat een matigheid..

Te langdradig en veel te veel overbodige romantieke uitstapjes en drama-momenten.. man t leek wel As The World Turns of iets dergelijks. Het had weinig te maken met het verhaal en het plot van de film en Spider-Man in het algemeen, zowel de comic, de tekenfilm serie en de vorige films. Verder drie vijanden, wat toch echt te veel was. Het was beter om er gewoon één te behandelen per film, zoals dat ook ging bij deel 1 en 2. Venom maar hooguit een half uurtje gezien.

Om nog wat goeds te noemen: het zag er super gelikt uit. Weer een stuk beter dan deel 2. De actie was erg goed gefilmd, vette special effects en de vijanden zagen er erg vet uit. (vooral Sandman)

Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Lijkt me ook een super geinige film. ngelse humor en van de makers van Shaun of the Dead:+ Denk dat ik dit weekend even heen ga.

Vorige week 'A Scanner Darkly' gezien. Echt deze film krijgt de prijs voor meest vage film ever:eek: Ben heel wat vage films gewend, maar dit sloeg echt alles. Weet niet eens wat voor cijfer ik er aan moet geven. Kwa vaagheid krijgt ie een 10, wat een gereutel8)

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Laats ook Hot Fuzz gezien, toffe film.
    Dit weekend naar Spiderman 3 toe, lijkt me ook geweldig. :cool:

16. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Is al lang geleden dat'k nog gepost heb, voornamelijk omdat'k Deel 4 vergeten was ^^ Heb geen zin om te zien welke films ik allemaal heb gezien, maar het gaat vooral om Spiderman 3.

Ik ben blij dat ik niet de enigste ben die hem tegenvallen vond. IMDB zit nog steeds op 8.2 (komt wel verandering in), een "vriendin" (maar zij heeft niet zo veel smaak :p) op school vond hem beter als 1+2 en IGN geeft ook een 8. Het is niet dat ik hem rotslecht vond, maar hij is toch de minste van de 3. Ben niet zo zeker of ik de eerste beter vond of niet, maar allesinds blijft deel 2 de beste.

Spiderman 3: Waar schiet Spiderman 3 nu eigenlijk tekort? Spiderman 1 en 2 hadden iets artistieks, je kon naar bepaalde scenes kijken en denken "dit is hoe het moet". Je had bepaalde geweldige scenes.
    dialoog: hier heb ik niet bepaald iets op te zeggen.
    choreografie: Hier heb ik het vooral over de vechtscenes (big surprise). Ik vind de vechtscenes in Spiderman 3 niet slecht, maar niet zozeer iets bijzonder. Maar eigenlijk klink ik te negatief. Minder bijzonder als deel 2.
    gebruik van medelijdenopwekking: ok, dit is eigenlijk subjectief. Spiderman 2 gebruikt mijn zwakke plekken om medelijden op te wekken. Maar Spiderman 3 is allesinds iets meer cliché en stroperig.
    Wat dacht je van een massamoordenaar van zand te laten gaan, simpelweg omdat hij het voor zijn zieke dochter deed? Hij zegt wel sorry voor Peter zijn oom, maar hij's nog steeds onsterfelijk en in nood aan geld...
    Het verhaal: zat goed in elkaar bij deel 2. De personages werkte zich goed naar elkaar toe, en het verhaal ontplooide mooi. Deel 3 verwerkt de verhalen niet zozeer slecht, maar de film op zich voelt wat aan alsof ze wel degelijk proberen er toch nog een derde film van te maken, om er een einde aan te maken.
    De personages: Doc Oc is nu eenmaal een villain naar mijn smaak. The Green Goblin had iets doms, Sandman interesseerd me niet zozeer (motivatie vooral) en Venom, kan er wel door. Er worden een aantal interessante dingen gedaan met de personages in deel 3, maar over Sandman kan ik niet veel goeds vertellen.

Eigenlijk is deze post al iets te lang geworden, en heb ik mijn mening niet zo deftig kunne formuleren als ik zou willen, maar ik zal proberen kort samen te vatten: Spiderman 3 is geen slechte film, maar zakt iets meer naar de gemiddelde superhelden film toe. Er zijn een paar coole momenten en grappige stukken, maar de genialiteit van Spiderman 2 is wat verdwenen.

Laatst bewerkt: 4 mei 2007
  17. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    The boondock saints erg goeie film met in iedere zin zo ongeveer het woord Fuck!
    Leuk verhaal en mooie droge humor!:9

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Epic Movie, wat een kut film zeg :mad:

19. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Jah laatst ook gezien en hij wil me toch wel heel erg tegen. Het is gewoon een slechte Scary Movie-ripoff. De humor is gewoon slecht en heb bijna niet moeten lachen :{ Iets wat toch wel de bedoeling zou zijn bij deze film.

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Spiderman 3 : Wat een tegenvaller zeg.

Al dat liefde en drama gezeik erin, mijn god...
    Het enige leuke aan de hele film vond ik Venom, op 't laatst. Prachtig.
    Al met al zeer jammer dat ik hier €10,50 voor betaald heb. Had 'm beter kunnen huren ofzo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina