1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ga vrijdag naar Spiderman, gelukkig kost een kaartje hier maar €5,50 ofzo :)

2. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Had je een klassieker verwacht? Nee toch he?

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ga zo naar Spiderman. Deel uno en dos vond ik geweldig. Maar ben al voorbereid dat dit deel een stukkie minder is. Maar Ja Imax maakt een heel hoop goed!!!

4. Ashavan

Ashavan Guest

Heb van het weekend thuis op de bank gezien:
    Epic movie, White Noise 2, Pan's Labyrinth, Rocky Balboa, Smokin' Aces en Curse of the Golden Flower.

Waren allemaal geinige films en zeker aanraders voor de liefhebbers :D

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niks te doen ofzo? 8 tot 12 uur film zowat. 8)

Welke vond je de grootste aanrader?

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, je moet het natuurlijk in de context blijven zien. Heb betreffend een actie-komedie, en wat het moet doen doet de film gewoon erg goed. Je moet geen zwaar indrukwekkende film verwachten (bijvoorbeeld films uit de Matrix of LotR reeks, om maar ff wat standaardvoorbeelden te geven) maar gewoon een (in mijn ogen) zeer grappige en ook goede actievolle film. Zoals ik al zei, in zijn soort vond ik 'em erg sterk. :thumbs:

7. Ashavan

Ashavan Guest

In tegendeel. Heb gewoon een grote backlog aan films en die kijk ik dan samen met me vriendin.

Zelf vind ik Aziatische films altijd erg goed. Curse of the Golden Flower is dan een net boven middelmatige film.

Als je van simpele en droge humor houd dan is Epic movie geweldig.

Smokin' Aces was vol met actie dus als je daar van houd...go for it :D

8. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Epic movie was idd geweldig.

Gisteravond Kruistocht in spijkerbroek gezien. Wel grappig, vooral omdat ik het boek ooit had gelezen. Wel beetje kinderlijk, maar het gaat. Je vermaakt je wel, maar blij dat ik hem niet in de bios heb gezien ;)

9. Towel

Towel Guest

Beetje vreemd dat film kijken als "niks te doen wordt gezien". Ik vind het namelijk net als gamen gewoon een hobby. En hoeveel uur zit jij wel niet te gamen?

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Absoluut niet.
    Ik rekende op hetzelfde niveau als deeltej 1 en 2. Maar daar haalt ie het imo ook niet bij.

11. Ashavan

Ashavan Guest

Heb 2 weken vrij en kijk elke dag wel 2-3 films naast het gamen en klussen in huis. Gisteren die laatste nieuwe James Bond gezien en Night at the Museum.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Gisteren ook naar Spiderman 3 en door alle slechte reacties hier (en op andere sites) had ik er eigenlijk helemaal niets van verwacht. Misschien viel hij mij daardoor wel wat mee en vond ik veel stukken best wel vermakelijk. Film was alleen veel te zoetsappig en te langdradig, hij had makkelijk 20-30 minuten ingekort kunnen worden

13. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Next
    Film over een kerel die 2 minuten van te voren weet wat er met hem gaat gebeuren.
    Veel aspecten komen in de film voor; actie, liefde, spanning en zo nu en dan ook humor.
    Al bij al een aardige film.
    Het is leuk om te zien dat onze hoofdpersoon veel kan omzeilen omdat hij toch al weet wat er gaat komen. Daarnaast maakt zijn gave het vechten ook wat gemakkelijker.

Ik ga niet in op het verhaal, wat overigens binnen 5 zinnen te vertellen is, want dat verraad meteen de film. Ik zou zeggen, geef deze film een kans; het is zeker geen onaardige film.

Het einde van de film is zeker wel 'apart', niet speciaal ofzo, maar het is eigenlijk wel geestig.
    Conclusie: een goede film met veel actie en zeker de moeite waard om eens te zien.
    Cijfer: 7,8/10

Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Epic Movie
    Hierboven zijn er mensen die deze film geweldig vinden, nou slechtere humor kon ik me niet bedenken. Zoutloos verhaal (welk verhaal?) ...eigelijk gewoon te goedkoop voor woorden. Ik had de trailer gezien en toen leek hij me leuk, maar na de 86 minuten op de bank hangen, heb ik denk ik 1x gelachen. Daarnaast wtf is het met die muziek in die film? slecht, goedkoop, en onzinnig. (Hip Hop wigger...) Maargoed das mijn menig dan, als je dan toch zo'n soort humor film wil zien kan je beter Date Movie kijken das teminste nog een beetje een verhaal. cijfer: 4

En ik ben blijkbaar niet de enige...
    "Deze film moet je alleen bekijken als je een echtscheiding en een driedubbele poging tot zelfmoord achter de rug hebt. Slechte cast, slechte script en, het ergste, slechte grappen.

0,5"

Grudge 2
    Opzich niet slecht, had alleen soms zoiets als ze het net op een andere manier hadden gedaan was het spannender geweest bijvoorbeeld dat stukje:
    dat die japanse chick in bed ligt en die gast onder de douche staat, dat het bijvoorbeeld enger had geweest om dat meisje/jongetje onder de dekens te laten zitten, inplaats van haar in de spiegel te trekken.
    En zo waren er meerdere dingen die ik een beetje gaar in elkaar gezet vond, maargoed al met al vond ik het wel een aardige film. cijfer: 7,5

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ben het helemaal met je eens vindt alleen een 4 nog wat te hoog :9

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Epic Movie
    Net gezien. Viel me vies tegen. Het concept om films de parodiëren is sinds Scary Movie 1 al wel schluss. Hoewel het typisch een film is waar je dingen al minuten ver ziet aankomen, kan je ook overdrijven. Dit type film is uitgemelkt en er hoeft voor mij geen nieuwe te komen. De humor heeft me een enkele keer wat laten grinniken of een glimlach op mijn gezicht getovert, maar het is nou niet echt het toonbeeld van lachen, gieren en brullen. Het is allemaal zo cliché. Jammer, maar aan de andere kant verwacht je ook geen meesterlijke film.

Cijfer: 4

17. Ashavan

Ashavan Guest

Je moet gewoon van simpele en droge humor houden anders is er idd geen zak aan. Aangezien me vriendin en ik vaak films kijken wisten we al precies hoe het zat. Vond Willy Wonka met zijn Michael Jackson eigenschappen wel goed.

Van het weekend naar The Reaping geweest. Een vrouw heeft door haar ervaringen in het verleden haar geloof in god afgezworen ondanks dat ze zelf een priester e.d. was. Nu is ze professor die claims naar bijbelse wonderen onderzoekt en wetenschappelijk verklaard.

Op een dag komt een vent uit een stadje naar haar toe voor hulp. In het dorp is het water zo rood als bloed geworden en beginnen er bijbelse plagen te woeden die de vrouw gaat onderzoeken.

Het verhaal is best goed en op het eind zitten er zelfs plottwists in welk een mooi open einde lieten. Kreeg het idee dat het wel leuk zou zijn om deel 2 te maken en dat het de mogelijkheden heeft om de oude The Omen (Damien 666) films te worden (dus niet de zwakke re-make van 2006)

Voor een horror/thriller was het niet echt angstaanjagend of schrikkerig. Wat standaard krakende geluiden en mensen die her en der opeens opduiken...meer niet.

Maar voor het verhaal alleen vond ik het zeker een 3 van 5 sterren waard :D

Ben aan het wachten om de films Wild Hog, Blades of Glory, The Transformers, Simpsons the movie, The number 23, Pirates of the Caribean World's End, Die Hard 4.0, The Last Legion en dan heb ik het wel zo'n beetje gehad t/m eind augustus.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2007
  18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Die Hard 4.0 lijkt mij echt vet, de trailer is al zo over the top _O_

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    echt he, briljant, ik zit er ook echt zwaar op te wachten. wel jammer dat het hier zo'n gare naam heeft, in Amerika heet ie Live free or Die hard, klinkt wat spectaculairder. Transformers lijkt me ook wel wat, lekkere special effects en ooh zo lekkere Megan Fox

Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  20. Ashavan

Ashavan Guest

Scarlett Johanson any day ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina