Je moet gewoon van simpele en droge humor houden anders is er idd geen zak aan. Aangezien me vriendin en ik vaak films kijken wisten we al precies hoe het zat. Vond Willy Wonka met zijn Michael Jackson eigenschappen wel goed.
Van het weekend naar The Reaping geweest. Een vrouw heeft door haar ervaringen in het verleden haar geloof in god afgezworen ondanks dat ze zelf een priester e.d. was. Nu is ze professor die claims naar bijbelse wonderen onderzoekt en wetenschappelijk verklaard.
Op een dag komt een vent uit een stadje naar haar toe voor hulp. In het dorp is het water zo rood als bloed geworden en beginnen er bijbelse plagen te woeden die de vrouw gaat onderzoeken.
Het verhaal is best goed en op het eind zitten er zelfs plottwists in welk een mooi open einde lieten. Kreeg het idee dat het wel leuk zou zijn om deel 2 te maken en dat het de mogelijkheden heeft om de oude The Omen (Damien 666) films te worden (dus niet de zwakke re-make van 2006)
Voor een horror/thriller was het niet echt angstaanjagend of schrikkerig. Wat standaard krakende geluiden en mensen die her en der opeens opduiken...meer niet.
Maar voor het verhaal alleen vond ik het zeker een 3 van 5 sterren waard
Ben aan het wachten om de films Wild Hog, Blades of Glory, The Transformers, Simpsons the movie, The number 23, Pirates of the Caribean World's End, Die Hard 4.0, The Last Legion en dan heb ik het wel zo'n beetje gehad t/m eind augustus.
Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2007