1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Gisterenavond gezien. Het idee is leuk, maar de uitwerking vind ik matig. Vooral die geforceerde romance: nicolas cage (met terugwijkende haarlijn) met een meisje dat zowat 20 jaar jonger is. (wel erg fijn om te zien) Kom op zeg.

2. Ashavan

Ashavan Guest

En als de dvd extended version bundle van alle delen er is ben ik de eerste die het gaat halen ;)

Deja-Vu
    Van het weekend Deja-Vu gekeken welk een wat oudere film is. Was wel een aardige film met Denzel Washington. Een boot met mariniers erop word opgeblazen en dat mat Denzel oplossen. hij wordt uitgenodigd om lid te worden van een speciaal team welk een apparaat heeft om in een paralel universum te kijken qua tijdlijn. Alles van 4 dagen eerder kunnen ze opnieuw bekijken via een enorm scherm. Ze sporen zo de dader en alles op. Uiteindelijk gaat hij terug naar het verleden om de dader te stoppen en alles.

Ik geef niet zo vaak films een cijfer, maar aangezien meerdere dat doen.

7,5/10 voor Deja Vu.

Little Miss Sunshine
    Me vriendin wilde deze kijken dus moest dan maar. Het klonk vooraf als een vage komedie.

Een gezin met unieke personages. Een jongen van 15 die piloot wilt worden en niet meer wilt praten, een oom die homo is maar ook een erg slim en net een zelfmoord poging achter de rug heeft, een vader die alleen winnaars erkent en deze visie op zijn gezien doordramt, een moeder die alles bij elkaar probeert te houden, een opa die aan de coke is en een kind van 7 die aan een beauty contest meedoet terwijl ze niet aan dat ideaal voldoet.

Het kind krijgt te horen dat ze een eerdere contest, waar ze tweede was geeindigd, opeens eerste is omdat de winnares het opgegeven had. Nu mag het kind naar de state contest ongeveer 1000miles verderop. De familie besluit allemaal te gaan met een oud busje. Dat is het begin van een lading vage en komische situaties.

Ik vond de hele film nogal vaag met af en toe geinige momenten

6/10

The Messengers
    Dit was een horror/thriller film. Je kent het alom bekende concept wel van een oud huis ergens op een weiland dat een jaar of 6 niet meer bewoond is geweest. Een oud huis dat donker, duister en vervallen uit ziet met krakende deuren en vloeren.

Het gezin, bestaande uit vader/moeder baby ben en een puberende meid, probeert een nieuw leven op te bouwen op dat weiland als boeren. Er beginnen allerlei spookachtige/poltergeist situaties zich voor te doen en de baby kan het allemaal waarnemen, maar kan niet praten.

Op een avond zijn de ouders weg naar het ziekenhuis omdat de vader wat hechtingen nodig heeft na een ongelukje in het veld. Die avond gebeuren er spooky dingen welk de familie afdoet als een psychologisch verschijnsel omdat de meid zich niet kan aanpassen. Het wordt natuurlijk steeds erger en erger.

Het was een leuke film, met een standaard plot. Zeker wel waard om te kijken.

7,5/10

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha heb ik oon net gezien. Was wel een grappige film. Alleen een beetje fake. Ik bedoel die chick lijk totaal niet op een jongen. Maar geweeon fun als tussendoortje.

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Hear hear, baal zo van dat ik midden in m'n examens zit (Halo 3 ook al, het wordt met wel erg moeilijk gemaakt). Toch maar a.s. weekend gezellig naar de bios O-)

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Afblijven

Heb me er er toch aangewaagd, en de film viel me helemaal niet tegen. Tuurlijk kan het acteren hier en daar wat beter en de "gangster met pistool" is wel een beetje lachwekkend, maar de film verveelde/ergerde me zeker niet!

Het is een verfilming van het kinderboek van Carry Slee. En het had een stuk erger kunnen zijn.

6. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb epic movie pas ook maar eens gekeken en zo heel erg slecht vond ik die hem niet hoor. Als je een paar biertjes op hebt is ie zelfs best leuk. Als ik een cijfer zou moeten geven zou ik denk ik wel 6/10 geven.

7. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Eternal Sunshine of the Spotless Mind

Met Jim Carry en Kate Winslet.

Hele aparat film, maar erg de moeite waard imo. Vooral het einde is wel nice.

Soort van drama film.

8.5/10 imdb!

Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  8. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Pirates of the Caribbean: At World's End.

Erg toffe film en een waardige afsluiter van deze mooie trilogie.

9. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    The Woods

Man wat slecht; heb 'm na 20 minuten uitgegooid en "Over G Fighters" maar weer opgestart...

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ben benieuwd, ga er morgenavond heen :)

11. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Die film is echt geweldig. Ik zou hem zelfs wel een 9 geven. Heel erg mooi.

12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Het tweede deel vond ik leuker, maar dit deel is het kijken ook weer dubbel en dwars waard.

13. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ghostrider

Wel vermakelijke film, flinterdun verhaal maar ach het zit wel leuk in elkaar :)

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Kan jullie 'Deja vu" harstikke aanraden.
    hele goeie film vond ik persoonlijk.
    Superrol voor Denzel Washington.

cijfer:8.0

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    vond hem tegenvallen, te langdradig.

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Niet mee eens, mooie afsluiting :cool:. Enige wat ik wat minder vond was dat er minder humor in zat als in de vorige delen, maar desalnietemin een erg toffe film :thumbs:

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Heb me ook prima vermaakt bij Pirates 3 :)

Leuke, vermakelijke film imo.

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Gister hot fuzz gezien, en ik vond hem behoorlijk tegenvallen. Wel een redelijk verrassend einde, maar verder niet speciaal. Zo nu en dan wel gelachen om sommige dingen, maar vond hem gewoon minder humoristisch dan ik had gehoopt.

19. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Sunshine.

Aanradertje. Vooral het verhaal was erg goed.

Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2007
  20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    vond hem te langdradig man, het gevecht in de draaikolk duurde echt een half uur of zo, mishien ook wel te veel van verwacht hoor, zitten wel echt geweldig mooie scenes in.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina