1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 5]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    komt wel een film van avatar, word gemaakt door m. night. shaylayam of zoiets, die regiseur van signs, unbreakable enz. Word hoogstwaarschijnlijk een trilogie, heb er echt zin in!
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja slecht he? Ik kan nu wel opnoemen wat er allemaal slecht aan was, maar daar heb ik echt geen zin in. :{
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.690
    Leuk Bevonden:
    17.897
    Dat met die camera is bullshit, want ze deden er 7uur over ongv om bij die helikopter te komen..dus dan moet die film ook 7uur duren (want alles is via dia camera gefilmd). Dat duurt ie niet, dus heeft ie vaak uitgestaan. ;) Voorderest was Cloverfield een van de slechste films die ik ooit heb gezien, alleen het monster was tof en het moment dat het leger tegen dat beest ging knokken. Maar die handcamera...man ik kan daar gewoon niet tegen. Ik wou elke keer dat beest eens goed zien enzo, ik wou gewoon een overzicht zien van wat er gebeurde. Mja, het handcamerawerk was dus niks voor mij. Enneh, je kan toch niet bellen in de metro? En buiten heb je dan weer geen bereik? Maar in de metro wel? :+

    En ga toch niet zeggen dat er een vervolg komt he. Zo ja, bron? En welke hints werden er dan gegeven in deel 1?
     
  4. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren beelden gezien ban Stephen King`s "The Mist"

    Die lijkt me ook erg spannend.

    Komt ( als ik het goed heb gelezen ) in de bios op valentijnsdag
     
  5. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Leon The Professional gezien, topfilm! Gaat over een meisje dat bij een huurmoordenaar komt wonen. 8,5/10!
     
  6. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    ''This is for Mathilda'' .

    Echt een topper van een Film . Alleen jammer dat de laatste tijd weinig goede actie films komen zoals deze .
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh dat lijkt me echt gaaf!!! Kan niet wachten! Maar ik heb er ook nog geen trailer over gevonden dus tja....zie wel...

    Huh? Is die niet al in de bioscoop geweest? Of heb ik het nu verkeerd?
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mooie film! Allereerste keer dat ik deze film had gezien was alles in het Duits 8)
     
  9. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    De link die je gaf is een site van avatar's, als in, plaatjes voor je 'avatar' onder je ID naam. Dus die 2006 die er bij staat is gewoon de datum dat die specifieke avatar was toegevoegd. Guyver komt die afbeelding, waar overigens wel een film van bestaat.

    Komt idd. een film Avatar, maar niet van de heer Shyamalan maar van James Cameron (T2, True Lies, Abyss, Titanic). Word tegelijkertijd geschoten met Battle Angel, i.v.m. de vernieuwde 3-D techniek die Cameron ervoor heeft ontworpen. Dus ook geen trilogie word het.

    Niet al teveel snuggere lui hier, of wel? :+

    Ooit van www.imdb.com gehoord?

    Zelf gister Into the Wild gezien, geschreven en geregisseerd door Sean Penn. Goede film over een jonge reiziger (McCandless) die van plan is om enige tijd afgezonderd van de wereld in Alaska te wonen. De reis hiernaartoe en de mensen die hij ondertussen tegenkomt vullen de rest van de film in. Het positieve licht word iets teveel geschenen op de jongen, van de rouwende familie zien we na het begin niet meer (laat namelijk geen bericht achter voor 2 jaar waar hij is/was) en om daarna te lezen dat hij in het echt (gebaseerd op een waargebeurd verhaal) vrij dom handelde door zijn kaart weg te gooien geeft ook een slechte bijsmaak van zijn acties. Maar de prachtige locaties en de muziek (Eddie Vedder!) maken deze film zeker de moeite waard.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2008
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Het monster!! 8)

    [​IMG]

    /Mod Spoiler-tags toegevoegd. Ze hebben niets voor niets hun uiterste best gedaan dit geheim te houden. Niks weten is net het element van de film! - the Matrix
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.690
    Leuk Bevonden:
    17.897
    Ja, na 1 sec en hij was weer weg. :+ Maar gewoon, ik wou gewoon een goed overzicht hebben van wat er gebeurde.
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Cloverfield lijkt heel simpel verhaal hebben, maar goede opletters komen achter veel easter-eggs, wat ik erg tof vind. Maar het is idd zo'n film "love it or hate it".
     
  13. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    I love it :p
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    American Gangster

    Erg lange zit, maar uiteindelijk toch een erg goede film. Wat mij echter opvalt is dat veel mensen op internet zeuren dat de film niet bijster origineel is (en dan halen ze er andere gangsterfilms bij), maar wat wil je dan? Het is een waargebeurd verhaal... Juist kijken met dit feit in het achterhoofd maakt de film imo alleen maar sterker. Een van de betere van 2007.
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    I love it! En dat monster kwam echt wel duidelijker in beeld hoor! En Inderdaad veel Easter eggs wat erg gaaf is en dan vraag je af, deel 2? Of game?
     
  16. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Cloverfield

    Geweldig! Echt waar, ik vond hem super. Kan er natuurlijk niet teveel over vertellen, maar ik vind in ieder geval gezeur over de batterijduur enzo een beetje onzin. Het was gewoon intens en ik ben benieuwd nar deel 2.. Hopelijk wordt het een ander vervolg dan van Saw enzo.. Hoewel een heel andere film, kan het een beetje hetzelfde worden met 'briljant concept in deel 1 en daarna slappe aftreksels'..
     
  17. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister Alles is liefde
    in het begin dacht ik ohhhhhhhh wat een drama, intocht van sinterklaas, daar zat ik ook niet echt op te wachten (wist ik het dat die film over sinterklaas ging :9 ) maar kreeg uiteindelijk wel een leuke wending waardoor hij me toch nog enigszins meeviel :)

    net Juno
    zag klein voorstukje op tv en viel me op dat ie een bizar hoger imdb score had 8.3 ofzo :+
    aparte film, wel een lache meisje :D maar die 8.3 vond ik het niet helemaal waard, misschien de gedachte erachter.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Alles is Liefde toen gezien met mijn meisje in Tuchinski. We hadden EN de beste plaatsen EN de film was 1000x beter dan verwacht. Sinterklaas ftw :+
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb gister voor de 6e keer Tranformers gezien (mja, gaat wat harder als de film ook op je PC staat) en ik wil nog even zeggen dat ik de negativiteit die hier werd geplaatst door sommigen echt onzin vind :D

    De 3 minpunten die ik eigenlijk alleen kan noemen zijn:
    • De 'Freedom' speech van Optimus.
    • Het masturbatiegesprek bij Sam thuis.
    • En er was nog een dingetje, maar daar kom ik ff niet op.. :+

    Ik heb de film gister gehaald op DVD en ik vind dat de special effects echt uitmuntend zijn.. Wat een detail! Maar waardoor ik de film vooral zo leuk vind is het feit dat het vanaf het begin al knallen is :D (Meestal moet je lang wachten bij dit soort films) Transformers heeft wat mij betreft een hoge replayvalue en dat vind ik eigenlijk het belangrijkste bij de aanschaf van een DVD.

    Dan als laatste nog even de kritiek van de mensen die er van balen dat de tranformers er niet meer uitzien zoals in de 80's.. FUCK THAT! :D

    Ik zal het even uitleggen aan de hand van voorbeelden van iemand die juist zit te zaniken over de nieuwe look en dit zijn dus niet mijn bewerkingen ;)


    [​IMG]

    [​IMG]

    Bumblebee is nu een Camaro die ik er echt veel beter uit vind zien dan die kutkever van toen.

    [​IMG]

    Jazz. Ik ben niet echt fan van deze Pontiac, maar als je het vergelijkt met de Porsche hadden we anders een 'The fast and the furious' bak gekregen. No thank you!!

    [​IMG][/URL]

    Van een lelijke rode Nissan bus naar een GMC TopKick truck. Niks mis mee wat mij betreft :D

    [​IMG]

    Hier kan ik me dan wel ergens in vinden. Een ambulance was misschien wel beter geweest dan dit Hummer-apparaat..

    Maar het punt is vooral dat het er simpelweg niet had uitgezien als ze zouden tranformeren in 80's auto's. Het is allemaal vertaald naar het heden en ik vind dat ze dat verder prima hebben gedaan. Zelfs aan het feit dat Megatron niet een gun wordt kan ik me niet storen (alleen jammer dat hij er zo lelijk uitziet).


    Ik heb me gister weer prima vermaakt op de bank met deze film. Biertje d'r bij, popcorn d'r nij en enjoy the ride! :D

    Tijdens de aftiteling zie je trouwens nog een interview met de ouders van Sam, waarin nog mooi even Amerika nog een soort van op de hak wordt genomen. En later zie je Starscream nog wegvliegen.

    Door de special effects, de actie en de replaywaarde geef ik deze film een 9 en het is mijn favo van vorig jaar. Ik was al fan en ben niet teleurgesteld! Ik kan zelfs niet wachten op een sequal!

    Zo. Dan wilde ik ff kwijt 8)
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    We Own The Night

    [​IMG]


    AWESOMO!

    erg goede film over de onderwereld.. er worden wel wat drama effecten in de film gebruikt maar ook wel lekkere actie.. Beetje in de stijl van the departed en american gangster..

    7.5/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina