1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 5]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, inderdaad, nu je 't zegt... Maar goed, ze zullen de mooiste stukjes toch wel hebben gebruikt... :)
     
  2. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    The Simpsons Movie
    Ik vond de film niet zo super, er zaten een paar geinige stukjes in, maar van mij hadden de makers het bij de tv serie kunnen laten. 6,5

    The Butterfly Effect
    Had deze film nog nooit gezien, maar ik vond de film goed. Het hele terug in de tijd reizen om fouten goed te maken vond ik wel goed uitgewerkt.8
     
  3. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Walk the Line

    Erg goede film over het leven van Johnny Cash. Weinig mis mee behalve het midden stuk wat ik zelf iets te lang van stof vond waar sommige delen van de film juist wel weer iets langer mochten duren.

    8/10
     
  4. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond The Simpsons Movie ook meer een extra lange aflevering..:):
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    No Country For Old Men is de grote winnaar bij de Oscars te noemen. Zijn de mensen die hem gezien hebben het hier mee eens?
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Te lang? Een aflevering duurt 45 min, ik baal altijd als een stekker als er één afgelopen is ;)

    Zelf gezien:

    The Bourn Ultimatum
    Wat een dieptrieste film. Toevallig zette ik de film aan omdat velen er toch wel erg over te spreken waren. Ten eerste hangt de film van gewenste toevalligheden in elkaar, zo erg dat het tenenkrommend is. Daarnaast herhaalt hetzelfde stukje zich drie keer: Bourn wordt ergens in het openbaar zichtbaar, asset er op af sturen en weer een half uur naar geknok kijken. Sowieso doet de film er een uur en tien minuten over om even tot rust te komen. Daarnaast acteert Damon helemaal niet. Zijn stoicijnse kop staat er aan het einde van de film nog steeds hetzelfde bij. Karakterontwikkeling is de film ook niet bekend mee....Het enige wat de film een beetje redt is het camerawerk

    cijfer: 5

    No Country for Old Men

    Wat een film! De film is aan de oppervlakte een spannende actiefilm, maar handelt daaronder over het ontstaan van een generatiekloof en hoe sommige zaken of beter gezegd rollen in het leven niet aan te ontkomen zijn. Het acteer werk is uitermate goed en de film wordt zo gebracht dat je af en toe ongemakkelijk heen en weer schuivend er naar zit te kijken. Daarnaast heeft Hollywood er een nummer 1 bad guy bij. Eén van de beste films van de afgelopen tijd en zeer terecht dat hij zo geprezen wordt. Wat gezien zijn aparte inslag, best bijzonder is.

    Cijfer: 9
     
  7. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    even een film lijstje hoor

    hitman

    ondanks dat ik dacht dat eht een bout film zou zijn omdat de film van een spel afstamt heb ik die mening vrij snel weggehaald want dit is echt een hele toffe film en de hitman zelf is echt geknipt voor zijn rol

    cijfer: 8

    Awake

    zieke scene als die geopereerd word en hij maakt het mee echt onstzettend goed in scene gezet

    8

    I am legend

    hele toffe film eht zombie concept is helemaal niet cheezy en de band die die met zijn hond heeft hebben ze ook zeker super neergezet

    8

    Jumper

    hele vette special effect film met rachel bilson :D

    8

    Juno

    toffe film met hele snelle en goede humor

    8

    The Golden Compass

    veel meer van verwacht maar het verhaal is me te kinderlijk

    6

    Dan in real life

    gewoon leuke film om even te kijken niks bijzonders

    7

    Sunshine

    zo'n ontzettend goed uitgewerkt thema gewoon super goede film

    9

    zo nou dat heb ik de laatste tijd gezien
     
  8. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem een tijd geleden gezien en was niet heel erg onder de indruk.
    Het is wel een sfeervolle film, en het acteerwerk is echt heel goed maar op de een of andere manier kreeg de film me niet te pakken.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Rambo IV

    Leuke film om te zien, einde was wel bruut. Al vind ik Rocky Balboa toch wel leuker. En over al dat bloedgeweld, ik vond het wel meevallen. Een gamer heeft dat al te vaak gezien ^^
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ook net gekeken, maar het einde is me nog niet helemaal duidelijk. Terwijl er eigenlijk niks te snappen valt.

    Wel erg mooie characters inderdaad. En die psycho is echt vreemd 8).
     
  11. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan te bedenken dat Silvester Stallone al 61 jaar is 8)
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vind ik ook nog steeds netjes van hem, zelfde als vorig jaar met Rocky Balboa. Al hoop ik wel dat hij het hier bij laat en niet nog meer films van hun gaat uitbrengen.
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb John Rambo ook gezien. En eigenlijk zou er van mij nog wel een vervolg mogen komen, maar dan wat meer richting First Blood. Dat ie probeert te reintegreren en dan echt met een absoluut einde zeg maar.
    Voordat ik naar Rambo IV ging had ik niet verwacht dat ik dit gezegd zou hebben.

    Al met al is die film mij enorm meegevallen, ik had toch een Rambo III verwacht. Maar dat viel enorm mee. Hij was nu imo veel meer de oorlogsveteraan dan in alle voorgaande rambo's, veel meer getekend. Wat eigenlijk door de leeftijd ook komt. Toch wel een goede film eigenlijk.
     
  14. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    zondag naar Jumper geweest!

    Vond het wel een aardige film.

    8
     
  15. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Stardust (9,0)
    Erg mooi modern sprookje met humor, enige actie en fantastische special effects
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    een "aardige film" en dan een 8 8)
    is voor mij meer een 6 of een 7
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Stallone heeft ook al aangegeven halverwege een nieuw script te zijn voor een volgende Rambo. ;)
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    No Country For Old Men:

    ik quote even mijn vriendin :

    ''ik hoef echt niet meer een film te zien met die creep ! lijkt wel Benicio Del Horror !!!!!!!!!
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    en wat vond je er zelf van ;)
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    John Rambo:

    "Teringhard" 6je
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina