1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 5]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Zelfde gevoel had ik bij Cropse Bride..
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Resident Evil : Extinction

    God, god wat een film weer! Het is duidelijk dat er maar 1 gamemovie en dat is Silent Hill de rest zuigt en ja dat maakte dit deel weer duidelijk.

    Slap verhaal, slap acteerwerk, bah!
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    hard! lees net dat er 2 alternatieve eindes komen voor Cloverfield, ben benieuwd!
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Don't get your hopes up... Ik weet nog dat ik heel blij was dat er 2 eindes zaten aan Smokin' Aces. Ik weet niet of iemand het alternatieve einde gezien heeft, maar:
    In plaats van dat die agent de kabels van de apparatuur in het ziekenhuis eruit trekt, schiet hij nu die 2 gasten in het ziekenhuis gewoon neer.

    Maar het kan ook erg goed zijn hoor (butterfly effect)
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben het met het eens, ik had een zelfde cijfer in mijn hoofd. Nadeel van de film vind ik dat het het af en toe een beetje té is, misschien de focus te veel op 'het echte leven is kut, in de wildernes begint het leven pas'. Iets genuanceerder kan wel. Neemt niet weg dat de film vooral schitterende beelden bevat en alleen daarvoor al meer dan de moeite waard is!
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    hhahahha, inderdaad beetje nutteloos alternatief einde. Het alternatieve einde van I am legend vond ik ook niet zo denderend, terwijl het toch wel een groot verschil is met het origineel. En inderdaad de alternatieve eindes van The Butterfly effect zijn wel echt goed, sowieso gruwelijke film.
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hott Fuzz.

    4/5

    Leuke & goede film maar de mix van actie en humor met een beetje weirdness vond ik niet altijd helemaal werken (doel vooral op het midden van de film zo'n beetje) maar toch een goede film nonetheless.

    Nou nog Casablanca, To Kill a Mockingbird & Babel over om te zien.
    I Am Legend en Golden Compass komen er nog aan.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2008
  8. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    Silent Hill was idd toppp :b:
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Jumper:
    Originele film, wel veel verhaal voor in 1 film. Zeker leuk om te kijken er gebeurt genoeg. een 7
     
  10. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ook net Jumper gezien, vond het wel een vermakelijke film maar idd teveel om in 1 film te stoppen, het eindigde ook wat abrupt. Ik hoop stiekem wel op een deeltje 2 :)
     
  11. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Origineel is het misschien (alhoewel het verdacht veel weg heeft van X-Men's Nightcrawler) maar de uitwerking is ontzettend belabberd. Volgens mij leek of er veel verhaal in zat omdat de film van hak op tak sprong, wat een chaos zeg. Laat het maar ook over aan Christensen en Bilson met hun stenen gezichten om de film te dragen, wiens chemie nog geeneens een deukje zou kunnen brengen aan een pakje boter.

    Erg jammer van die Liman, die ooit eens goed begon met films als Go, Swingers en de Bourne trilogie begon.
     
  12. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    deze film lijkt me wel geinig:)..een parodie van 300
    Meet the Spartans
    [yt]mjnmazeQWow[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    iemand TBS gezien?

    ik vond het wel sterk acteer werk van Hans van Teeuwen
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hans van Teeuwen 8)

    Bedoel je toevallig Theo Maassen? :+
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    moet er nog x naartoe voor CKV maar lijkt me ook wel een goede film.

    Net toch maar ff Meet the Spartans gekeken en hij is goed grappig:9..oke het is echt een zware low-budget film maar vind het echt een leuke parodie, beetje als scary movie..ook leuk wanneer er een stukje GTA wordt nagespeeld. Je moet deze film iig niet kijken als je echt een goed geacteerde film wil zien;)..film duurt trouwens ook maar 65 minuten.

    7/10
     
  16. relax1989

    relax1989 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    CKV vind ik ecth het meest onnozele vak wat er bestaat
     
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    denk jij dan ook dat ik daar elke week naartoe ga:9??
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Heb hem wel gezien,vond het einde toch wel sick 8)
    had het in ieder geval niet snel verwacht.
     
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    The Eye

    Deze remake van de chinese film the eye moest mij nog maar even verbazen. De amerikaanse remakes van aziatische films verassen me nooit en zijn lekker cliche. The eye doet hier opzich lekker aan mee met een mix tussen horror en thriller. De horror stukken zijn sterk maar jammer genoeg zonder gore. Het verhaal staat opzich wel goed op poten maar let erop: made in asia. Het einde is weer cliche maar de effecten maakten wel wat goed.

    3/5

    [​IMG]
     
  20. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Meet the Spartans is hilarisch. Geweldige chronologische parodie op 300. Eerste 25-30minuten zijn ongekend hilarisch, droogste humor sinds lange tijd. Daarna neigt de film behoorlijk flauw te worden. Desalniettemin een bijzonder leuke en originele film met geweldige beeldgrappen.

    7/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina