1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 5]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Jump Out Boys (2008)

    Ik weet niet wanneer deze officieel in Nederland uitkomt, maar ik post mijn 'review' maar even om jullie deze film te besparen. Nouja, ik raad jullie deze film van harte aan....... als je graag wil zien hoeveel dingen je fout kunt doen in een film. Ik zal even alle ergernissen van mij opsommen uit de eerste 10 minuten van de film (daarna heb ik hem afgezet):

    • Muziek is vreselijk (bijna lachwekkend, die muziekkeuze bij de scenes)
    • Geluidskwaliteit is om te huilen. Veel slechter dan dit zul je niet vaak meemaken. Je hebt ook geen stereoset van 5000 euro nodig om te horen dat dit opgenomen is met de microfoon van een mobiel.
    • Beeldkwaliteit is ook al om te huilen. Waarschijnlijk hetzelfde mobieltje gebruikt.
    • Jongens, in welk jaar leven we nu? Je ligt echt plat van het lachen (of van misselijkeid) als je de scenes in de auto ziet. Er is gewoon een 10-euro aldi-scherm achter de auto gezet met een filmpje van de weg. De cameraman zal het vast zwaar hebben gehad om de hele tijd zo ongelofelijk aan de camera te trekken dat je zeeziek wordt van het beeld (alsof er over rotsen wordt gereden).
    • Gelukkig wordt er niet de hele tijd die zeeziekcamera gebruikt. Soms schakelen ze over naar een geweldige camera die naar voren gericht staat. Zelfs blik op de Weg doet dit beter.
    • De dialogen gaan echt nergens over. Als ze gewoon hun mond hadden dicht gehouden zou dat heel veel tijd schelen.
    • De montage van beelden is echt ronduit lachwekkend. Ik denk dat ik dat nog beter kan.
    • Opzich heb ik wel respect voor de regisseur. Hij heeft het namelijk voor elkaar gekregen om de meest trieste acteurs die er op dit moment rondlopen in één film te zetten.
    • De special effects zijn door een kind van 3 in elkaar gezet.
    • In de 10 minuten die ik heb gekeken is er ongeveer door 5 mensen gezegd: Vermoord me niet, ik heb een gezin.
    • De 'bad-guys' schoten ieder mens zonder enige aarzeling/spanning overhoop. Tja...
    • Er kwamen op een gegeven moment 2 scenes achter elkaar, waarop de politie iemand onder druk zette om antwoorden te geven op hun vragen (wauw, ik zat op het puntje van mijn stoel van spanning). Blijkbaar was er niet genoeg tijd om dit uit te werken, want het liep alletwee echt precies hetzelfde: "ik weet van niks-ik weet nog steeds niks-oké dit is wat ik weet".

    Mijn top 10 slechtste films allter tijden heeft een nieuwe nummer 1.
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Na die recensie kan ik serieus niet wachten om hem te zien :p
     
  3. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je nou een recensie schrijven als je niet eens 10% van de film hebt gezien :emo:
     
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldige quote van een persoon die hem bij IMDB had gereviewed. _O_
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    En welke film stond er voorheen op nummer 1 in je slechtste films allertijden top tien?
     
  6. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    bij mij pan's labyrinth iig.. wat een kutfilm..
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb bijna de neiging om die discussie van enkele pagina's geleden weer op te rakelen :mad:
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Je snapt hem gewoon niet.

    (geintje hoor, dit is altijd de standaard reactie als iemand de film die jij fantastisch vindt, niet leuk vindt)

    Waarschijnlijk snapte je hem overigens echt niet.

    :+
     
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    heb stukjes gekeken van Jump out boys en idd, wat een schijtcamera werk:9..de auto scenes vallen nog wel mee maar zijn niet echt top te noemen, ook slecht acteerwerk en een raar camerakleurtje, net of het met zo'n Sony HD camcorder is opgenomen ofzo:9..
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Cloverfield

    Dan toch eindelijk gezien, en vond hem wel tof eigelijk. Soms zag het er wat goedkoop uit, maar over het algemeen heb ik me wel vermaakt, het acteerwerk laat nog wel heel wat te wensen over, maarja de speciale effecten en het geluid maken veel goed. 8
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    no country for old men
     
  12. Towel

    Towel Guest

    K heb the orphanage dit weekend gezien. Presented by del torro, man achter achter pan's labyrinth. Erg eng, en een zeker goed verhaal. Niet een al te moeilijk mystery en moest me veel denken aan Fragile. Niettemin goede film!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 apr 2008
  13. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister Michael Clayton gezien! Een film die je van begin tot het einde goed moet volgen anders begrijp je er niet veel meer van. Goed acteerwerk van George Clooney. Een film met een goed verhaal die mij van begin tot eind heeft weten te boeien. Een 7,5

    ''Michael Clayton (George Clooney) is een drukbezette advocaat die de laatste vijftien jaar vrijwel moeiteloos de problemen van zijn cliënten heeft opgelost. Maar als hij geteisterd wordt door een golf van tegenslagen staan de zaken er anders voor. De daaropvolgende vier dagen zullen de ergste uit zijn carrière worden.''

    Zondag PS I Love You gekeken met mijn vriendin! Zucht... Wat kan ik erover zeggen. Echt een vrouwen film ;) Het enige voordeel was Hilary Swank!

    ''Als plots de man (Gerard Butler) van Holly Kennedy (Hilary Swank) overlijdt, staat haar een moeilijke tijd te wachten. In de tijd na de begrafenis heeft Holly veel moeite om haar leven weer enigszins op te pakken. Maar dan blijkt dat haar overleden man tien berichten voor haar heeft achtergelaten, en deze helpen Holly om verder te gaan.''

    Tevens zondag Dan in real life gekeken. Wel een vermakelijke film met komische en tragische momenten. Een 7

    ''Dan Burns (Steve Carell) is een alleenstaande vader en daarnaast een succesvolle columnist. Zijn drie kinderen en werk vormen zijn bestaan. Maar dan ontmoet hij tijdens de jaarlijkse familiereünie Marie (Juliette Binoche). Marie blijkt de vrouw van zijn dromen te zijn, maar geheel toevallig ook de vriendin van zijn broer.''
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik weet dat dit een kwestie van smaak is, maar 'No Country for Old Men' en 'Pan's Labyrinth' als slechtste film benoemen 8)

    'Michael Clayton' wil ik ook nog graag zien trouwens.

    Gisteren op aanraden van mijn broertje 'A Tale of Two Sisters' gezien. Nou ben ik aardig fan van aziatische films en anime en deze leek wel aardig in het straatje te passen. Echter de film zelf viel behoorlijk tegen.

    De film zelf kijkt een beetje weg als de Grudge ed alleen dan met iets minder horror-facetten en iets meer benauwende momenten. Echter er worden tientallen geheimen op de kijken afgegooid, waarvan je hoopt dat ze dan op het einde worden opgelost. Als uiteindelijk de 'oplossing' uit de doeken wordt gedaan had ik nog steeds het idee dat de helft niet verklaard was en zat ik nog steeds met teveel vragen. Tegenvaller dus

    cijfer 5,5

    [​IMG]

    imdb
     
  15. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    wat heb ik allemaal gezien de laatste week...

    uhmm

    Cloverfield, deze film vond ik wel heel vet was erg enthausiast erna. Leuk hoe het gefilmd was...duurde tenminste geen 2 uur zoals elke rampen film...niet teveel bullshit, prima voor de zondagmiddag, wilde hem daarna eigenlijk nog wel een keer kijken 8.5 :thumbs:

    There will be blood was ook genomineerd voor beste film oscar. Duurt wel lang 2,5 uur ofzo :{ en dat was wel beetje nadeel... maar opzich wel aardig verhaal wat me wel kon boeien, beetje vaag einde alleen. toch eem 7.5

    My super ex-girlfriend wel geinige film, kijkt wel lekker weg, verder slaat het natuurlijk nergens op maar wel geinig filmpje wat je moet kijken als je niet echt een film wil zien met een diep verhaal enzo :9 7-
     
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    ik snapte em volkomen.. dat kind wil de realiteit ontsnappen door een fantasie wereld te maken... DAT SLOEG NERGENS OP KUTFILM!

    het was gewoon zon grote teleurstelling door al die hype.. vandaar
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dat was lang niet alles...
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hulde aan de makers daarvan. Ik heb hem ook van de week gezien en hij was echt heel tof. De manier van filmen is erg origineel en subliem uitgewerkt. Ook heb je geen scenes waarin ze weer een half uur lopen te zoenen en te janken. Ik zal niet in gaan op het verhaal maar ik vond dit echt een hele sterke film. Deze film is over de top maar geen Hollywood over de top. *kuche*the day after tommorow*kuche*. Echt een aanrader :thumbs:
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Afgelopen week naar 3 films geweest.

    There will be blood: Kwam totaal niet in de film, vond hem dan ook niet zo heel boeiend en het einde was ook geen spectackel. 6,5
    Hortan: Hou van geanimeerde films maar deze vond ik ect heel slecht.4,5
    Reservation Road: Een film die volgens mij niet veel word bezocht, wel echt een aanradar. Sterk verhaal! 8
     
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Haha, mooi dat je ook nog reageert! Ik hoor van meer mensen dat ze het een kutfilm vonden, ik was ook teleurgesteld in die film. Ik vond het een goede film, maar een vriend van me was zo fucking lyrisch dat ik een Lord of the Rings in het kwadraat verwachtte. Tsja...dan valt hij tegen ja...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina