1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 5]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    zit net weer te denken aan Iron Man, ik wil even melden tegen wie er nog heen wilt gaan dat ze niet moeten vergeten om even te blijven zitten zodat je de scene na de credits kunt bekijken die heel erg tof is!

ook geniaal dat je in een bepaalde scene op de achtergrond het schild van Captain America kan zien liggen :D

2. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Recent gezien:

Fargo:
    Leuke film, leuk verhaal. Het gaat over een autoverkoper die geld nodig heeft voor een bussinesplan. Zijn schoonvader heeft centen zat, maar de autoverkoper denkt niet dat hij daar geld van krijgt. Hij laat zijn vrouw daarom ontvoeren door 2 criminelen. Het losgeld probeert hij van zijn schoonvader te krijgen, waarmee hij de criminelen betaald en zijn eigen plan kan bekostigen. Alles loopt volgens plan, maar wanneer er doden vallen loopt alles anders dan gepland. De film is van de Coen brothers, oa de makers van The big lebowski, O brother where art thou en meer recentelijk nog No country for old men. The big lebowski en O brother vond ik vette films, maar Fargo vind ik zelf minder. Ik dacht dat dit een topfilm was, Fargo wordt veel geprezen, maar ik kan het fantastische er niet in zien. De film is zeker niet slecht, maar ik vind het ook geen topfilm.
    8/10

A clockwork orange
    Ik vond dit een geweldige film. Het gaat over Alex, die samen met wat anderen, loopt te vechten, stelen en verkrachten. Dit wordt allemaal top ondersteund door de muziek(speelt een belangrijke rol) die tijdens deze scenes(sommige zijn behoorlijk vervelend om naar te kijken) gebruikt wordt. Als Alex vervolgens wordt opgepakt, gaat hij de bak in. Hier gedraagt hij zich voorbeeldig om een hervormingsprogramma te kunnen volgen. Dit mag en na dit programma ontstaat er een afkeer tegen al het geweld en vrouwen.
    9/10

Hot Fuzz
    Het is een parodie op al die copbuddy films (Bad boyz, lethal weapon) en als je enkele van die films hebt gezien, dan is Hot fuzz echt leuk om naar te kijken. Werkelijk alles wat je bij bad boyz en anderen hebt gezien, komt in Hot fuzz perfect terug. Denk aan de partners die eerst niet willen samenwerken, de shootouts en de emo-momenten waar ze naar elkaar toe groeien en uiteindelijk beste vrienden worden, dan heb je goed beeld van de film alleen dan met een komische twist. Het is zoals Scary movie horror op de hak neemt, zo neemt Hot Fuzz Bad Boyz, lethal weapon enz. op de hak en dan nog beter ook.
    8/10

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Fargo staat nog in de planning om te zien. Ben benieuwd wat ik er van ga vinden. Clockwork alleen gelezen, maar het boek was iig ook super, leuk om te lezen dat de film dus ook goed te doen is.

Hot Fuzz is 1 van de weinig komedie-films die ik wel leuk vond :thumbs:

4. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    welke scene?

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hot fuzz was ok, geef ik ruiterlijk toe, maar shaun of the dead is toch wel een stukkie beter mijns inziens...

Hou je van zombieflicks dan mag je die absoluut niet missen. Echt een geniale film (vooral de dart scene :lol: )

Iemand enig idee wanneer er weer een film komt van de makers van hot fuzz en shaun of the dead? Ben inmiddels een echte fan geworden.

Gister trouwens clerks (1) weer eens gekeken en wederom weer helemaal stuk gegaan met de ******long en de eieren (niet echt een spoiler lijkt me)

6. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Net A Time to Kill gezien met Mathew McConaughy, Samuel L. Jackson, Sandra Bullock en Kevin Spacey gezien. De dochter van Samuel z'n karakter wordt op brute wijze verkracht en verder mishandeld en besluit de twee daders te vermoorden aangezien ze in het zuiden waarschijnlijk vrijgeproken zouden worden.

Mathew z' n character is zijn advocaat, Sandra de assistent en Kevin Spacey de aanklager.

Erg mooie, en goede film!

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    "lets face it, this is not the weirdest thing you caught me doing"

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Bah wil hem nog zien maar kan geen slachtoffer vinden die mee wil....de dames vinden de film niks aan en mijn kameraden vinden marvel te kiddy....en de gene die het wel gaaf vinden hebben hem al gezien.................Maar ik heb weinig gezien over de film, komt er ook die juggernaut suit in voor?

9. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou de juggernaut in een iron man film voorkomen? (of bedoel je de hulkbuster?)

en marvel heeft tegenwoordig meer volwassen lezers dan kinderen.

Laatst bewerkt: 9 mei 2008
  10. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    iemand stelde de vraag hoe street kings was.

Het is een erg vermakelijke film alleen de originaliteit is een stuk minder.
    In het politie/undercover/corruptiegenre hebben ze toch wel elk mogelijk scenario verfilmd in Hollywood.

Taken daarentegen is MEESTERLIJK!!!

Lekker snel,heftige korte knokpartijen en natuurlijk zeer realistisch*)

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik ga dit weekend eindelijk een Stalker (1979) kijken. Eens zien waarom zoveel mensen op het internet hier zo lyrisch over zijn. Daarnaast spreekt dat hele gebeuren rondom de Zone me wel aan.

12. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Van de week The Invasion en Next gezien. The Invasion viel heel erg tegen, we hadden ook beter eerst ff op IMDB ofzo kunnen kijken.. Maar goed, die vent zei dat ie goed was maar ik vond hem heel matig. Een of ander virus is op aarde terechtkomen maar het verhaal pakt nooit echt. Er zit 1 aardig element in dat ik niet zal verklappen voor de rest is een 6 wel terecht. Next was wél aardig, al zie ik nu dat ie op IMDB ook maar een 6.2 krijgt.. Maar goed, ik vond het concept wel nice, het was alleen jammer dat je aan het einde het gevoel had dat er eigenlijk vrij weinig gebeurd was. Maar Jessica Biel maakte natuurlijk ook wel wat goed, dus ik zou er wel een 7 van willen maken.

Morgen als het goed is naar Iron Man, ik ben wel benieuwd na de mooie berichten.. Niet helemaal mijn soort film maar special effects ben ik altijd voor in :) We'll see..

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Taken, daar heb ik volgens mij laatst iets over gehoord gelezen. Dat is toch zo'n soort van wraakfilm ala Death Wish met Charles Bronson??

14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221

Haha het verhaal van the invasion is al wel 100x verfilmd :9

Vanavond John Rambo kijken 8)

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Vanavond naar Iron Man, heb er zin in. :cool:

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vorige week gezien, was best saai imo

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik vond hem nice. Had er wel iets meer van verwacht, maar toch een geslaagde film. Ik miste een echt grote battle tussen Iron Man en een leger met enemies of iets dergelijks. Zoiets had ik toch wel een beetje verwacht. Verder werd er wel gewoon leuk geacteerd en had de film een goede opbouw. Het lijkt er natuurlijk op dat er een deel 2 komt, en daar kijk ik zeker naar uit. Ik ben niet heel bekend binnen het superhelden universum, maar Iron Man blijft één van mijn favo helden.

18. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    ben je gebleven tot na de credits?

19. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik zelf ben ook niet goed bekend met het Marvel universum. Maar nu ik alweer een superhelden film heb gezien, Iron Man ben ik eigenlijk wel om. Al helemaal nadat ik na de credits dat kleine stukje nog zag, deed wat onderzoek en dat is toch eigenlijk best wel bruut :D

20. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ook naar Iron Man geweest. Ben het grotendeels met Pascal eens; niet helemaal wat ik ervan had verwacht maar wel een nice filmpie :) Het 'eindgevecht' had wat spectaculairder gekund.. Wel geslaagde grappen, af en toe wat voorspelbaar, goede vent voor Spark gekozen en weinig saaie momenten: zit te denken aan een 7.5..
    Oh, en vergeten tot na de credits te blijven trouwens, echt wat gemist?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina