1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 5]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Boondock Saints is ook echt meesterlijk _O_.

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Kom net terug van Indiana Jones and the Kingdom of the Cristal Skull en hij was tof! :cool:
    Ondanks het wellicht ietwat rare einde.

3. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Zooooooooo, die remake van [REC] ziet er wel heeeel slecht uit. Zag je hoe ze de vijanden er nu uit laten zien? Vreselijk |:-

Het is gewoon een 1 op 1 kopie maar dan met coole Amerikanen enzo, heel nep.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Check mij signature. :b:

5. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Street Kings gezien. Ik vond de film wat saai. Dat komt denk ik omdat het eigenlijk gewoon een actiefilm is met heel weinig actie. Meestal is het verhaal in een actiefilm wat mager, maar dat wordt opgevuld met hersenloze actie, waardoor je dat geen fuck interesseert. Maar in deze flick is er dus weinig actie waardoor het magere verhaal gaat irriteren: 5-

6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Amerikanen en remake's van buitenlandse horror/thrillerfilms is altijd TROEP !

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Zo net weer voor de 300ste keer the 300 gekeken... man man wat een film :D
    Één grote achtbaan rit.. een rush.. de onvergetelijke oneliners, het geweld, de beelden, de overtuiging en alles er op en er aan.

Misschien mist er een verhaal, misschien is het te lineair.. voor mij blijft één van de beste actie films die er bestaat. Heerlijke film, geluid vol, biertje erbij, chipje erbij en gaan met die banaan. Blijft geniaal. Het hele idee al, dat van kinds af aan ze worden onderworpen aan de training.. en zo'n machtig leger volk worden. Dan kan je van mij part 100 verhalen er omheen verzinnen maar de actie scènes zeggen genoeg.

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    had hem ook gisteren gezien, en inderdaad het einde was wat jammer maar goed indy pwned :p

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dan vind je Hitman vast ook leuk :+

Wordt ook van kinds af aan opgeleid. (Ik vond hitman wel cool :9)

10. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    300 vond ik ook erg goed, maar Hitman lijkt er in verre van niet op. Waardeloze film met een belachelijk verhaal en de meest idiote scenario's (die trein met die andere hitmen, alsof 2 katana's net zo makkelijk in je jas weg zijn te stoppen als een iPod :lol:).

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die film moet je niet vergelijken met de games. Vervolgens je verstand op nul zetten als je die film gaat bekijken, en vooral echt helemaal niet vergelijken met de games. Als je dat doet, dan zal het zeker wel een leuke film zijn om een keer te bekijken.

Vond hem eigenlijk wel meevallen.

12. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond hitman ook drama, niet als vergelijking met het spel, maar als film op zich. Zelfs met mijn verstand op 0 vond ik nog dat ik 90 minuten van mijn leven had weggegooid.

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Nou het hele idee dat er in dat leger dus alleen maar "perfecte" strijders zitten (die dus eerste grootste testen moeten doorstaan al vanaf jongs af aan..) vind ik een heel gaaf idee. En dan ook het einde (ook al lijkt het me geen spoiler)

Dat er 10.000 van zulke spartanen klaar staan voor de strijd, terwijl die 300 al duizenden neerleggen

Geeft toch een tof gevoel ;)

Alleen heb ik het idee (zoals hiervoor al werd verteld) dat hitman teveel wannabe moeilijke scenario's behandeld.. terwijl 300 echt rechttoe recht aan is.

14. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Net terug van Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull.

Vond het een zeer geslaagd nieuw Indy avontuur. Het straalt gewoon de Indiana Jones vibe van begin tot eind uit. Misschien waren sommige delen van het plot wat vergezocht, maar dat is precies waarom de films in de jaren '80 zoveel roem vergaarden.

Stiekem hoop ik op nog een deeltje, maar dat zit er waarschijnlijk niet meer in.

15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    net een 10.000 BC proberen te kijken. Na 10 minuten had ik hem al afgezet want wat een schijtfilm!! totaal geen verhaal.

16. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Na tien minuten weet je al of de hele film geen goed verhaal bevat?:+

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gisteravond Lethal Weapon 1 en 2 op tv gekeken. Blijven toch echt hele vette films vind ik. Vanavond 3 en 4! :cool:

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Gister Taken inm de bios gezieb. Spannende film al weet je wel dat alles goed gaat komen. Maar dat is in de meeste films :)

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gister toch maar Meet The Spartans gekeken.
    Lage verwachtingen, maar toch vond ik 'm wel leuk. :cool:
    Slechte grappen all of the place.

I came to bring a box of fudge, mom said you like to pack it.

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Out Of Sight HD-DVD

Met Clooney en Lopez uit '98. Clooney is weer eens een bankovervaller en wordt gepakt. Hij ontsnapt en Lopez gaat achter hem aan. Ze worden uiteraard verliefd.

Heb me 2uur lang prima vermaakt, humor / leuk verhaal / hele nette transfer naar HD / goede acteurs / Lopez lichaam.

8/10

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina