1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 5]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor de mensen die het misschien niet wisten, Four Brothers op Veronica
     
  2. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    net CLoverfield gekeken, echt wat een film, vooral de manier waarop het is opgenomen, alsof je tussen dat groepje mensen zat
    en dan die opmerkingen van hud tussendoor :+

    ik had trouwens al een reactie gelezen, iemand zei dat er een 2de deel zou komen?

    godzilla kwam ook geen 2de deel van uit, maar hij eindigde toch met een open eind
     
  3. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Als mensen met een film bezig zijn weten ze tijdens de productie natuurlijk niet of het een kaskraker of een flop word :+
     
  4. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m ook vanavond gezien. vond t wel een gruwelijke film. Achteraf zon youtube video gezien met van die dingen die verstopt zaten in de film enzo, wel leuk gedaan.
     
  5. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je mij een linkje passen naar die video, heb de film al een tijdje geleden gezien maar lijkt me wel interessant :)
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Wooehaa!! Ik ben gisteren wakker gebleven bij The Bourne Identity \o/ En hij is gaaaaaf!!!
     
  7. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren Semi-Pro gezien. Niet echt een boeiende film, verhaal gaat nergens over, maar toch heb ik hier en daar in een scheur gelegen van het lachen door een krankzinnige scene of een geniale one-liner.

    Na mascara te hebben opgedaan begon het te branden in de ogen: "Aaah, did they test this shit on animals or is that just a fucking lie?"

    Will Ferrell maakt de film nog enigzins leuk, maar de film haalt het in de verste verte niet bij Anchorman.
     
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    ik heb em 2 weken geleden ook gekeken maar wat was dat een slechte film.. ik had meer verwacht van will ferrel.. maar zoals je zei.. er zitten wel grappige stukken in..
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Gister Indiana Jones gezien.

    Ik vond het een dikke schijtfilm. Serieus het verhaal gaat nergens over en is zo voorspelbaar en makkelijk dat een peuter het script zelfs nog geschreven kon hebben.

    Harrison Ford speelde het wel goed. En viel totaal niet uit de toon. Leek niet te oud want de hele film voelde aan alsof hij van de stofplank was afgehaald.....

    Nee voor mij was het een flinke tegenvaller. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik nooit echt een Indy fan was.

    Tuurlijk er zaten ook wel wat leuke dingen in hoor. Heb best een paar keer moeten lachen. Maar ik vond het gewoon te nep en miste gewoon de harde actie.
     
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand een goeie lijst met films die je echt gezien moet hebben, op internet heb je er zoveel maar iedereen kan alles op internet zetten:p

    dus ik zoek een lijst van bv 100 films die je echt in je leven gezien moet hebben.
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.imdb.com/chart/top?tt0076759

    250 ook goed? ^^

    M'n broertje heeft gisteren Indiana Jones gezien, en hij vond hem vet op het einde na. Ik heb al gehoord wat er gebeurt (ik kan spoilers nooit dicht laten 8)), en er lijkt me echt geen reet aan. Maar misschien toch maar een keertje huren. Blijft toch Indiana Jones ;)
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo wat staat Cidade de Deus ( City of God ) hoog , ik dacht dat die helemaal niet zo bekende film was.

    Top 10 heb ik allemaal gezien, En ik moet Memento nog een keer zien.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2008
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat in die lijst ook niet om bekendheid, maar om gemiddelde cijfer van reguliere stemmers. Er moet wel minstens 1300 keer op gestemd zijn, maar dat heb je zo bij elkaar.
     
  14. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja, het blijven meningen van andere personen. De 1 vindt The Shawshank Redemption meesterlijk, de ander snapt er de ballen van en geeft er een ongeinteresseerde "1" voor.

    Wat ik nog steeds niet snap is dat The Godfather op 1 staat, terwijl hij 9,1 gemiddeld staat met 50,000 stemmen minder dan Redemption?
     
  15. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien staan ze afgerond gelijk maar niet precies zal ik maar zeggen..

    Ik moet zeggen dat ik van de top 10 er ook een paar niet heb gezien. Maar vooral omdat films uit '42, '54 en '66 me gewoon totaal niet trekken.. Zijn die wel echt de moeite waard? Ik bedoel dus The Good, The Bad and the Ugly, Casablanca en Seven Samurai.
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Pitch Black gezien en vanavond ga ik Riddick zien.

    Pitch black blijft voor mij persoonlijk gewoon echt een gave film! En kan hem ook gewoon blijven kijken! Ik vind idee/acteur gewoon geweldig! Echt de perfecte combo! En Riddick precies zo! Ik hoop echt dat ze de game ook gaan verfilmen want die is weer voor Pitch Black
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Éénen en tienen worden sowieso niet of nauwelijks meegerekend.

    @Tricker, mee eens!
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Waarom denk je dat ze in de top 10 staan? Beetje retorische vraag, nietwaar? Niet dat de IMDB-lijst nou zo geweldig is maar die films staan daar niet voor niets.

    Ga ze eens kijken :b:

    Wtf?
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    IMDB uses this famous formula:

    weighted rank (WR) = (v ÷ (v+m)) × R + (m ÷ (v+m)) × C

    where:
    R = average for the movie (mean) = (Rating)
    v = number of votes for the movie = (votes)
    m = minimum votes required to be listed in the Top 250 (currently 1250)
    C = the mean vote across the whole report (currently 6.8)

    Daarnaast schijnen dus 1- en 10en te worden geweerd/afgezwakt (andere multiplier/filter) om fanboy ratings tegen te gaan.
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zou best kansloos zijn, dat als er 20 mensen zijn die een film een 5 geven, en 50 die hem een 1 geven, dat het gemiddelde dan toch een 4 is :confused:.

    En Pulp Fiction is nou eenmaal perfect, dus die móet wel een 10 krijgen ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina