1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    [​IMG]

    Bespreek hier de laatste films die je gezien hebt of de films die je nog wilt gaan zien. Bij de reeds gekeken films is het leuk als je er een cijfer (0-10) aan vast plakt met eventueel een link naar imdb. :)

    Vorige deeltjes:

    Deel 1

    Deel 2

    Deel 3

    Deel 4

    Deel 5
     
  2. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom duurt het zo lang voordat The Incredible Hulk nou is komt...Grrr...
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]
    Another Day In Paradise
    Van Larry Clark de man achter de film Kids, ik vond het wel een goede film. Veel drugs uiteraard, en fucktup situaties. Goede film dus... cijfer: 8

    hier dan een trailert.
    [yt]aJj5lw_H9x8[/yt]
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Net [REC] gezien. Vond hem niet super om eerlijk te zijn. Film was erg voorspelbaar
    de momenten waarop de mensen aanvielen en wanneer er weer ergens iets uit de lucht kwam vallen bijvoorbeeld
    en vond dat er, voor mij althans, geen schrikmomenten inzaten. Alles was wel goed gedaan en ook speelde de acteurs het goed maar ik vond veel dingen niet bepaald origineel meer. Daarnaast
    was het einde ook weer ontzettend cliché.
    Viel toch wel tegen, had er meer van verwacht.

    6.5/10
     
  5. Sherman

    Sherman Guest

    Ik krijg morgen 11 dvds binnen van AnubisFener, dus ik zal hier wel ns posten wat ik ervan vind.

    Film die ik al gezien heb en ik erg goed vond was:

    "To end all Wars [2001]"

    Gaat over britse soldaten in jappenkamp, en je ziet 2 groepen onstaan, een die er maar het beste van wil maken, en een die koste wat het kost verzet wil bieden. Erg mooi gefilmd deze film, al had de beeldkwaliteit wel beter gekund. Maar het is te doen.

    8.5/10

    http://www.imdb.com/title/tt0243609/
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Vier Minuten

    Duits drama over de relatie tussen een verstokte pianolerares en een rebels meisje dat in de gevangenis wordt klaargestoomd voor een pianoconcours.

    Krachtige film, wel wat clichés maar dat maakte helemaal niet uit.

    8/10
     
  7. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    laatst Death sentence gekeken!

    Echt een goede film!

    8,5
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen het einde vond ik raar, standaard huisvader verandert opeens in rambo:p
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    15 minutes
    Was al even geleden dat ik deze film op tv had gezien, dus daarom na jaren maar op dvd gekocht. Geweldige film met Robert De Niro en Karel Roden (Running Scared), de trailer spreekt voor zich. cijfer: 8.5 (imdb: 6.0)

    [yt]UgUE8IlfNKI[/yt]
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Gisteravond The Mist gekeken.
    Vond hem ietwat tegenvallen. Verhaal is niet bijzonder, evenals hetgeen wat in de mist zit. Beetje standaard allemaal. Acteerprestaties vielen af en toe wat tegen en de film was wat langdradig.
    Aardig om eens gezien te hebben, maar geen topper als sommigen wel vinden. Einde vond ik wel prima.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mijn vriendin had Matrix Reloaded en Matrix Revolutions nog niet gezien, dus deze week even aangezet.

    Ik snap de matige cijfers voor deze twee films niet. True het is niet het vernieuwende van deel 1, echter ik vind het onderwerp en de uitwerking er van erg gaaf gedaan. De discussie over dat voor perfectie je imperfectie nodig hebt en voor totale controle er juist keuze moet zijn is goed uitgewerkt en daarnaast vind ik het origineel gedaan dat computerprogramma's personages zijn in de films.

    Onder andere de scene op de weg uit reloaded en de eindscene met Agent Smith zijn, ook in deze tijd, nog steeds super om naar te kijken. Vette fx, super geluid en het beeld kan geupscaled vanaf dvd prima meten met een blu-ray schijfje.

    Ik wist weinig meer van de films en heb er weer van genoten.

    combicijfer: 8


    Matrix Reloaded:
    http://www.imdb.com/title/tt0234215/
    [​IMG]

    Matrix Revolutions:
    http://www.imdb.com/title/tt0242653/

    [​IMG]
     
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    ben ik helemaal met je eens.. ik vind die trilogy geweldig.. alle films zijn goed.. ik heb ze 2x alledrie achter elkaar gekeken en kwam er toch achter dat ik revolutions beter vond dan reloaded (ondanks wat de critics zeiden)
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    En dan te bedenken dat die twisted Wachowski Brothers nu de Wachowski Brother en Sister zijn geworden 8)

    Larry is na ombouw Lana Wachowski :+

    En ja dan krijg je zo'n wanproduct als Speedracer... :9

    Voor:
    [​IMG]

    Na:
    [​IMG]
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht echt al tijden op Hancock, net weer eens de trailer gekeken, en hij lijkt me echt heel goed die film. Komt volgens de site van de bioscoop bij mij in de buurt, op 6 juli in Nederland uit. Denk dat het m'n eerste premiere gaat worden die ik ga bijwonen :D
     
  16. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit alles was al reeds in het origineel belicht en uitgewerkt. Reloaded voegt absoluut niets toe verhaalgewijs en Revolutions evenmin. Er wordt wel een beetje wanhopig gekletst over keuzes maken, maar dit is alleen om de film nog iets van dialoog in te spuiten; het is duidelijk dat de laatste 2 delen gericht zijn op de actie.

    IMO, was het het beste geweest om het bij het origineel te houden. Perfect uitgebalanceerde film, van begin tot eind. Juist qua verhaal.

    Echter, dat wil niet zeggen dat deel 2 en 3 niet leuk zijn om naar te kijken. 8)
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vond het in deel 1 helemaal nog niet alles uitgewerkt. Je had oa nog geen flauw idee wie The Oracle nou eigenlijk was, je wist niks van de geschiedenis van The Matrix, of van het bestaan in Zion. Maar goed, smaken verschillen ;)
     
  18. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt meteen duidelijk dat The Oracle een programma is met de gave de "toekomst te voorspellen." In ieder geval wetende voor welke keuzes iemand staat. En stiekem vind ik het dan weer onnodig om in Reloaded verder in te gaan op de geschiedenis van de Matrix. Doelloos gebabbel over 5 eerdere versies die een voor een mislukte projecten bleken. Eigenlijk word het de kijker alleen maar onduidelijk waar die kel het nu precies over heeft. Want in The Matrix geeft Morpheus Neo toch al een gevatte interpetatie van de Matrix; over de Matrix zelf en de droomwereld. Dan is het toch beetje onlogisch om The Architect in het vervolg er bij te halen?

    Ook werd in deel 1 al verteld dat Zion de laatste stad van de mensheid is en bedreigd wordt, IMO juist leuk voor de kijker om nou in te beelden hoe die er precies uit zou zien. Ik moet echter wel toegeven dat Zion ook het enige onderbelichte gedeelte van het origineel was.

    Mja, smaken verschillen inderdaad.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Een paar dagen geleden 'Fear and loathing in Las Vegas' gezien, geniale film al was hij best vaag op sommige momenten.

    9/10
     
  20. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    be kind rewind

    leuke, goedhartige film.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina