1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    leuk einde 8)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waar was die op dan?

3. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Vanavond Prince Caspian. :)

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    dank dat ie hem op DVD had.

5. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Net Superhero Movie gekeken. Viel me net zoals mama's boy ook tegen. Je kon wel af en toe lachen maar het is absoluut geen topper.

Een 5,5

6. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Gisteravond dus The Chronicles of Narnia: Prince Caspian gezien. Nu ben ik sowieso al enigszins bevooroordeeld over deze films omdat ik de boeken echt te vaak gelezen heb vroeger, maar ik vond hem echt goed! De vorige was al heel vermakelijk vond ik, en deze is eigenlijk de vorige maar dan veel beter. :+ En met een ander verhaal natuurlijk. De acteurs zijn ouder geworden en acteren beter, de film is grappiger en de animaties zijn mooier. Afgezien wat déja-vu's met wat andere films, verhalen, enz. vond ik hem tof. Alleen het einde vond ik wat suf.
    Aslan komt er aan, een soort van Neptunus á la Rode Zee en de Telmarijnen zijn verslagen 8)

Maar ik vond hem wel heel goed. Mooi. Mooie muziek ook weer. Bij Harry Potter ben ik ook altijd bevooroordeeld maar die films vind ik meestal vermakelijk doch kut. Bij Narnia ligt de kwaliteit van de films dichter bij de boeken dan bij HP.

7. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ik heb die 1e toen in de bios gezien (sowieso al crap van de bovenste plank voor mij) maar toen de kerstman aankwam rijden om wapens aan kinderen te geven.. was het echt gedaan :x

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    _O_ Rebel without a cause _O_

Classic, must see, James Dean/Natalie Wood, 5/5, etc, enz.

Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  9. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    lmao

10. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen week 21 grams, No country for old men en Cold mountain gezien.

Alledrie vrij zware films en alledrie erg goed op hun eigen manier. Cold mountain is de meest "traditionele""film van het stel en bevat een meesterlijke scene met Natalie Portman. Ook Renee Zeldinges (van Bridget Jones) verdient extra aandacht vanwege haar acteerprestatie.

No country for old men is bizar goed geacteerd en de scene met de winkeleigenaar en de "coin toss" vind ik nu al legendarisch. Ongelooflijk hoeveel spanning en dreiging de Coen brothers weten te creëren.

21 grams is de zwaarste film en ook super geacteerd. Een mooi verhaal dat op een boeiende manier wordt verteld, waarbij langzaam de puzzelstukjes op hun plaats vallen. Erg mooie shots.

Edit: de eerste Narnia vond ik echt zwaar kut en ik ben dan ook niet van plan de 2e te gaan kijken.

Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Mja, moet geen probleem zijn. Alleen spidey is (uit mijn hoofd) eventjes lid geweest van de Avengers. Ik hoop zelf dat wanneer die film komt ze voor de wat oudere garde van Avengers kiezen, incl Vision (maar vooral die laatste is een persoonlijke smaak)
    Maar goed, met zowel een Captain America en een Thor film in de planning zal dat ook wel goed komen denk ik.

Onlangs dus de Hulk gezien, ik ben denk ik 1 van de weinige die de eerste Hulk film best goed vond. Vooral de 'langdradige' opbouw tot de eerste verschijning van de Hulk kon ik waarderen. Wat het alleen wel mistte was een acteur die goed Banner kon neerzetten. En dat is nu meer dan goed gemaakt met Edward Norton. Introductie hoefde niet echt meer in deze film, toch vond ik het begin waarin Banner wat meer de hoofdrol wederom speelde een goede keuze. De film heeft daardoor gewoon een hoog Dr Jeckell/Mr Hyde gehalte waarin de 'goede/normale/menselijke' kant naar voren komt die moet leren leven met de gevolgen van zijn monsterlijke kant. Als de film meteen was begonnen met de Hulk die door het beeld springt dan was dat imo toch wat minder geweest. Het blijft natuurlijk een actiefilm, maar toch geeft het wat extra diepgang als het verhaal van Banner wat meer naar voren komt.
    De actie is verder fantastisch, zeer spectaculair. Wat ik alleen wel een beetje vreemd vond is dat de CGI van de Hulk niet overal even goed is. Er waren een paar momentjes dat hij er gewoon wat 'minder' uit zag. Ook waren er een paar continuiteits foutjes helaas.
    Maar ach, dat irriteerde verder niet. Erg genoten van de film, acteurs waren imo ook allemaal wat beter gecast. William Hurt b.v is een betere Gen. Ross dan Sam Elliot en Norton is zeker een betere Banner als Bana.
    Het is wederom een goede superhelden film, persoonlijk vind ik Iron Man iets beter, maar veel scheelt het niet.
    8/10 zeker.!

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Oeh oeh oeh, bijna Wall-e/The Dark Knight/Hancock :D Wordt een leuke vakantie.

13. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Spidey is best een groot probleem. En Fox heeft rechten van WOlverine die ook een avenger is nu (Alleen een probleem als ze een modern avengers team willen neerzetten).

Maar ik doelde meer op gewoon het marvel universum in het algemeen in de films dat ze blijkbaar willen opbouwen. X-Men, Daredevil, Elektra, Kingpin, Spidey, wat is het marevel universum zonder deze characters

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaa :9 Heb net Wall-E opgezocht, die lijkt me ook vet leuk :D
    Van Hancock kan je trouwens geen bushalte voorbij lopen zonder een poster te zien 8)

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    O relaxt, dan gaan we die binnenkort even eruit halen.

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je er dan ook 1 voor mij uit halen? :+

17. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, dat was ook wel een beetje een anti-climax. Maar aan de andere kant vond ik het ook nog wel tof ook. :+

18. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Witless Protection

Pfff, alweer zo'n slappe comedy=( Een 5-je

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Kung fu Panda: Geweldige film kwam soms niet meer bij van het lachen! Super animaties en grappige humor! Jack is back!

9/10

The happening:
    bleh...vond de film over het algemeen niet veel aan en er was ZOVEEL onduidelijk echt niet normaal...maar was som wel mooi gedaan en leuk geacteerd. Film begon wel meteen leuk dat heb ik niet vaker gezien! Werd alleen zo dramatisch op einde en zo langdradig....

5/10

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vond The Happening best wel goed er gebeuren dingen in films die nooit in andere films gebeurd zoals:

Kinderen die doodgaan, mooi voorbeeld is dat stukje dat die jongens worden neergeschoten door die vent in het huis iets wat ik totaal niet verwachte

Het is een keer een andere film, die je misschien 2 keer moet kijken om hem helemaal te snappen.

8/10

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina