Gisteravond na lang twijfelen toch 10.00 BC gezien.
*^^^*&^% vrdmm waarom heb ik hem gekeken..................
Als je Apocalypto hebt gezien en je vergelijkt hem met dit dan krijg je imo gewoon een slap aftreksel met een behoorlijk Disney sausje eroverheen gesprenkeld k*t film.
Waar is het geweld, waar is het bloed die zo kenmerkend is voor die tijdperk ? Waar ?
Wat een slappe zooi zeg 10.000 BC. Binnen 4 minuten wandelen hebben ze alle seizoenen gehad van winter tot zomer.
Nog niet eens te spreken over de namen van de karakters...... Wie heet er nou in godsnaam TIC TIC ??????? Wie of Wie
En dan die Egyptische Hunter : Wat de f*k voor stem is dat ? Lijkt wel een robot die praat man. Later in de film kom je nog een helderNIETziende tegen die ook zo vage HUMORISTICHE stem heeft. Ik moest huilen van het lachen.
De ''Afrikaanse stammen dan ,ook een lachertje. Er was 1 stam in de film die had als oorlogsdracht ''bescherming noemen ze dat'' helmen die leken alsof ze van afgelikte raketijstokjes waren gemaakt. Ik moest echt spontaan lachen. ''En ik rook niet eens wiet of zo''
Special Effects : Als ze een overview shot lieten zien was het zeker wel een plaatje , maar tijdens de mannak hunt was het wel degelijk erop geplakt. Zonde !
10.000 BC krijgt van mij een 5
Zo dat is eruit
Laatst bewerkt: 10 jul 2008