1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom als ik vragen mag?

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Heath Ledger is begin dit jaar overleden aan een overdosis (voorgeschreven) drugs.

3. Hydroholic

Hydroholic * HaRdCoRe 4 LiFe *

Leuk Bevonden:
    0
    Kom net ook terug van de bios en heb daar ook met mn vrienden The Dark Knight gezien en het is gewoon een SUPER VETTE film. Die joker is briljant _O_
    een ode aan Heath Ledger _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
    voor de rest 1 opmerking en dat is het eind van de film, die vindt ik persoonlijk een klein beetje tegenvallen

4. Sjtuff

Sjtuff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond eigenlijk de hele film een beetje tegenvallen. De joker is briljant echt, beste rol in een film ooit. Maar de rest komt niet echt boven de gemiddelde comicverfilming uit naar mijn mening. Bruce wayne was veel te slick, rol van harvey keek ik dwars doorheen en die stem van batman kan gewoon echt niet. enz.

Ik vond t geen slechte film, maar door die hele hype en de #1 plek op IMDB (wat dus duidelijk onterecht is) heb ik misschien wat kritischer gekeken dan normaal.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Binnenkort ook maar kijken dus! :cool:

Gisteravond Transformers, ik had hem een half jaar geleden al een keer gezien en toen vond ik het al een sterke film. Maar nu werd ik gewoon geheel opnieuw gepakt door de film, het liet me pas los bij de eind credits. De film doet precies wat ik er van verwacht, keiharde actie met een leuk verhaal en een mooie chick. _O_

6. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Voor de transformers had ik nog nooit van Megan Fox gehoord maar die is inderdaad :9.

Laatste tijd Sopranos season 2 op dvd gezien. Er is niks op tv, dus maar wat series kijken die ik gemist heb om de een of andere reden. Maar the Sopranos is de beste serie die ik ooit heb gezien. De maffia komt geweldig in beeld en daarnaast wordt er ook veel aandacht aan de eigen familie van Tony geschonken. Seizoen 3 zal snel volgen. _O_

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mhm, kom er net achter via IMDB dat er in 2009 alweer een tweede Transformers komt, hopen dat het niet snel cashen is. Maar nog een film met Megan Fox is nooit mis lijkt me. :+

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sweet.

[gt]37596[/gt]

Ik las ook dat er een Metal Gear film kwam, is een jaar geleden aangekondigd of gaat het niet door?

Laatst bewerkt: 26 jul 2008
  9. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ben geen Resident evil fan maar dit ziet er wel al veel beter uit dan die eerdere films,want dat was echt niet zo eng als de games van toen.
    Transformers kunnen me gestolen worden,en vooral die geintjes met dat masturberen enzo typisch Amerikaans en dat kan echt niet.
    Om nog maar te zwijgen over het idialisme van de samenleving,ook de films van Spiderman kloppen totaal niet met de verhouding van de strips echt erg gewoon.

10. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Heb hem net gezien en sluit me er helemaal bij aan!

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    CAVEMEN!!!!!11OENENEO!~!!1 8)

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Megan Fox zit ook in een 2 and a half men afleverering! ze was afgelopen week te zien als candance het kleindochtertje van die werkster en ze is daar 16 jaar en die charlie en alan willen haar batsen omdat ze bloedje lekker is maar dan zijn de pedo en moeten ze de bak in dus houden ze hun handen thuis

13. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik gezien, geniaal! :D

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vanmiddag The Dark Knight gezien. Leuke popcorn film maar de 9.5 op imdb snap ik niet. Film was wel beter dan Batman Begins en zeker ook een van de beste Marvel/DC films

8/10

Laatst bewerkt: 26 jul 2008
  15. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Vandaag ook Batman gezien. Had geen trailers gezien of reviews gelezen. Maar ik vond de film echt geniaal. Acteerwerk van the Joker, z'n rol, het verhaal, beste comicfilm ooit.

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Net The Shawshank Redemption gezien. Ik had nog nooit van gehoord maar voor €3,10 extra zat hij bij een tvblad en voor dat geld kan je niet sukkelen, zeker niet als het een film is met zo'n acteurs. Pas toen ik de ranking checkte van TDK zag ik dat hij zo hoog stond :+. Anyway, zeer mooie film, maar imo niet de nummer 1 (nja, 2 op het moment).

Alleen vraag ik me af hoe het komt dat The Dark Knight zo goed. Hoe kan een actiefilm zo goed zijn dat het zo'n filmen evenaard. Batman Begins was zeer goed (toch tot en met de actiescène met de Tumbler) maar het kan zich imo niet meten met de meer serieuzere drama's en ik kan me niet voorstellen dat TDK zoveel beter is. Het antwoord zal ik hopelijk volgende week te weten komen.

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb The Dark Knight nog niet gezien, maar dat die film op 1 staat is belachelijk. 't Zal best een geweldige film zijn, maar ik vermoed toch dat het sentiment rond Heath Ledger en de huidige hype een flink fundament zijn voor de positie. Sowieso is een comicverfilming niet te vergelijken met epossen als 2001: A Space Odyssey of Otto E Mezzo, om maar eens wat klassiekers te noemen.

Overigens neem ik de ranking van IMDB sowieso totaal niet serieus. The Shawshank Redemption zo hoog is treurig. Prima film hoor, maar come on...

IMDB rankers (en het gros van de filmkijkers uiteraard) is dan ook gewoon mainstream kutfilmpubliek. Doe je niks aan.

Laatst bewerkt: 27 jul 2008
  18. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    8):+8) whaha, ja snap het eigenlijk ook niet. Zie het nu ook wel op andere forums verschijnen, maar op de een of andere manier heb ik het nieuwsbericht gemist:+.

19. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    zo vorig jaar zei iedereen nog dat javier bardem de beste slechterik ooit was in no country for old men
    nu is het opeens the joker

moet beide films nog wel checken

20. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dit is dus gewoon pure onzin, dat "comics zijn voor kinderen" of "comics zijn niet artistiek" sentiment slaat helemaal nergens op. SOmmige comics noem ik gewoon 'literatuur' en sommige batman verhalen horen in dat rijtje. En zijn genoeg "klassieke" films met onrealistische themas maar omdat deze nou begonnen is als comic mag het geen serieuse film genoemd worden?

Een goede film is een goede film.

Dat gezegt te hebben is het inderdaad de nummer 1 plek niet waard, maar dat het een comic verfilming is heeft daar niks mee te maken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina